سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/17
10:11 صبح

تیتر های خبری

بدست نازی | admin در دسته

بر روی تیتر ها کلیک کنید

ارتباط شرکت سایپا با اشرف پهلوی!!!

اسامی رئیس جمهور ، معاون اول و وزرای دولت دهم

گلشیفته فراهانی روسری اش را برداشت و در آمریکا ماندگار شد

خلاصه داستان «اخراجی‌ها 2»

رسانه ملی برج 435 متری میلاد را ندید

مهریه جالب دختران علیرضا افتخاری

معافیت از سربازی برای ازدواج با زنان جانباز

ملی پوش ایرانی در تلاش برای پناهندگی؟

 توکلی: 100 میلیون تومان مجلس را دریافت نکردم

شناورهای بدون سرنشین سپاه در خلیج فارس

فیلم جدید حاتمی کیا

رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ؟؟؟

عکس هایی از کاظم اخوان

اظهارات دبیر کل ناتو درباره ایران

دو برابر شدن حقوق سربازان وظیفه

حزب الله : انتقام خون مغنیه را می گیریم

افخمی: شیطان را از روز حسرت حذف کردیم !!؟

نویسنده سریال روز حسرت: پایان سریال تغییری نکرد!!!

سردر گمی بازار نفت پس از مخابره خبر ...

خشم رسانه های صهیونیستی

 اصرار کروبی برای کاندیداتوری تنش زیادی در هواداران خاتمی ایجاد کرده است

خشم فرانسه از عدم تصویب قطعنامه

اعلام اسامی گردن کلفت های اقتصادی !!!

احتمال تغییر نام حامیان دولت

احتمال حذف سهمیه بندی بنزین

آخرین خبر از حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری

45 تا 70 هزار تومن

 توضیحاتی در مورد صحبت های اخیر خاتمی

برکناری کردان سلامت انتخابات را بیمه می‌کند

مشایی و خدشه به باورهای انقلاب

 


87/7/17
9:27 صبح

خبر های استان

بدست نازی | admin در دسته

به معاون استاندار بوشهر پیشنهاد معاونت وزیری داده شد .

گویا به مهندس نصوری معاون عمرانی استانداری بوشهر پیشنهاد معاون وزیر یکی از وزارتخانه های کشور داده شده است که ظاهرا وی نپذیرفته است .

لازم به ذکر است که نصوری جوانترین معاون عمرانی استاندار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور می باشد .


 عدم برگزاری مراسم روز جهانی کودک

مراسم روز جهانی کودک که هر ساله در 17 مهرماه برگزار می شود امسال در بوشهر برگزار نمی گردد .از سال 81 تاکنون هرساله راهپیمایی آرام کودکان بوشهری از درب سازمان بهزیستی استان بوشهر تا استانداری برگزار می گردید که امسال دست اندرکاران برگزار کننده این مراسم خبر لغو آن را اعلام نموده اند .

 حسام ترنج مهرگان از فعالان حقوق کودکان در بوشهر در گفتگویی  اعلام نمود در جهت پاسداشت منشور حقوق کودک این مراسم هرساله در سطح ایران برگزار می گردد واستان بوشهر نیز از این روند نمی تواند منفک باشد ، به علت نبود ngo های در رابطه با حقوق کودکان در بوشهر این مراسم را سازمان بهزیستی بوشهر برگزار می نمود واین مراسم از سال 81 تاکنون همه ساله برگزار شده است که امسال با مخالفت فرمانداری بوشهر با راهپیمایی کودکان مواجه گردیده است .
وی در خصوص شرکت کننده گان در این مراسم نیز عنوان داشت به کسانی که در قانون جمهوری اسلامی وکنوانسیونهای بین المللی کودک گفته می شود در این راهپیمایی شرکت می کنند .
بازیکن بوشهری و دعوت به تیم ملی فوتبال ایران

مهدی کریمیان بازیکن بااخلاق و بوشهری تیم فوتبال برق شیراز به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

 در اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی با کره شمالی که دیشب از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام شد نام مهدی کریمیان به چشم می خورد.

کریمیان باید ساعت 12 امروز خود را به مربیان تیم ملی در هتل المپیک تهران معرفی کند.

بازی با کره شمالی در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 و در تاریخ 24 مهر برگزار خواهد شد.

کریمیان که فصل گذشته به عنوان بااخلاق ترین بازیکن لیگ برتر برگزیده شد، سابقه بازی در باشگاه های بوشهری را نیز دارد.


جاسبی باید حکم دهد فرماندار تنگستان نصب میکند

شنیده شده است با حکم فرماندار تنگستان ، رئیس دانشگاه آزاد اهرم مشغول به کار شده است !!!

این در حالیست که حکم ریاست دانشگاه های آزاد کل کشور توسط دکتر جاسبی یا معاون وی دکتر نورا صادر می شده است و هیچ ارتباطی با دولت یا فرمانداران نداشته است .


مدیر مسئول دو نشریه اصلاح طلب از مدیر سایت ارم نیوز شکایت کردند و این خبر را هم تکذیب کردند

 علی احمدی مدیر مسئول هفته نامه خلیج فارس و قاضی زاده مدیر مسئول هفته نامه ( که البته هر هفته منتشر نمی شود ) چشم انداز در اقدامی هماهنگ از مهدی جوکار مدیر سایت ارم نیوز شکایت کرده اند .

ظاهرا شکایت علی احمدی بخاطر وجود یک کامنت ( نظر کاربران ) در زیر خبر مربوط به ایشان بوده و قاضی زاده نیز به دلیل خبر مربوط به تأثیر آراء خانوادگی در انتخابات خانه مطبوعات محلی بوده است .

اما این در حالی است که علی احمدی در تماسی که با سایت سوک داشته است شکایت از مدیر ارم نیوز را تکذیب نموده و از شکایت قاضی زاده هم اظهار بی اطلاعی کرده است.


نماینده اصفهان از  افراشته به شدت انتقاد کرد.

کامران با بیان اینکه مدیر سازمان اداری مجلس(افراشته) مزاج تشریفاتی دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه رئیس سازمان اداری مجلس (افراشته) سیستم غذاخوری مجلس را به بهانه صرفه‌جویی تغییر داد، در حالی که این اقدام وی صرفه‌جویی نبود و این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در همین مجلس در طبقات زیرزمین کارمندان در یک جای تنگی مشغول به کار هستند.




87/7/15
12:57 عصر

خبر های استان

بدست نازی | admin در دسته

پورفاطمی منشی اصلاح طلبان

نماینده دشتی وتنگستان بوشهر،منشی فراکسیون اقلیت مجلس گردید.
بنا به این گزارش فراکسیون اقلیت مجلس در جلسه خود جمشید انصاری را به عنوان قائم مقام دبیرکل، محسن نریمان به عنوان کارپرداز و محمدمهدی پورفاطمی به عنوان منشی فراکسیون اقلیت مجلس انتخاب شدند.

منبع : بوشهر نیوز


وداع احمد تورانی با مستطیل سبز زندگی

احمد تورانی پیشکسوت با اخلاق و کاپیتان اسبق شاهین بوشهر درگذشت. تورانی که سالها با هنرنمایی خود در تیم شاهین بوشهر، با اخلاق ارزنده ورزشی نام نیکی از خود به یادگار گذاشته بود، بعدازظهر یکشنبه در بیمارستان کوثر شیراز بر اثر نارسایی قلبی، با زندگی وداع نمود. وی در هفته گذشته دچار بیماری نارسایی قلبی شده بود که بعد از بستری در بیمارستان بوشهر، برای ادامه مداوا به شیراز منتقل شد و در حالی که کار مداوای وی به خوبی پیش می رفت، ساعاتی قبل از مرخص شدن از بیمارستان، دچار مشکل قلبی شد و درگذشت. جنازه این ورزشکار قدیمی امروز به بوشهر منتقل خواهد شد.

منبع : سوک


امروز آخرین مهلت استعفا از مناصب دولتی برای حضور در انتخابات میاندوره ای مجلس

رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور : امروز " دوشنبه " آخرین مهلت استعفای داوطلبان نمایندگی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است.

به نقل از واحد مرکزی خبر: انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب شش نماینده مجلس هشتم، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم برگزار می شود.

محمدحسین موسی پور گفت: انتخابات میان دوره ای در شش حوزه انتخابیه ورزقان از آذربایجان شرقی، دشتستان از استان بوشهر، قوچان و فاروج از استان خراسان رضوی، سنقر از استان کرمانشاه، شاهین دژ، تکاب و میاندوآب از استان آذربایجان غربی و لردگان از استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مقامات و مسئولانی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، و داوطلب نمایندگی میان دوره ای مجلس هستند فقط تا فردا فرصت استعفا دارند و استعفای آنان باید به تایید مقامات مربوط برسد.

منبع : بوشهر نیوز


شجاع، کدخداپور و پاپری نمیتوانند در انتخابات میاندوره ای مجلس شرکت کنند

سه کاندیدای اول مجلس شورای اسلامی دشتستان نمیتوانند کاندیدای میاندوره ای این شهرستان شوند.
به گزارش  منبع موثق،آقایان کدخداپور،شجاع وپاپری بنابه تخلفات انتخاباتی وتاثیر در ابطال آن حوزه انتخاباتی قادر به نامزد شدن جهت نمایندگی در حوزه دشتستان نخواهندبود.
بنابه این گزارش،شنیده میشودشجاع با استفاده از ایجاد جو روانی وبکارگیری  برخی از سایت ها و هفته نامه های خبری سعی در مطرح نمودن خود میکند تا بدین وسیله بتواند همچنان چندسال گذشته به عنوان نیرویی تاثیرگزار در شهرستان قلمدادشود.

منبع : بوشهر نیوز


تغییرات فرمانداران در هاله ای از ابهام


طبق گزارشات رسیده چند مدتی است که بحث تغییرات در استان بوشهر بعد از آمدن شفقت استاندار جدید داغ گردیده وهر روز که می گزرد داغتر نیز می شود . 5 تغییراتی را که استاندار در یک روز انجام داد همه را بر این باور گذاشت که به زودی شاهد تغییرات گسترده تری در بین مدیران استان خواهیم بود .

 بعد از اینکه اعلام شد رفتن فرماندار تنگستان به سازمان آموزش وپرورش قطعی گردیده چندین گزینه معرفی شد که حسین حیدری تا جای پیشرفت که اکثر سایتهای خبری ونشریات استان اعلام نمودند حکم وی برای فرمانداری تنگستان صادر شده و وی به  زودی بعنوان فرماندار تنگستان مشغول خدمت می شود ولی تا کنون این امر محقق نشده ویک منبع آگاه  گفت که اصلا" حکمی برای حیدری صادر نشده وفقط وی یکی از گزینه ها بوده است وبطور قطع ایشان گزینه اول واصلی نبوده است .همچنین در خصوص فرمانداری دشتستان که هر روز گزینه جدیدی را معرفی می کنند وکشتکار را عزل شده می نامند خبر می رسد که ماندن کشتکار بیشتر قطعی شده تا رفتن وی از فرمانداری این در صورتی است که قبلا به کشتکار فرماندار دشتستان پیشنهاد شده بود که بعنوان مدیر کل حوادث غیر مترقبه یا مدیر کل پدافند غیر عامل شهری در بوشهر مشغول فعالیت شود که اینها نیز تا کنون به واقعیت نپیوسته وکشتکار همچنان بعنوان فرماندار دشتستان در حال انجام وظیفه می باشد .

منبع : ارم نیوز


معارفه فرمانده انتظامی دشتستان انجام پذیرفت

 در  یکشنبه بعد از ظهر در فرمانداری شهر برازجان سرهنگ بهادری بعنوان سرپرست جدید فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان معرفی گردید واز زحمات سرهنگ اردشیر غلامی قدردانی شد ، سرهنگ غلامی بعد از 30 سال خدمت روز یکشنبه رسما" از نیروی انتظامی خداحافظی نمود وجای خود را به سرهنگ بهادری داد تا ایشان سکان فرماندهی بزرگترین شهرستان را به دست گیرد .لازم به توضیح است که سرهنگ بهادری بعنوان سرپرست معرفی گردیده ومسئولین در تلاش هستند تا حکم فرماندهی ایشان صادر شود .

منبع : ارم نیوز


بخش شنیدنی های هفته نامه نصیر

 
نشست نخبگان استان در تهران

شنیده شده است به دعوت پورفاطمی رییس مجمع نمایندگان استان، نشست مسئولین و نخبگان استان در روز دوشنبه با حضور 200 نفر بوشهری برگزار می‌گردد. شنیدنی‌ها حاکی است بوشهری‌ها ی مقیم تهران که در سمت‌های معاونت وزیر، مدیر کلی و کارشناسی در ادارات و وزارتخانه‌‌ها انجام وظیفه می‌نمایند به این جلسه دعوت شده‌اند. گفته می‌شود، چگونگی استفاده از ظرفیت و پتانسیل بوشهری‌ها جهت رشد و توسعه استان موضوع این نشست می‌باشد.

احتمال تایید انتخابات دشتستان

شنیده شده است پس ازشکایت مجددکداخدا پور شورای نگهبان جهت تایید انتخابات دشتستان بازرسانی را به استان بوشهر اعزام کرده است.و احتمال تایید انتخابات داده می شود.
خبر تکمیلی حاج میرزا: این خبر تکذیب شده است

عطارزاده کاندیدای دشتستان

شنیده شده است که موضوع کاندیداتوری عطارزاده برای نمایندگی مجلس در دشتستان قوت گرفته است. شنیدنی‌ها حاکی است رایزنی جهت این موضوع توسط نزدیکان و دوستان عطارزاده در حال انجام می‌باشد.
خبر تکمیلی حاج میرزا: با توجه به شنیده ها و مستدلات شگراله عطارزاده پا به عرصه انتخابات نخواهد گذاشت. طبق آخرین اخبار از نزدیکان ایشان این موضوع را تکذیب کرده اند . خبر های بیشتر در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

رییس جدید نهضت سوادآموزی دشتی

شنیده شده است رییس سابق ارشاد دشتی که به تازگی به آموزش و پرورش برگشته بود. به مدیریت نهضت سوادآموزی دشتی منصوب شده است.

تغییر مدیر جهاد کشاورزی دشتستان

شنیده شده است مدیر جهاد کشاورزی دشتستان جای خود را به آقای فربود ملک‌زاده داده است.

نابودی ماهیان تنگ ارم

شنیده شده است بر اثر خشکسالی و بی‌آبی در پشت سد تنگ ارم، ماهیان آن از بین رفته‌اند. گفته می‌شود صدور مجوزهای بی‌رویه باعث خشک شدن آب‌ سد تنگ ارم شده است.

80 نفر منتظر اعدام

شنیده شده است که رئیس دادگستری بوشهر اظهار داشته 80 نفر در زندان بوشهر منتظراجرای حکم اعدام هستند. شنیدنی‌ها حاکی است مدتی قبل، یکی از مسئولین نیروی انتظامی، آمار منتظران اعدام را 150 نفر ذکر کرده بود.
 
منبع: ارم نیوز


87/7/13
2:10 عصر

خبر های داغ گناوه و دیلم

بدست نازی | admin در دسته

مدیر دریادلان از کجا سر در می آورد؟

برابر شنیده های تایید نشده غلامرضا کرمی  یکی از فرهنگیان با سابقه شهرستان و صاحب امتیاز هفته نامه دریادلان که اصالتا دیلمی هستند از گزینه های مورد نظر جهت تصدی بخشداری مرکزی دیلم می باشند. وی که از فرهنگیان خوشنام شهرستان گناوه و داری پایگاه ارزشمند خانوادگی در منطقه  لیراوی دیلم می باشد از نیرو های شاخص جهت تصدی این مسولیت است. البته با توجه به روحیه وی و ژرهیز از وابستگی به میز و مسولیت امکان پذیرش این کار از سوی ایشان ضعیف به نظر می رسد.


رییس جهاد  بخشدار میشود؟


برابر شنیده ها مهندس احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه نیز جایگزین خلیل عبدالهی در بخشداری خواهد شد البته بحث اشخاصی چون مهندس مرادی مهندس مسگر آقای محسنی رییس ارشاد آقای تردیده عضو شورا و همچنین سید یحیی موسوی و آقای تمیمی و افراد دیگر این روز ها ها شنیده شده که مشخص نیست کدامیک بخشدار خواهند شد. شورا های اسلامی روستا ها نیز طی نامه ای به استاندار حمایت خود را از ادامه کار  خلیل عبدالهی به  عنوان بخشدار اعلام کرده بودند که متن ان در شهر در دست عده ای قرار گرفته است.


حاج محسن کبگانی و حاج خلیل عبدالهی...

در صورتی که با بازنشستگی آقای حاج محسن کبگانی معاون فرمانداری گناوه موافقت گردد و موضوع تغییر محل کار خلیل عبدالهی از گناوه به خارگ یا بوشهر منتفی گردد. احتمال استفاده از خلیل عبدالهی در این مسولیت زیاد خواهد بود


از عطارزاده چه خبر...؟

عطارزاده اخبار اخیر پیرامون کاندیداتوری در دشتستان و همچنین پذیرفتن مسئولیت در نهاد ریاست جمهوری را تأیید نموده است .

بر اساس گزارشات دریافتی شگرالله عطارزاده نماینده بوشهر در مجلس هفتم در گفت گو با یکی از سایت های محلی اخبار اخیر پیرامون خود مبنی بر پذیرفتن مسئولیت در نهاد ریاست جمهوری و کاندیداتوری در دشتستان را تأیید نموده است .


سهم خواهی در تنگستان

یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام نمود که برکناری فرماندار تنگستان تنها براساس یک سهم خواهی سیاسی می باشد. وی افزود: مدتی است که تنگستان فاقد بخشدار بخش مرکزی است و از استانداری اعلامی مبنی بر معرفی 4 گزینه جهت انتخاب بخشدار بخش مرکزی به فرمانداری ارسال می گردد و در همین اوضاع و احوال روزی به صورت غیرمنتظره به فرمانداری اطلاع می دهند که هیئتی جهت معارفه بخشدار جدید عازم تنگستان هستند و این در حالی بود که بخشدار اعزامی هیچ یک از گزینه های پیشنهاد شده ی فرماندار تنگستان نبود و با وی نیز هیچگونه هماهنگی نشده بود.
این منبع مطلع ادامه داد: فرماندار تنگستان در اعتراض به این انتصاب راهی استانداری می شود و اینطور می شود که کلاه آقای فرماندار و کلاه آقای ... از مدیران استانداری در هم می رود و از استعفای فرماندار تنگستان نهایت بهره برداری شده و بقیه ماجرا ....
تغییر و تحولات در سطح مدیران استانی و انتصاب نیروهای همسو با دولت یکی از حقوق حقه مسئولین کابینه استانی دولت می باشد که در دولت های قبل ازاحمدی نژاد این تغییر تحولات در سطح گسترده تری بود به طوری که حتی این تغییرات دامنگیر کارمندان جزء بعضی ادارات هم شد. عزل و نصب ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری در استان ما با انتصاب استانداری غیرهمسو با دولت، جنبه ی سلیقه ای پیدا کرد به طوری که خیلی از مدیران دولتی در استان اعتقادی به برنامه ها و سیاست های دولت نداشتند و گاهی اوقات با عملکردشان زمینه ای برای تخریب دولت نیز ایجاد می کردند.
با تودیع افراشته و انتصاب شفقت به عنوان استاندار جدید بوشهر که از نیروهای به قول معروف با تفکر احمدی نژادی است، سیر تغییر و تحولات در کابینه استانی دولت، به سمت انتصاب مدیران همسو با دولت تغییر پیدا کرد.
در گفت و گویی که خواندید صحبت از انتصاب بخشدار بخش مرکزی تنگستان بدون هماهنگی با فرماندار این شهرستان شده بود و مسائل و قضایایی که بعد از آن به وجود آمده بود. هرچند که تغییرات و انتصاب ها حق مسئولین استانداری است ولی آیا بهتر نیست این تغییرات با هماهنگی و مشورت مدیران میانی و مسئولین شهرستانی جهت جلوگیری از بروز مشکلات و درگیری های وحدت شکن و معضل آفرین صورت بگیرد؟

منبع : جانا



87/7/11
12:32 عصر

ادامه مطلب را کلیک کنید

بدست نازی | admin در دسته

گرفتاری کلاه بردار                                

یک کارگر32ساله که با مدارک جعلی از 3 شعبه یک بانک در بوشهر90 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده بود به وسیله کاراگاهان پلیس دستگیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس اگاهی بوشهر  در پی انجام تحقیقات و عملیات های مختلف و پیچیده پلیسی به صورت محسوس و غیر محسوس اطلاع حاصل گردید شخصی با مدارک جعلی از 3 شعبه یک بانک در شهرهای بوشهر ودشتی 90 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده است.

برای دیدن بقیه مطلب

آیا رزاقی کاندیدا  می شود

غلامرضا رازقی تصمیم دارد تا در صورت مهیا بودن زمینه در  انتخابات میان دوره ای مجلس هشتم در شهرستان دشتستان کاندیدا شود .

برای دیدن بقیه مطلب

اینجا کلیک کنید



دادفر و خاتمی ....                          

شنیده شده است شاخه جوانان مشارکت بوشهر با محمد دادفر عضو شورای مرکزی سازمان ادوار تحکیم برای بازسازی...

برای دیدن بقیه مطلب

 اینجا را کلیک کنید



مدرک دکترای کردان تقلبیست.
                                      

سرانجام پس از گذشت حدود 2 ماه از ماجرای جنجالی مدرک دکترای علی کردان، وی روز گذشته در نامه ای خطاب به رئیس جمهور با اذعان به جعلی بودن مدرک تحصیلی اش اعلام کرد به محض اطلاع از جعلی بودن این مدرک، از فردی که مدعی نمایندگی دانشگاه آکسفورد در تهران بوده، شکایت کرده است.
برای دیدن بقیه مطلب
اینجا کلیک کنید

ریئس جهاد کشاورزی دشتستان هم رفتنی شد
بر اساس این گزارش،رئیس جهاد کشاورزی دشتستان جای خود را به ....
برای دیدن بقیه مطلب


<      1   2   3   4      >