سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/17
9:27 صبح

خبر های استان

بدست نازی | admin در دسته

به معاون استاندار بوشهر پیشنهاد معاونت وزیری داده شد .

گویا به مهندس نصوری معاون عمرانی استانداری بوشهر پیشنهاد معاون وزیر یکی از وزارتخانه های کشور داده شده است که ظاهرا وی نپذیرفته است .

لازم به ذکر است که نصوری جوانترین معاون عمرانی استاندار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور می باشد .


 عدم برگزاری مراسم روز جهانی کودک

مراسم روز جهانی کودک که هر ساله در 17 مهرماه برگزار می شود امسال در بوشهر برگزار نمی گردد .از سال 81 تاکنون هرساله راهپیمایی آرام کودکان بوشهری از درب سازمان بهزیستی استان بوشهر تا استانداری برگزار می گردید که امسال دست اندرکاران برگزار کننده این مراسم خبر لغو آن را اعلام نموده اند .

 حسام ترنج مهرگان از فعالان حقوق کودکان در بوشهر در گفتگویی  اعلام نمود در جهت پاسداشت منشور حقوق کودک این مراسم هرساله در سطح ایران برگزار می گردد واستان بوشهر نیز از این روند نمی تواند منفک باشد ، به علت نبود ngo های در رابطه با حقوق کودکان در بوشهر این مراسم را سازمان بهزیستی بوشهر برگزار می نمود واین مراسم از سال 81 تاکنون همه ساله برگزار شده است که امسال با مخالفت فرمانداری بوشهر با راهپیمایی کودکان مواجه گردیده است .
وی در خصوص شرکت کننده گان در این مراسم نیز عنوان داشت به کسانی که در قانون جمهوری اسلامی وکنوانسیونهای بین المللی کودک گفته می شود در این راهپیمایی شرکت می کنند .
بازیکن بوشهری و دعوت به تیم ملی فوتبال ایران

مهدی کریمیان بازیکن بااخلاق و بوشهری تیم فوتبال برق شیراز به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

 در اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی با کره شمالی که دیشب از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام شد نام مهدی کریمیان به چشم می خورد.

کریمیان باید ساعت 12 امروز خود را به مربیان تیم ملی در هتل المپیک تهران معرفی کند.

بازی با کره شمالی در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 و در تاریخ 24 مهر برگزار خواهد شد.

کریمیان که فصل گذشته به عنوان بااخلاق ترین بازیکن لیگ برتر برگزیده شد، سابقه بازی در باشگاه های بوشهری را نیز دارد.


جاسبی باید حکم دهد فرماندار تنگستان نصب میکند

شنیده شده است با حکم فرماندار تنگستان ، رئیس دانشگاه آزاد اهرم مشغول به کار شده است !!!

این در حالیست که حکم ریاست دانشگاه های آزاد کل کشور توسط دکتر جاسبی یا معاون وی دکتر نورا صادر می شده است و هیچ ارتباطی با دولت یا فرمانداران نداشته است .


مدیر مسئول دو نشریه اصلاح طلب از مدیر سایت ارم نیوز شکایت کردند و این خبر را هم تکذیب کردند

 علی احمدی مدیر مسئول هفته نامه خلیج فارس و قاضی زاده مدیر مسئول هفته نامه ( که البته هر هفته منتشر نمی شود ) چشم انداز در اقدامی هماهنگ از مهدی جوکار مدیر سایت ارم نیوز شکایت کرده اند .

ظاهرا شکایت علی احمدی بخاطر وجود یک کامنت ( نظر کاربران ) در زیر خبر مربوط به ایشان بوده و قاضی زاده نیز به دلیل خبر مربوط به تأثیر آراء خانوادگی در انتخابات خانه مطبوعات محلی بوده است .

اما این در حالی است که علی احمدی در تماسی که با سایت سوک داشته است شکایت از مدیر ارم نیوز را تکذیب نموده و از شکایت قاضی زاده هم اظهار بی اطلاعی کرده است.


نماینده اصفهان از  افراشته به شدت انتقاد کرد.

کامران با بیان اینکه مدیر سازمان اداری مجلس(افراشته) مزاج تشریفاتی دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه رئیس سازمان اداری مجلس (افراشته) سیستم غذاخوری مجلس را به بهانه صرفه‌جویی تغییر داد، در حالی که این اقدام وی صرفه‌جویی نبود و این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در همین مجلس در طبقات زیرزمین کارمندان در یک جای تنگی مشغول به کار هستند.