سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/15
12:57 عصر

خبر های استان

بدست نازی | admin در دسته

پورفاطمی منشی اصلاح طلبان

نماینده دشتی وتنگستان بوشهر،منشی فراکسیون اقلیت مجلس گردید.
بنا به این گزارش فراکسیون اقلیت مجلس در جلسه خود جمشید انصاری را به عنوان قائم مقام دبیرکل، محسن نریمان به عنوان کارپرداز و محمدمهدی پورفاطمی به عنوان منشی فراکسیون اقلیت مجلس انتخاب شدند.

منبع : بوشهر نیوز


وداع احمد تورانی با مستطیل سبز زندگی

احمد تورانی پیشکسوت با اخلاق و کاپیتان اسبق شاهین بوشهر درگذشت. تورانی که سالها با هنرنمایی خود در تیم شاهین بوشهر، با اخلاق ارزنده ورزشی نام نیکی از خود به یادگار گذاشته بود، بعدازظهر یکشنبه در بیمارستان کوثر شیراز بر اثر نارسایی قلبی، با زندگی وداع نمود. وی در هفته گذشته دچار بیماری نارسایی قلبی شده بود که بعد از بستری در بیمارستان بوشهر، برای ادامه مداوا به شیراز منتقل شد و در حالی که کار مداوای وی به خوبی پیش می رفت، ساعاتی قبل از مرخص شدن از بیمارستان، دچار مشکل قلبی شد و درگذشت. جنازه این ورزشکار قدیمی امروز به بوشهر منتقل خواهد شد.

منبع : سوک


امروز آخرین مهلت استعفا از مناصب دولتی برای حضور در انتخابات میاندوره ای مجلس

رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور : امروز " دوشنبه " آخرین مهلت استعفای داوطلبان نمایندگی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است.

به نقل از واحد مرکزی خبر: انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب شش نماینده مجلس هشتم، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم برگزار می شود.

محمدحسین موسی پور گفت: انتخابات میان دوره ای در شش حوزه انتخابیه ورزقان از آذربایجان شرقی، دشتستان از استان بوشهر، قوچان و فاروج از استان خراسان رضوی، سنقر از استان کرمانشاه، شاهین دژ، تکاب و میاندوآب از استان آذربایجان غربی و لردگان از استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مقامات و مسئولانی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، و داوطلب نمایندگی میان دوره ای مجلس هستند فقط تا فردا فرصت استعفا دارند و استعفای آنان باید به تایید مقامات مربوط برسد.

منبع : بوشهر نیوز


شجاع، کدخداپور و پاپری نمیتوانند در انتخابات میاندوره ای مجلس شرکت کنند

سه کاندیدای اول مجلس شورای اسلامی دشتستان نمیتوانند کاندیدای میاندوره ای این شهرستان شوند.
به گزارش  منبع موثق،آقایان کدخداپور،شجاع وپاپری بنابه تخلفات انتخاباتی وتاثیر در ابطال آن حوزه انتخاباتی قادر به نامزد شدن جهت نمایندگی در حوزه دشتستان نخواهندبود.
بنابه این گزارش،شنیده میشودشجاع با استفاده از ایجاد جو روانی وبکارگیری  برخی از سایت ها و هفته نامه های خبری سعی در مطرح نمودن خود میکند تا بدین وسیله بتواند همچنان چندسال گذشته به عنوان نیرویی تاثیرگزار در شهرستان قلمدادشود.

منبع : بوشهر نیوز


تغییرات فرمانداران در هاله ای از ابهام


طبق گزارشات رسیده چند مدتی است که بحث تغییرات در استان بوشهر بعد از آمدن شفقت استاندار جدید داغ گردیده وهر روز که می گزرد داغتر نیز می شود . 5 تغییراتی را که استاندار در یک روز انجام داد همه را بر این باور گذاشت که به زودی شاهد تغییرات گسترده تری در بین مدیران استان خواهیم بود .

 بعد از اینکه اعلام شد رفتن فرماندار تنگستان به سازمان آموزش وپرورش قطعی گردیده چندین گزینه معرفی شد که حسین حیدری تا جای پیشرفت که اکثر سایتهای خبری ونشریات استان اعلام نمودند حکم وی برای فرمانداری تنگستان صادر شده و وی به  زودی بعنوان فرماندار تنگستان مشغول خدمت می شود ولی تا کنون این امر محقق نشده ویک منبع آگاه  گفت که اصلا" حکمی برای حیدری صادر نشده وفقط وی یکی از گزینه ها بوده است وبطور قطع ایشان گزینه اول واصلی نبوده است .همچنین در خصوص فرمانداری دشتستان که هر روز گزینه جدیدی را معرفی می کنند وکشتکار را عزل شده می نامند خبر می رسد که ماندن کشتکار بیشتر قطعی شده تا رفتن وی از فرمانداری این در صورتی است که قبلا به کشتکار فرماندار دشتستان پیشنهاد شده بود که بعنوان مدیر کل حوادث غیر مترقبه یا مدیر کل پدافند غیر عامل شهری در بوشهر مشغول فعالیت شود که اینها نیز تا کنون به واقعیت نپیوسته وکشتکار همچنان بعنوان فرماندار دشتستان در حال انجام وظیفه می باشد .

منبع : ارم نیوز


معارفه فرمانده انتظامی دشتستان انجام پذیرفت

 در  یکشنبه بعد از ظهر در فرمانداری شهر برازجان سرهنگ بهادری بعنوان سرپرست جدید فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان معرفی گردید واز زحمات سرهنگ اردشیر غلامی قدردانی شد ، سرهنگ غلامی بعد از 30 سال خدمت روز یکشنبه رسما" از نیروی انتظامی خداحافظی نمود وجای خود را به سرهنگ بهادری داد تا ایشان سکان فرماندهی بزرگترین شهرستان را به دست گیرد .لازم به توضیح است که سرهنگ بهادری بعنوان سرپرست معرفی گردیده ومسئولین در تلاش هستند تا حکم فرماندهی ایشان صادر شود .

منبع : ارم نیوز


بخش شنیدنی های هفته نامه نصیر

 
نشست نخبگان استان در تهران

شنیده شده است به دعوت پورفاطمی رییس مجمع نمایندگان استان، نشست مسئولین و نخبگان استان در روز دوشنبه با حضور 200 نفر بوشهری برگزار می‌گردد. شنیدنی‌ها حاکی است بوشهری‌ها ی مقیم تهران که در سمت‌های معاونت وزیر، مدیر کلی و کارشناسی در ادارات و وزارتخانه‌‌ها انجام وظیفه می‌نمایند به این جلسه دعوت شده‌اند. گفته می‌شود، چگونگی استفاده از ظرفیت و پتانسیل بوشهری‌ها جهت رشد و توسعه استان موضوع این نشست می‌باشد.

احتمال تایید انتخابات دشتستان

شنیده شده است پس ازشکایت مجددکداخدا پور شورای نگهبان جهت تایید انتخابات دشتستان بازرسانی را به استان بوشهر اعزام کرده است.و احتمال تایید انتخابات داده می شود.
خبر تکمیلی حاج میرزا: این خبر تکذیب شده است

عطارزاده کاندیدای دشتستان

شنیده شده است که موضوع کاندیداتوری عطارزاده برای نمایندگی مجلس در دشتستان قوت گرفته است. شنیدنی‌ها حاکی است رایزنی جهت این موضوع توسط نزدیکان و دوستان عطارزاده در حال انجام می‌باشد.
خبر تکمیلی حاج میرزا: با توجه به شنیده ها و مستدلات شگراله عطارزاده پا به عرصه انتخابات نخواهد گذاشت. طبق آخرین اخبار از نزدیکان ایشان این موضوع را تکذیب کرده اند . خبر های بیشتر در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

رییس جدید نهضت سوادآموزی دشتی

شنیده شده است رییس سابق ارشاد دشتی که به تازگی به آموزش و پرورش برگشته بود. به مدیریت نهضت سوادآموزی دشتی منصوب شده است.

تغییر مدیر جهاد کشاورزی دشتستان

شنیده شده است مدیر جهاد کشاورزی دشتستان جای خود را به آقای فربود ملک‌زاده داده است.

نابودی ماهیان تنگ ارم

شنیده شده است بر اثر خشکسالی و بی‌آبی در پشت سد تنگ ارم، ماهیان آن از بین رفته‌اند. گفته می‌شود صدور مجوزهای بی‌رویه باعث خشک شدن آب‌ سد تنگ ارم شده است.

80 نفر منتظر اعدام

شنیده شده است که رئیس دادگستری بوشهر اظهار داشته 80 نفر در زندان بوشهر منتظراجرای حکم اعدام هستند. شنیدنی‌ها حاکی است مدتی قبل، یکی از مسئولین نیروی انتظامی، آمار منتظران اعدام را 150 نفر ذکر کرده بود.
 
منبع: ارم نیوز