سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/13
2:10 عصر

خبر های داغ گناوه و دیلم

بدست نازی | admin در دسته

مدیر دریادلان از کجا سر در می آورد؟

برابر شنیده های تایید نشده غلامرضا کرمی  یکی از فرهنگیان با سابقه شهرستان و صاحب امتیاز هفته نامه دریادلان که اصالتا دیلمی هستند از گزینه های مورد نظر جهت تصدی بخشداری مرکزی دیلم می باشند. وی که از فرهنگیان خوشنام شهرستان گناوه و داری پایگاه ارزشمند خانوادگی در منطقه  لیراوی دیلم می باشد از نیرو های شاخص جهت تصدی این مسولیت است. البته با توجه به روحیه وی و ژرهیز از وابستگی به میز و مسولیت امکان پذیرش این کار از سوی ایشان ضعیف به نظر می رسد.


رییس جهاد  بخشدار میشود؟


برابر شنیده ها مهندس احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه نیز جایگزین خلیل عبدالهی در بخشداری خواهد شد البته بحث اشخاصی چون مهندس مرادی مهندس مسگر آقای محسنی رییس ارشاد آقای تردیده عضو شورا و همچنین سید یحیی موسوی و آقای تمیمی و افراد دیگر این روز ها ها شنیده شده که مشخص نیست کدامیک بخشدار خواهند شد. شورا های اسلامی روستا ها نیز طی نامه ای به استاندار حمایت خود را از ادامه کار  خلیل عبدالهی به  عنوان بخشدار اعلام کرده بودند که متن ان در شهر در دست عده ای قرار گرفته است.


حاج محسن کبگانی و حاج خلیل عبدالهی...

در صورتی که با بازنشستگی آقای حاج محسن کبگانی معاون فرمانداری گناوه موافقت گردد و موضوع تغییر محل کار خلیل عبدالهی از گناوه به خارگ یا بوشهر منتفی گردد. احتمال استفاده از خلیل عبدالهی در این مسولیت زیاد خواهد بود


از عطارزاده چه خبر...؟

عطارزاده اخبار اخیر پیرامون کاندیداتوری در دشتستان و همچنین پذیرفتن مسئولیت در نهاد ریاست جمهوری را تأیید نموده است .

بر اساس گزارشات دریافتی شگرالله عطارزاده نماینده بوشهر در مجلس هفتم در گفت گو با یکی از سایت های محلی اخبار اخیر پیرامون خود مبنی بر پذیرفتن مسئولیت در نهاد ریاست جمهوری و کاندیداتوری در دشتستان را تأیید نموده است .


سهم خواهی در تنگستان

یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام نمود که برکناری فرماندار تنگستان تنها براساس یک سهم خواهی سیاسی می باشد. وی افزود: مدتی است که تنگستان فاقد بخشدار بخش مرکزی است و از استانداری اعلامی مبنی بر معرفی 4 گزینه جهت انتخاب بخشدار بخش مرکزی به فرمانداری ارسال می گردد و در همین اوضاع و احوال روزی به صورت غیرمنتظره به فرمانداری اطلاع می دهند که هیئتی جهت معارفه بخشدار جدید عازم تنگستان هستند و این در حالی بود که بخشدار اعزامی هیچ یک از گزینه های پیشنهاد شده ی فرماندار تنگستان نبود و با وی نیز هیچگونه هماهنگی نشده بود.
این منبع مطلع ادامه داد: فرماندار تنگستان در اعتراض به این انتصاب راهی استانداری می شود و اینطور می شود که کلاه آقای فرماندار و کلاه آقای ... از مدیران استانداری در هم می رود و از استعفای فرماندار تنگستان نهایت بهره برداری شده و بقیه ماجرا ....
تغییر و تحولات در سطح مدیران استانی و انتصاب نیروهای همسو با دولت یکی از حقوق حقه مسئولین کابینه استانی دولت می باشد که در دولت های قبل ازاحمدی نژاد این تغییر تحولات در سطح گسترده تری بود به طوری که حتی این تغییرات دامنگیر کارمندان جزء بعضی ادارات هم شد. عزل و نصب ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری در استان ما با انتصاب استانداری غیرهمسو با دولت، جنبه ی سلیقه ای پیدا کرد به طوری که خیلی از مدیران دولتی در استان اعتقادی به برنامه ها و سیاست های دولت نداشتند و گاهی اوقات با عملکردشان زمینه ای برای تخریب دولت نیز ایجاد می کردند.
با تودیع افراشته و انتصاب شفقت به عنوان استاندار جدید بوشهر که از نیروهای به قول معروف با تفکر احمدی نژادی است، سیر تغییر و تحولات در کابینه استانی دولت، به سمت انتصاب مدیران همسو با دولت تغییر پیدا کرد.
در گفت و گویی که خواندید صحبت از انتصاب بخشدار بخش مرکزی تنگستان بدون هماهنگی با فرماندار این شهرستان شده بود و مسائل و قضایایی که بعد از آن به وجود آمده بود. هرچند که تغییرات و انتصاب ها حق مسئولین استانداری است ولی آیا بهتر نیست این تغییرات با هماهنگی و مشورت مدیران میانی و مسئولین شهرستانی جهت جلوگیری از بروز مشکلات و درگیری های وحدت شکن و معضل آفرین صورت بگیرد؟

منبع : جانا