سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/5/23
3:13 عصر

دل نوشته به امام زمان (عج)

بدست نازی | admin در دسته

اگر عنایتی بر این گدا کنی چه می شود

                                              مس وجود جان من طلا کنی چه می شود

 


88/5/23
2:46 عصر

نشانه‌های عمومی آخرالزّمان

بدست نازی | admin در دسته

امام صادق(ع) پس از پیش‌بینی این حوادث، خطاب به راوی فرمود: «در چنین زمانی مراقب خود باش. نجات خود را از خداوند بخواه (فرج نزدیک است) و بدان که مردم با این نافرمانی‌ها سزاوار عذاب‌اند. اگر عذاب بر آنها فرود آمد و تو در میان آنها بودی، باید به سوی رحمت حق بشتابی تا از کیفری که آنها به واسطة سرپیچی از فرمان خدا می‌بینند، بیرون بیایی. بدان که خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی‌گرداند: «و إنّ رحمـت الله قریبٌ من المحسنین».

 


88/5/20
11:27 عصر

عکس پیرامون امام زمان (عج)

بدست نازی | admin در دسته


88/5/19
4:13 عصر

بشارت‌های پیامبران به امام مهدی(ع)

بدست نازی | admin در دسته

در کتاب جوک ـ رهبر جوکیان ـ هند که وی را پیامبر می‌دانند نیز دربارة رجعت چنین آمده است:
آخر دنیا به کسی برگردد که خدا را دوست می‌دارد و از بندگان خاصّ او باشد، و نام او خجسته و فرخنده است. خلق را که در دین‌ها اختراع کرده و حقّ خدا و پیغمبر را پایمال کرده‌اند، همه را زنده گرداند و بسوزاند و عالم را نو گرداند، و هر بدی را سزا دهد و یک کرور دولت او باشد که عبارت از چهار هزار سال است، خود و اقوامش پادشاهی کنند.

88/5/14
1:8 عصر

دینداری در دوره غیبت

بدست نازی | admin در دسته

امتحان مردم یکی از سنتهای مهم الهی است که در تمام دوران زندگی بشر به شیوه های گوناگون انجام می گیرد تا میزان پای بند افراد به اصول و احکام دینی مشخص شود. بر این اساس یکی از حکمتهای مهم غیبت امام دوازدهم نیز امتحان مردم است که این کار در این دوران، به صورتهای گوناگون انجام می گیرد؛ از جمله سنت آزمایشها در عصر غیبت ، امتحان به دین است.در روایات زیادی تصریح شده است که پایبندی به عقاید و حفظ ایمان در دوره غیبت به علت ویژگیهای این دوره بسیار دشوار است. لذا یکی از هشدارهای مهم و تاکیدهای مکرر در خصوص عصر غیبت مراقبت از دین و ارزشهای دینی است.

<      1   2   3   4   5      >