سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/6/29
12:51 صبح

بنده خدا

بدست نازی | admin در دسته

یک بنده خدایی هست که برای پست های من لایک نامریی می زنه.یعنی اینطوری به من فید بک می ده .از هر چی خوشش بیاد دو بار لایک می زنه و از هر چی نه به صفحات خاص لایک می زنه .آخرین بار که برای من دو بار لایک فرستاد بعد از داستان "روایت های پس و پیش" بود.معلوم بود خیلی خوشش اومده .حالا لایک نامریی چیه منم تا قبل از این نمی دونستم و هنوز هم دقیق نمی دونم چطوری می شه که اینطوری می شه اما ظاهرا اینطوریه که در نوتیفیکیشن فیس بوک میاد اما وجود خارجی نداره .یعنی نمی تونی متوجه بشی که چه کسی این لایک و زده.

واقعا بعضی وقت ها به نبوغ این افراد باید آفرین گفت!اگر وقتشونو به جای اینکارها مثلا  برای یادگیری زبان انگلیسی می گذاشتند و یا مطالعه بیشتر می کردند و یا هزاران کار مفید دیگه بهتر نبود!؟


94/6/29
12:41 صبح

روایت های پس و پیش

بدست نازی | admin در دسته

"روایت های پس و پیش" به صورت مجموعه داستان مینیمال و کوتاه منتشر خواهد شد و البته همراه با چند داستان قدیمی دیگه.البته به شخصیت های قبلی دو شخصیت خانم مارمولک و آقای مارمولک هم اضافه خواهد شد.البته این خانم و آقا هیچ رابطه نسبی و یا سببی با هم ندارند و فقط به خاطر خصلت های مشترک به این نام مزین شدند.شاید یک نمایشنامه هم بر اساس این مجموعه نوشته شد و خدا را چه دیدید شاید اجرا هم شد.منتظر خبر های تازه بمونید.


94/6/29
12:37 صبح

بلاگفا / بدترین سیستم وبلاگ دهی

بدست نازی | admin در دسته

 

خب به سلامتی بلاگفا  بدترین سیستم وبلاگ دهی هم حالش خوب شد و فعلا  داره به بخش مدیریت راه می ده.تا ببینیم ............................

خب به سلامتی بلاگفا افتضاترین سیستم وبلاگ دهی هم حالش خوب شد و فعلا  داره به بخش مدیریت راه می ده.......................

 


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >