سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/12/28
2:32 عصر

دانلود برنامه اندروید خندوانه / دانلود برنامه اپلیکیشن برنامه خن

بدست نازی | admin در دسته

دانلود اپلیکیشن خندوانه | دانلود رایگان اپلیکیشن برنامه خندوانه - فصل سوم

دانلود برنامه اندروید خندوانه / دانلود برنامه اپلیکیشن برنامه خندوانه

دانلود اپلیکیشن اندروید خندوانه فصل سوم

اندروید اپ شاپ اپلیکیشن خندوانه

همانطور که می دانید از امروز سری سوم برنامه ی محبوب خندوانه آغاز شد و همزمان با آن از اپلیکیشن خندوانه نیز رونمایی شد ، یکی از اصلی ترین اسپانسرهای امسال برنامه ی خندوانه شرکت ایرانسل می باشد که در واقع این اپلیکیشن با همکاری این شرکت ساخته شده است ، و ما امروز می خواهیم به عنوان اولین وب سایت ایرانی این اپلیکیشن را برای شما خندوانه ای های عزیز معرفی کنیم.در ابتدا که این برنامه را از سایت ایرانسل دانلود و نصب می کنید ، اپلیکیشن چارخونه یا همان برنامه مارکت ایرانسل بر روی گوشی شما نصب می شود که با یک کلیک بر روی این برنامه ، اپلیکیشن خندوانه به طور خودکار روی گوشی شما نصب خواهد شد. در هنگام ورود به برنامه ، ابتدا آرم برنامه خندوانه بر روی صفحه نمایش شما شکل می گیرد و سپس وارد صفحه اصلی برنامه می شوید ، پس زمینه ی اصلی برنامه به رنگ قرمز می باشد و از رنگ های سفید و سبز که از رنگ های اصلی خندوانه می باشند نیز در طراحی برنامه استفاده شده است. در قسمت بالا و سمت راست برنامه آیکونی مربعی شکل مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن می توانید در برنامه ثبت نام کنید ، از مزایای ثبت نام در برنامه می توان به امکان تقاضای شرکت در برنامه از طریق این اپلیکیشن اشاره کرد که به راحتی و به صورت آنلاین می توانید تقاضای خود مبنی بر حضور در برنامه را ثبت کنید. در حال حاضر برنامه از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که در پایین صفحه نمایش خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید ، در ادامه هر کدام از قسمت های برنامه را برای شما معرفی می کنیم :



khandevaneh

پیام های کاربران :در هنگام ورود به برنامه به صورت پیش فرض در این قسمت قرار دارید و به عبارت دیگر می توان این قسمت را صفحه ی اصلی برنامه بشمار آورد ، ایکون این قسمت به شکل یک آدمک می باشد که در آن می توانید آخرین پیام های کاربران برنامه را مشاهد کنید که می تواند به صورت عکس ، متن و یا ترکیبی از هر دو باشد. در پایین پیام ها تعداد بازدید و زمان ارسال آن ها مشخص شده است و در کنار هر کدام از پیام ها یک علامت لایک و یک علامت اشتراک گذاری وجود دارد. امکان گذاشتن پیام جدید برای شما نیز فراهم شده است که می توانید با کلیک بر روی علامت به اضافه سبز رنگ پیام جدیدی بگذارید.

اخبار:در این قسمت که آیکون آن شبیه به علامت وای فای می باشد می توانید آخرین اخبار مرتبط با برنامه را مشاهده کنید ، به طور کلی در این قسمت می توانید خبرهایی پیرامون حواشی برنامه و یا میهمانان آن را مطالعه کنید. در پایین هر خبر تعداد بازدید و همچنین تاریخ انتشار آن نمایش داده شده است که به شما کمک می کند اخبار به روزتر مرتبط با برنامه را راحت تر پیدا کنید.

استندآپ:استندآپ کمدی از محبوب ترین و پربیننده ترین بخش های سری قبل برنامه خندوانه به شمار می رفت که این امر سبب شده است دست اندرکاران ساخت این اپلیکیشن ، قسمتی تحت عنوان استندآپ را نیز به آن اضافه کنند ، قسمت اسندآپ خود شامل سه بخش جدیدترین ، پربازدیدترین و محبوب ترین می باشد ، در هر کدام از این بخش ها می توانید استندآپ کمدی هایی که توسط کاربران برنامه بارگذاری شده است را مشاهده کنید ، ملاک برتری ویدئوهای ارسالی در هر بخش به تعداد بازدیدها و لایک های دریافتی وابسته است.همانند بخش پیام ها ، شما نیز می توانید با کلیک بر روی علامت به اضافه سبز رنگ ویدئوی استندآپ کمدی خود را در این قسمت آپلود نمایید. تصویر: http://androidzoom.ir/wp-content/uploads/2016/03/4_khandevaneh.jpg

خندوانه

شبکه خندوانه:بخش پایانی اپلیکیشن ، شبکه خندوانه نام دارد که در آن می توانید ویدئوهای مرتبط با برنامه و همچنین آرشیو برنامه ها را مشاهده کنید ، در قسمت بالای این برنامه یک ویدئوی تصادفی از سری قبل مشاهده می کنید ، در حال حاضر که این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده است آرشیو آن هنوز کامل نشده است و انتظار می رود دست اندرکاران برنامه در روزهای آینده و نسخه های بعدی این قسمت را کامل تر کنند.

با توجه به اینکه این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده است ممکن است با خطاهایی مبنی بر عدم ارتباط با مرکز مواجه شوید و یا مشاهده کنید که برخی از قسمت های آن کامل نیستند ، انتظار می رود همزمان با پیشرفت در برنامه محبوب خندوانه این اپلیکیشن نیز با پیشرفت های چشمگیری همراه باشد.


تصویر: http://androidzoom.ir/wp-content/uploads/2016/03/khandevaneh-logo.jpgدانلود اپلیکیشن خندوانه فصل سوم 2 روز پیش - دانلود فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی /.../دانلود-رایگان-فصل-سوم-خندوانه.h... Translate this page 1 day ago - دانلود خندوانه, ... دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه 1 روز پیش - همانطور که می دانید از امروز سری سوم برنامه ی محبوب خندوانه آغاز شد و همزمان با آن از اپلیکیشن خندوانه نیز رونمایی شد ، یکی از اصلی ترین…,دانلود ... دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید و آیفون - دانلود فیلم جدید 3 روز پیش - دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید و آیفون نرم افزار و برنامه خندوانه برای ... در فصل سوم خندوانه از اپلیکیشن رسمی خندوانه رونمایی شد که میتوانید در ادامه ... را از کسانی که با خندوانه تماس گرفته بودند را به‌صورت رایگان در خود جای می‌داد ... اپلیکیشن خندوانه | دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه - فصل ... 4 ساعت پیش - اپلیکیشن خندوانه | دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه - فصل سوم. نویسنده, پیام .... www.khabarnewss.ir/tag/دانلود-رایگان-اپلیکیشن-خندوانه-جدید دانلود فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی 3 روز پیش - دانلود خندوانه, دانلود فصل سوم خندوانه, دانلود رایگان برنامه خندوانه فصل سوم, دانلود برنامه رامبد جوان, دانلود سریال خندوانه با کیفیت HD, دانلود سری ... دانلود فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی « دانلود رایگان ... 2 روز پیش - هم اکنون دانلود رایگان اپلیکیشن اندروید آریا فیلم برا دانلود […] تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر. تحلیل و بررسی فیلم‌های ... دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه - نمناک 4 ساعت پیش - دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه دانلود اپلیکیشن خندوانه فصل سوم .... wg/دانلود-رایگان-اپلیکیشن-خندوانه-جدید 2 روز پیش ... دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید - نوروز 95 دانلود رایگان برنامه "خندوانه" با اجرای رامبد جوان ... دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید و آیفون نرم افزار و برنامه خندوانه برای اندروید دانلود ... در فصل سوم خندوانه از . دانلود قسمت 3 خندوانه فصل سوم | شیک ترین ها - دانلود رایگان ... دانلود قسمت 3 خندوانه فصل سوم دانلود قسمت سوم خندوانه فصل سوم دانلود قسمت سوم خندوانه فصل سوم پنج‌شنبه 27 اسفند 94,دانلود خندوانه فصل سوم قسمت 3,دانلود برنامه ... دانلود فیلم و انیمیشن جدید: هفتاد و پنج دانلود دانلود رایگان فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی TVRip 576p ... برچسب ها : دانلود برنامه جدید، دانلود برنامه جدید ایرانی، دانلود برنامه ایرانی، دانلود برنامه خندوانه ...