سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/12/27
12:23 صبح

نتیجه بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 + دانلود گل ها و خلاص

بدست نازی | admin در دسته

نتیجه بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 + دانلود گل ها و خلاصه

نتیجه بازی دیشب بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 + دانلود گل های بازی و خلاصه

نتیجه بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 امروز لیگ قهرمانان اروپا
دانلود خلاصه بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 امروز لیگ قهرمانان اروپا
دانلود گل های بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 دیروز لیگ قهرمانان اروپا
نتیجه بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 امروز لیگ قهرمانان اروپا
دانلود گلهای بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 دیروز لیگ قهرمانان اروپا

ترکیب اصلی بایرن مونیخ- یوونتوس

دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 امروز دیروز

یوونتوس یکشنبه 26 اسفند 94

اسپانیا - هفته 29 لالیگا

نتیجه نهایی : بایرمونیخ 4- یوونتوس 2

نتیجه بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94 + دانلود گل های بازی و خلاصه امروز

دانلود خلاصه کامل بازی ؛ بایرمونیخ 4-2 یوونتوس

دانلود خلاصه وقت اضافه ی طوفانی بازی بایرن مونیخ 4-2 یوونتوس

دانلود آمار و ارقام تقابل های بایرمونیخ-یوونتوس و پیش بازی

دانلود آخرین تمرین بایرن مونیخ قبل بازی با یوونتوس

دانلود بازی نوستالژیک بایرمونیخ - یوونتوس (فینال لیگ قهرمانان2006)

دانلودآخرین تمرین بایرمونیخ قبل از بازی با یوونتوس همراه با هواداران

دانلود ویدیو روحیه بالای هواداران یوونتوس برای برد بایرن مونیخ

دانلود ویدیو شور و هیجان هواداران یوونتوس در مرکز مونیخ

هشدار دینو زوف به بایرن

دانلود ویدیو گفتگو با هاشمیان درباره تقابل بایرن و یوونتوس

گفتگو با هاشمیان درباره تقابل بایرن و یوونتوس

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرمونیخ و یوونتوس امروز چهارشنبه 26 اسفند 94

دانلود گل های بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند 94

دانلود گل پل پوگبا دقیقه6

دانلود گل خوان کودرادو دقیقه28

دانلود گل رابرت لواندوفسکی دقیقه73

دانلود گل توماس مولر دقیقه90

دانلود گل تیاگو آلکانترادقیقه108

دانلود گل کینگزلی کومان دقیقه110

دانلود خلاصه بازی بایرمونیخ و یوونتوس 26 اسفند94

خلاصه بازی / گزارش زنده بازی

...................................

یوونتوس 2-4 بایرمونیخ


 

گورخر حریف خرس نشد

بایرن 4-2 یوونتوس؛ بازگشت رویایی پسران پپ

خلاصه وقت اضافه‌ی بازی بایرن مونیخ 4-2 یوونتوس

بایرن مونیخ با پیروزی 4-2 مقابل یوونتوس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، راهی مرحله بعد این رقابت ها شد........در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم پایانی فصل جاری چمپینوزلیگ امشب بایرن مونیخ در حالی در آلیانس آرنا میزبان یوونتوس بود که بازی رفت یک مساوی 2-2 در خانه این حریف ایتالیایی گرفته بود.
از ابتدای مسابقه امشب دو تیم یک بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتند. دقیقه دو حرکت خطرناک داگلاس کاستا از سمت راست توپ خوبی را برای ویدال که روی نقطه پنالتی جاگیری کرده بود فرستاد. این هافبک شیلیایی به رغم دور زدن بونوچی و بارزالی نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند و اولین فرصت برای بایرن از دست رفت. سه دقیقه بعد پل پوگبا از فرصت دفع ناقصی که نویر روی توپ لیششتاینر انجام داد بهترین استفاده را کرد و با فرو ریختن دروازه بایرن، یوونتوس را به یک گل زودهنگام رساند. در یکه‌تازی لیششتاینر در زمین بایرن، داوید آلابا مقصر اصلی بود.





دقیقه 10 توماس مولر روی یک ضد حمله سریع توپ را به لواندوفسکی رساند، سانتر بلند این مهاجم لهستانی به ریبری رسید اما او در تمام کردن کار ناکام بود. در این دقایق شاگردان گواردیولا بیشتر به هجوم از کناره‌ها روی آورده بودند، زیرا در میانه میدان بونوچی و بارزالی فرصت هرگونه ابتکار عملی را از آنها می‌گرفتند.
 دقیقه 20 ویدال از سمت راست محوطه جریمه یووه توپی را برای لواندوفسکی مهیا کرد، اما شوت این بازیکن درون چارچوب نبود. دقیقه 23 یکبار دیگر آلابا می‌رفت تا کار دست بایرن بدهد. پاس رو به عقب این بازیکن قبل از رسیدن به نویر به خدیرا رسید و او فورا موراتا را صاحب توپ کرد. درحالیکه نفس‌های تماشاگران استادیوم آلیانس آرنا حبس شده بود، پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.
اما دقیقه 28 یوونتوسی‌ها بالاخره گل دوم را وارد دروازه نویر کردند. این بار هم اشتباه آلابا توپ را به موراتا تقدیم کرد و او با یک دریبل تماشایی به خوان کوادرادو پاس داد تا این بازیکن کار را تمام کند.




در ادامه باز هم باواریایی‌ها بر توپ و میدان مسلط بودند و آمار بازی حکایت از 79 درصد مالیکت توپ آنها داشت اما حتی موقعیت خطرناک دقیقه 42 توماس مولر و لواندوفسکی هم نتوانست این مالکیت توپ را به نتیجه‌ای برساند و نیمه نخست با برتری یوونتوس میهمان به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم به نظر می‌رسید بازی می‌رود تا به خشونت کشیده شود. دقیقه 48 آرتورو ویدال بعد از خطای شدید روی کوادرادو و پرخاشگری‌اش بعد از خطا از داور مسابقه اخطار گرفت. یک دقیقه بعد لیختن‌اشتاینر کارت زرد را پیش چشمان خود دید. این روند با جریمه روبرت لواندوفسکی و لئوناردو بونوچی تا دقیقه 55 ادامه داشت. دقیقه 56 آلابا در دوئل به موراتا توپ را از دست داد تا این بازیکن وارد محوطه جریمه بایرن شود اما در نهایت واکنش مطمئن نویر سبب شد کادر فنی بایرن نفس راحتی بکشند.
در دقیقه 57 بار دیگر موراتا به محوطه جریمه میزبان نفوذ کرد؛ اینبار اگرچه آلابا تلاش کرد سد راهش شود اما او به هر زحمتی بود توپ را شوت کرد ولی ضربه‌اش با اختلافی سانتی‌متری از بالای دروازه به بیرون رفت. این بازیکن اسپانیایی که دست بردار نبود، دقیقه 60 چیزی نمانده بود با ضربه سر بالاخره دروازه بایرن را باز کند، اما این بار نویر خیال همه را راحت کرد. در ادامه نوبت به ریبری و کاستا رسید تا بازی را به زمین یووه ببرند. آنها بالاخره دقیقه 69 توانستند یک کرنر از میهمان خود بگیرند و حال آنکه قبل از آن اعتقاد داشتند بارزالی مرتکب هند پنالتی شده است. حملا بایرن در این دقایق ادامه یافت و دقیقه 73 لواندوفسکی روی سانتر کاستا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.




در ادامه حملاتبایرنی ها شدت گرفت اما دفاع فشرده یوونتوسی ها، مانع رسیدن آنها به گل می شد. در حالی که به می ‏رسید بازی با برتری بیانکونرها به پایان خواهد رسید، سرانجام در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، ‏بایرن به گل تساوی رسید. روی یک ارسال عالی از کینگزلی کومان، توماس مولر با ضربه سر کار را ‏تمام کرد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.‏
در نیمه اول وقت های اضافه بازی با همان روند قبل ادامه پیدا کرد. بایرنی ها تیم برتر میدان بودند و ‏یوونتوسی ها که به نظر می رسید ترجیح می دهند بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، تنها به دنبال دفاع ‏از دروازه بودند. به این ترتیب در این نیمه گلی به ثمر نرسید.‏
اما در ابتدای نیمه دوم وقت های اضافه، بایرنی ها توانستند به گل سوم برسند. یک همکاری عالی از ‏توماس مولر و تیاگو آلکانتارا، با ضربه ستاره اسپانیایی، حساب کار را 3-2 کرد.‏
یوونتوسی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، خیلی سریع جلو کشیدند و این باعث شد تا بایرن ‏روی یک ضدحمله به گل چهارم برسد. این بار کینگزلی کومان بود که بعد از رسیدن به محوطه جریمه ‏بایرن، با ضربه شلیک تماشایی،بوفون را مغلوب کرد.‏
در ادامه یوونتوسی ها پیش کشیدند و صاحب چند موقعیت خوب هم شدند اما دروازه بایرن باز نشد و بازی ‏با برتری 4-2 باواریایی ها به پایان رسید.‏

اعتراض هواداران یووه به توئیت باشگاه بایرن

باشگاه بایرن به دلیل توئیتی که سوءتفاهم‌هایی را در پی داشت مجبور به عذرخواهی شد.....انتشار توئیتی از سوی باشگاه بایرن در آستانه مصاف با یوونتوس که امشب در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برگزار می‌شود خشم کاربران ایتالیایی را برانگیخت.
ماجرا از این قرار است که توئیتر رسمی بایرن مونیخ با انتشار پوستری که یک ریل قطار منتهی به آلیانس آرنا را زیر تابلوی شعار یوونتوسی‌ها مبنی بر ":تا پایان" به تصویر کشیده بود، نوشت: پایان اینجاست.
این تویئت موجب شد تعدادی از کابران ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی خشمگین شده و بنویسند که این عکس یادآور کوره‌های آدم‌سوزی است.
روبن دلا روکا ، قائم مقام کنگره یهودیان شهر رم، هم با انتقاد از این پوستر به "توتو اسپورت" گفت:" این یک بی‌ملاحظگی و بی‌مبالاتی غیر قابل اغماض است که نباید از باشگاه بزرگی مثل بایرن سر بزند. من باور ندارم که عمدی در این اتفاق نهفته باشد و فکر می‌کنم اشتباه شده است."
تنها لحظاتی بعد از انتشار این اعتراضات در اینترنت، باواریایی‌ها به عذرخواهی وادار شدند و ضمن حذف تصویر مذکور نوشتند:" متاسفانه پوستر امروز ما سهوا سوءتفاهم‌هایی را که سابقه تاریخی دارند برانگیخت و حال آنکه ما فقط می‌خواستیم کاراکتر ورزشی این مرحله حذفی در چمپیونزلیگ را به تصویر بکشیم، چرا که  یکی از دو تیم امشب باید با این تورنمنت خداحافظی کند."

هشدار دینو زوف به بایرن

اسطوره فوتبال ایتالیا معتقد است نباید یوونتوس را در مقابل بایرن حذف‌شده دانست....دینو زوف که در دوران فوتبال حرفه‌ای‌اش سیصد بار پیراهن یوونتوس را بر تن کرد، در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل بایرن مونیخ که در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از ساعتی دیگر در آلیانس آرنا برگزار خواهد شد، در گفتگو با "تاگس سایتونگ" ضمن هشدار به ژرمن‌های میزبان گفت:" بازی سختی خواهد شد؛ خیلی سخت.
اما چیز که فوتبال به ما یاد داده این است که باید صبر کرد تا بازی انجام شود. درست است که بایرن بعد از مساوی 2-2 در تورین از شانس بالاتری برخوردار است و این نتیجه برای یووه بد بود اما آنها با این حال با دو گلی که زدند از شانس خود برای صعود محافظت کردند. بانوی پیر یک چیزی فراتر از خطرناک است، مخصوصا وقتی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته باشد. و این موضوعی نیست که تازه از دیروز برای فوتبالی‌ها آشکار شده باشد."
زوف با اشاره به اینکه در هر حال شاگردان آلگری برای صعود به مرحله بعد باید گلزنی کنند، افزود:" واضح است که یووه تاخت و تاز خواهد کرد زیرا مجبور است گل بزند. اما نظم و فشردگی هم قطعا در این مسابقه نقش مهمی ایفا خواهند کرد."
زوف که سال‌ها برای تیم ملی ایتالیا دروازه‌بانی کرده، درمورد جان لوئیجی بوفون و مانوئل نویر هم گفت:" فاکتور بوفون از اهمیت بسزایی برخوردار است. او نه تنها احساس امنیت را به هم‌تیمی‌هایش انتقال می‌دهد بلکه در این میان به یک سمبل هم برای یووه تبدیل شده است. نویر و بوفون هر دو جزو بهترین‌های فوتبال دنیا هستند."

تفریح گورخر یوونتوسی و خرسی بایرنی در کمپ تمرینی بایرن مونیخ

ترکیب اصلی بایرن و یوونتوس

..................................................

ترکیب اصلی بایرن مونیخ- یوونتوس

بایرن امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از یووه پذیرایی می کند.‏.......دو تیم در دیدار رفت به تساوی 2-2 رسیدند و همچنان هر دو تیم از شانس ‏صعود به مرحله بعد برخوردارند.‏

بایرن: نویر، کیمیچ، بن عطیه، آلابا، لام، آلونسو، ویدال، داگلاس کاستا، مولر، ریبری، لواندوفسکی

یووه: بوفون، لیششتاینر، بارزالی، بونوچی، اورا، کوادرادو، خدیرا، هرنانس، پوگبا، الکس ساندرو، موراتا