سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/12/21
11:16 عصر

قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95

بدست نازی | admin در دسته

بی‌تفاوتی بازار خودرو (ماشین) به شب عید

قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95

قیمت خودرو (ماشین)های صفر در بازار شب عید سال 95

قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 1395

بازار خودرو ، قیمت خودرو نوروز 95

در حالی نزدیک به یک هفته دیگر سال 94 به پایان می رسد که افت تولید خودرو (ماشین)سازان در ماه گذشته موجب کمبود عرضه در بازار شده و این موضوع افزایش قیمت برخی خودرو (ماشین)ها را به دنبال داشته است.

تاریخ انتشار : 20 اسفند 1394

 

بازار خودرو (ماشین) در شب عید 95

هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودرو (ماشین)های داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این موضوع به معنای رونق نمایشگاه های خودرو (ماشین) نیست؛ بلکه به دلیل کاهش عرضه خودرو (ماشین) در بازار است.

 به گفته فعالان بازار، کاهش عرضه خودرو (ماشین) در بازار دو عامل دارد، یکی بحث افت تولید خودرو (ماشین) که ناشی از رکود موجود است و عامل دوم اینکه خودرو (ماشین)سازان با توجه به پایان سال، اتمام تعهداتشان در اولویت قرار دارد؛ بنابراین عرضه خودرو (ماشین) به بازار را کاهش دادند. حال به نظر می رسد که تولیدکنندگان بخش اعظم مشتریان خودرو (ماشین) را جذب کردند، حال آنکه این موضوع به ایجاد یک خلأ در بازار منجر شده است. همچنین کاهش عرضه برخی خودرو (ماشین) ها در بازار موجب افزایش قیمت آن ها شده است؛ حال آنکه قیمت برخی خودرو (ماشین)های موجود در بازار نیز نسبت به هفته گذشته با ثبات همراه بوده است.

 براین اساس، هر چند فعالان بازار به رونق نسبی تقاضا در بازار اشاره می کنند، اما آنگونه که به نظر می رسد میزان مراجعه مشتریان برای خرید در بازار شب عید سال جاری با سال های گذشته قابل قیاس نیست. به اعتقاد آن ها، تقاضا در سال های گذشته نسبت به امسال از رشد بیشتری برخوردار بود، اما در سال جاری به دلیل کاهش قدرت خرید مشتریان، فروش نقدی خودرو (ماشین) با مشکلات بسیاری مواجه شده است. 

افزایش قیمت داخلی ها

 به گفته فعالان بازار، در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 با قیمتی برابر با 37 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می شود که این موضوع از ثبات قیمت خودرو (ماشین)ی موردنظر در هفته جاری حکایت می کند. از سوی دیگر پژو 206 صندوقدار در مدل V8 نیز با ثبات قیمت خود در بازار، در حال حاضر 37 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد. از سوی دیگر اما پژو 405 که این هفته تغییر قیمت را تجربه کرده، هم اکنون 30 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد که این موضوع از افزایش100 هزار تومانی قیمت آن حکایت دارد. سمند نیز که این هفته 200 هزار تومان گران شده، هم اکنون با قیمت 30 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد.

 سمند اگرچه معمولا با تغییرات قیمتی چندانی مواجه نمی شود، با این حال در این هفته های پایانی سال در دام گرانی افتاده است. پژوپارس نیز که طی هفته های گذشته با افزایش قیمت مواجه بود طی هفته جاری ثبات قیمتی خود در بازار را حفظ کرده است و در حال حاضر 36 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود، اما از بازار رانا خبر می رسد، این خودرو (ماشین) هم از افزایش قیمت های آخر سالی در امان نبوده و قیمتش بالا رفته است. به گفته فعالان بازار رانا در حال حاضر با قیمت 33 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد و این نشان می دهد رانا 100 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بازار خودرو ، قیمت خودرو ، قیمت خودرو شب عید

بازار خودرو (ماشین)

فعالان بازار اما در مورد دنا عنوان می کنند که این خودرو (ماشین) توانسته ثبات قیمت خود را در بازار حفظ کند، با این حساب در حال حاضر برای خرید دنا باید 45 میلیون تومان هزینه کرد و این در شرایطی است که قیمت خودرو (ماشین) موردنظر تا همین یک ماه پیش زیر قیمت کارخانه (یعنی کمتر از 42 میلیون و 500 هزار تومان) بود. از دنا که بگذریم، این هفته تغییری در قیمت خودرو (ماشین)های شرکت سایپا رخ نداده است؛ چه آنکه به گفته نمایشگاه داران خودرو (ماشین)ی پایتخت، تیبا در مدل صندوقدار خود هم اکنون 23 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد که این موضوع از ثبات قیمتی این خودرو (ماشین) حکایت دارد. تیبا چند هفته ای می شود که در این قیمت ثابت مانده و تغییر خاصی را تجربه نکرده است.

 همچنین برای خرید پراید در مدل 131 نیز باید 19 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع نشان از ثبات قیمتی این خودرو (ماشین) در بازار دارد. برای خرید مدل 111 پراید نیز باید 20 میلیون و 300 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع از تثبیت قیمت خودرو (ماشین) موردنظر حکایت دارد. از سوی دیگر پراید در مدل 132 با قیمتی معادل 20 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می شود و با این حساب، خودرو (ماشین) موردنظر تغییر قیمت خاصی را به خود ندیده است.

 اما از بازار سراتوهای مونتاژی سایپا نیز خبر می رسد که این خودرو (ماشین) ها تغییر قیمت خاصی را طی هفته جاری تجربه نکرده اند. بر این اساس، سراتوی اتومات با قیمت برابر با 90 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود و برای مدل دنده ای آن نیز باید 75 میلیون و 600 هزار تومان دست به جیب شد.

 سری هم اما به خانواده تندر-90 بزنیم که اعضای آن طی این هفته با تغییراتی در قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار قیمت تندر-90 در همه مدل ها افزایش یافته است؛ به طوری که تندر-90 مدل پارس خودرو (ماشین) با افزایش 200 هزار تومانی در حال حاضر 39 میلیون و 700 هزار تومان خریدوفروش می شود، همچنین پارس تندر نیز 200 هزار تومان افزایش قیمت را طی هفته جاری به خود دیده و در حال حاضر 40 میلیون تومان به فروش می رسد. این خودرو (ماشین) به لحاظ کیفی و فنی تفاوت خاصی با دیگر مدل های معمولی تندر-90 ندارد و تنها ظاهر آن در بخش مربوط به صندوق تغییر کرده است.

 از بازار تندر-90 مدل اتومات خبر می رسد که این خودرو (ماشین) افزایش قیمت داشته و با این حساب، تندر اتومات در حال حاضر با قیمتی معادل 49 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می شود. این قیمت نشان می دهد تندر اتومات نزدیک به 200 هزار تومان در هفته های پایانی سال افزایش قیمت را تجربه کرده است. فعالان بازار عامل سیر صعودی مدل های تندر را کاهش عرضه این محصول در بازار می دانند.

 

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد/پیکس لاوقیمت خودرو در بازار شب عید 95 | نوروز 95 1 روز پیش - بازار خودرو در شب عید 95. هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودروهای داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این موضوع به معنای ... پیش بینی نمایشگاه داران از بازار خودرو در سال 95/ حکمرانی ... 10 اسفند 1394 ه‍.ش. - ... «متاسفانه هنوز رکود در بازار خودرو وجود دارد و با وجود شب عید، بازار هیچ گونه ... کنند و ماشین بفروشند، ولی نشان بر این نیست که بازار خودرو تکان خورده باشد. ... خبرآنلاین، در حال حاضر قیمت پژو 206 تیپ 5 در بازار 36 میلیون و 900 ... بازار خودرو در شب عید 95 | مدل جدید 95 | عکس بازیگران | فیلم ... 1 روز پیش - بازار خودرو در شب عید 95 هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودروهای داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این موضوع به معنای ... قیمت خودرو در بازار شب عید 95 - دانلود رایگان با لینک مستقیم 1 روز پیش - 3 hours ago - بازار خودرو در شب عید 95 هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودروهای داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این ... تصاویر برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95گزارش تصاویر نتیجه تصویری برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 1 روز پیشویری برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 تصاویر بیشتر برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از بازار خودرو در سال 95 - قیمت طلا و ... 10 اسفند 1394 ه‍.ش. - غلامحسین قاسمیان در گفت وگویی به تحلیل بازار خودرو در شب عید پرداخت ... برای دیدن جدول کامل قیمت خودروهای داخلی در مدل 95 به این صفحه بروید . قیمت روز خودرو در بازار شب عید 95 3 روز پیش - 36 دقیقه پیش - قیمت خودروهای مدل95 در بازار شب عید | کارنت، شبکه اطلاعات و ... › آخرین اخبار ... تغییرات قیمت خودرو تا عید نوروز - اخبار ... تغییرات قیمت خودرو تا عید نوروز - اخبار روز ایران و جهان زمستان و شب عید پیش رو است و تقاضا معمولا در این زمان دراوج خود قرار می گیرد. ... هم اکنون در بازار قیمت خودروهای دست دوم چند سال کارکرده، در پی هجوم تقاضا به این ... 20 میلیون تومانی قیمت این خودرو طی هفته اخیر اشاره کرد که در حال حاضر 95 میلیون ... ماشین، شب عید گران شد/ قیمت جدید انواع خودرو در بازار + جدول بازار خودروهای داخلی در آستانه شب عید با افزایش قیمت مواجه شده است. ... ماشین، شب عید گران شد/ قیمت جدید انواع خودرو در بازار + جدول. 3/11/2016 7:00:00 AM. جمعه 21 اسفند 1394 - 07:00. خودرو .... رژیم لاغری 2 روزه برای نوروز 95! جمعه 21 اسفند 1394 ... پیش بینی وضعیت بازار خودرو در شب عید امسال | کارنت ... 19 دی 1394 ه‍.ش. - خانه / آخرین اخبار / پیش بینی وضعیت بازار خودرو در شب عید امسال ... عرضه خودرو بیش از تقاضاست / خودروهای وارداتی سال گذشته هنوز فروش نرفته ... ا قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 , قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 | نوروز 95 , قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 1395 , قیمت خودرو (ماشین)های صفر در بازار شب عید سال 95 , بی‌تفاوتی بازار خودرو (ماشین) به شب عید , بی‌تفاوتی بازار خودرو (ماشین) به شب عید 95 , پیش بینی نمایشگاه داران از بازار خودرو (ماشین) در سال 95 , قیمت خودرو (ماشین)های مدل95 در بازار شب عید , تغییرات قیمت خودرو (ماشین) تا عید نوروز , قیمت خودرو (ماشین) اجناس بازار عید 95 , کسادی در بازار خودرو (ماشین) قبل از عید نوروز 95 ,