سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/11/23
9:22 صبح

دانشجویان گچساران: نمایندگان مجلس درد مردم را لمس کنند

بدست نازی | admin در دسته

برخی از دانشجویان دانشگاههای گچساران بااشاره به انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بر تلاش نمایندگان ملت در مجلس در رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها تاکید کردند.

آنان کارآمدی، تدین، جدیت، تعهد و مسوولیت پذیری را از ویژگی‌های بارز نمایندگان ملت در مجلس برشمردند و تصریح کردند: وکلای مردم در مجلس باید درد مردم محروم را لمس کرده در جهت پیگری و مشکلات مردم گام بردارد.

آنان افزودند:حضور چهرهای شاخص و کارآمد در انتخابات مجلس باعث افزایش مشارکت مردمی و ایجاد مجلسی توانمند ، کارآمد ، پیگیر و اثرگذار در جامعه خواهد شد.

زهرا حسنی یک دانشجوی دانشگاه پیام نور گچساران گفت:نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن قانوگذاری باید در جهت رفع مشکلات مردم منطقه و خدمت به مردم بدون نگرشی قومی ، حزبی و گروهی تلاش کند.

وی افزود: هر کسی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند نماینده همه مردم و قابل احترام است و باید در ارائه خدمت نیز به همه مردم توجه کنند.

علی محمدی دیگر دانشجوی گچساران گفت: دادن وعده‌های انتخاباتی به مردم در انتخابات نباید به صرف جمع آوری مردم باشد بلکه باید ضمانت اجرایی پیدار کرده تا باعث افزایش اعتماد مردم و توسعه وپیشرفت شهرستان و منطقه شود.

وی افزود: نمایندگان باید با اولویت بندی مشکلات و کمبودهای منطقه و شهرستان در جهت رفع آنها تلاش و پیگیری کنند.

محمد ذکاوت دیگر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به نقش قوه مقننه در کشور گفت: مجلس می‌تواند با به تعویق انداختن قوانین غیره ضروری با تصویب لوایح و طرح‌های جدید و مورد نیاز پیشرفت و توسعه کشور را شتاب دهد.

وی تصریح کرد: مجلس باید با تفاهم و همکاری با قوه مجریه و با ارائه قوانین و طرح‌های مختلف در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آهنگ کار، تلاش و کوشش را در کشور به صدا درآورد.

وی تلاش برای فقرزدایی، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و افزایش تولید، پیگیری و بیان تنگناها و مطالبات مردم را از مهمترین وظایف نمایندگان برشمرد و افزود: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نماینده احاد ملت هستند و باید از قشری نگری و قومیت پرهیز کرده و به فکر درد مردم باشند.

دانشجویان دانشگاههای گچساران تشکیل مجلسی قوی و اثرگذار را لازمه توسعه و پیشرفت کشور برشمردند و افزودند: باید با انتخاب افرادی اصلح و متخصص، متعهد و دلسوز مردم و نظام زمینه کارآمدی مجلس را در کشور فراهم کرد.