سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/9/10
8:59 عصر

کی بود، کی بود، من نبودم!!

بدست نازی | admin در دسته

چند روز پیش خبری در خصوص 120 تخلف در حوزه زمین خواری منتشر شد که مسئول دستگاه مربوطه همه را بر گردن مدیران پایینی انداخت. این خبر ما را وا داشت تا نظر خوانندگان را جمع بندی کرده و در 4 نکته منتشر نماییم:
نکته اول: آنوقت که رییس گزارش طرح های 13 گانه را می داد و در رسانه ها عملکرد خود را به رخ می کشید، آیا می گفت که من کاره ای نبودم و مدیران پایینی کار کرده اند؟! حالا که گزارش تخلف آمده، مسئولیت هر بخش با خودش است؟!
نکته دوم: یکسال است که خوانندگان ما گزارش عدم صلاحیت و ضعف مدیریت را هشدار می دهند و سایت ما هم آن را درج می کند. آیا پخش گزارش تخلف 120فقره ای شروعی برای محاکمه و افشای دیگر تخلفات نیست؟ ! امیدواریم هر چه زودتر گند کاری بعضی ها دربیاد و متخلفین به سزای اعمالشان برسند.
نکته سوم: بعضی مدیران کوچولو که برای رییس تقدیرنامه می زدند و بعد از دعوا با رییس در اتوماسیون دم از کار خالصانه می زنند، یا بعضی که برای رییس کله پاچه می فرستادند، یا جریان 800 کیلو گوشت مرغ و گوساله!! یا چیدن توت برای رییس! یا اهدای تخم مرغ و… حالا بیایند و نتیجه پاچه خواری را ببینند، رییس می فرماید من مسئول تخلف شما نیستم. قربان خدا بروم که چگونه مزد تملق را می دهد.
نکته چهارم: فعالیت و زحمت کارمندان بخش مذکور، اعم از: فقدان بودجه اختصاصی، نداشتن بنزین خودرو، در موضع تهمت رشوه خواری، تهدید و ناامنی شغلی و… بر هیچ کس پوشیده نیست. سایت یک و دو جای رییس از شما و زحماتتان تشکر می کند. امیدواریم تمهیداتی اندیشه شود تا تمام این مجموعه زحمت کش زیر سوال نروند.
سخن آخر اینکه بعضی در جلسات حرف از قدرت می زنند و نمی دانند که قدرت در دست خداست. خداوند یک روز نعمت خدمت را می دهد و یک روز هم می گیرد. پس از فرصت استفاده کنیم نه قدرت!!

“سایت یک و دو”
1392/09/10