سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/9/30
8:14 عصر

محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای س بلاتر و پلاتینی + عکس

بدست نازی | admin در دسته محرومیت 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی

محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای س بلاتر و پلاتینی تصویر

دوشنبه 94 آذر 30 , ساعت 4:53 عصر.....................

محرومیت 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی

محرومیت 8 ساله سپ بلاتری و میشل پلاتینی

8 سال محرومیت برای سپ بلاتر و پلاتینی

محرومیت 8 ساله برای "میشل پلاتینی" و "سب بلاتر"

محرومیت 8 ساله سپ بلاتر و پلاتینی از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال

محرومیت 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی

محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای س بلاتر و پلاتینی تصویر

دوشنبه 94 آذر 30 , ساعت 4:53 عصر.....................

محرومیت 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی

محرومیت 8 ساله سپ بلاتری و میشل پلاتینی

8 سال محرومیت برای سپ بلاتر و پلاتینی

محرومیت 8 ساله برای "میشل پلاتینی" و "سب بلاتر"

محرومیت 8 ساله سپ بلاتر و پلاتینی از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال

بلاتر و پلاتینی دو تن از قدرتمندترین مردان فوتبال در پی حکم کمیته اخلاق فیفا هر یک به مدت 8 سال از انجام هرگونه فعالیت ورزشی محروم شدند.

 

 

 بلاتر و پلاتینی 8 سال محروم شدند

بلاتر متهم است که در سال 2011 یک پرداختی 2 میلیون فرانکی به میشل پلاتینی داشته که هیچ توجیه قانونی ندارد. هرچند این دو ادعا کردند که این پرداختی مربوط به زمان حضور پلاتینی در فیفا به عنوان مشاور بوده است اما کمیته اخلاق فیفا این دو را برای 90 روز تعلیق کرد. اکنون هم این نهاد حکم به محرومیت 8 ساله این دو از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال داده است.

خبرگزاری فرانسه (AFP) گزارش داد کمیته اخلاق فیفا حکم نهایی خود را در خصوص سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که بر این اساس هر یک از این دو به مدت 8 سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شدند.

بلاتر 79 ساله و پلاتینی 60 ساله پیش از این هر یک به مدت 90 روز از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده بودند، از سوی دادستانی سوئیس مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفته اند. علت این موضوع هم پرداخت دو میلیون دلار وجه نقد - از این رقم به عنوان رشوه یاد شده است - از سوی بلاتر به پلاتینی در سال 2011 عنوان شده است.

بالاترین نهاد فوتبالی جهان پس از رو شدن رسوایی گسترده اداری و مالی اعضای ارشدش در ماه مِی 2015 (اردیبهشت 94) و بازداشت شماری از آنها برای تحقیقات بیشتر، تحت فشار بی سابقه ای برای ایجاد اصلاحات است.

تحقیقات در مورد فسادهای اخیر فیفا همچنان ادامه دارد، به طوری که دپارتمان عدالت آمریکا به تازگی 17 مقام این نهاد از جمله شش عضو فعلی و یا پیشین کمیته اجرایی فیفا را به دلیل دریافت مجموعاً بیش از 130 میلیون دلار رشوه متهم دانسته و زیرنظر دارد.

قرار است در کنگره فوق العاده ای که در تاریخ 26 فوریه 2016 (7 اسفند 94) در شهر زوریخ سوئیس و با حضور 209 اتحادیه عضو فیفا برگزار خواهد شد، رئیس جدید فیفا انتخاب شود.

پنج کاندیدایی که به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت تا جانشین سپ بلاتر مشخص شود عبارتند از شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه 49 ساله (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا)، شاهزاده علی بن حسین 39 ساله (رئیس اتحادیه فوتبال اردن)، جانی اینفانتینو 45 ساله (دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا)، موسیما گابریل «توکیو» 62 ساله (تاجر اهل آفریقای جنوبی)، ژروم شامپاینه 57 (عضو پیشین فیفا).

 

منبع:نمناک

محرومیت 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../محرومیت-8-ساله-فیفا-برای-بلاتر-و-پلاتینی
8 ساعت پیش - فیفا اعلام کرد که میشل پلاتینی و سپ بلاتر برای 8 سال از همه ... حکم سنگین کمیته اخلاق برای روسای فیفا و یوفا ... پلاتینی هنوز جا داره به آینده امیدوار باشه اما دلم برای بلاتر میسوزه بنده خدا دیگه کلا هشت سال از عمرش نمونده که بخواد به پایان محرومیتش امیدوار باشه. ... بازیکن لیگ برتری در خانه اش مصدوم شد(عکس).
تصاویر برای محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای سپ بلاتر و پلاتینی + عکسگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای سپ بلاتر و پلاتینی + عکس
7 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای سپ بلاتر و پلاتینی + عکس
نتیجه تصویری برای محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای سپ بلاتر و پلاتینی + عکس
5 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای سپ بلاتر و پلاتینی + عکس

تصاویر بیشتر برای محرومیت هشت 8 ساله فیفا برای سپ بلاتر و پلاتینی + عکس
محرومیت سنگین 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی - تیک
tik.ir/fa/news/112929
8 ساعت پیش - عکس : فرهاد اصلانی، سحر دولتشاهی و بهرام رادان در پشت صحنه ... محرومیت سنگین 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی. کمیته اخلاق فیفا، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و رئیس اتحادیه اروپا(یوفا) را به محرومیت هشت ساله از ... پس از آنکه سپ بلاتر رئیس مستعفی فیفا و میشائیل پلاتینی رئیس یوفا ...
بلاتر و پلاتینی 8 سال محروم شدند | روسای فیفا و یوفا برای
www.ghatreh.com/news/nn29341301/بلاتر-پلاتینی-سال-محروم-شدند
8 ساعت پیش - روسای فیفا و یوفا برای هشت سال از هرگونه فالیت فوتبالی محروم شدند. به گزارش جی پلاس، میشل پلاتینی و سپ بلاتر که. ... سپ بلاتر با صورت زخمی به کنفرانس مطبوعاتی آمد + عکس ...
90tv.ir :: واکنش یوفا به محرومیت هشت ساله پلاتینی
90tv.ir/news/189471/واکنش-یوفا-به-محرومیت-هشت-ساله-پلاتینی
4 ساعت پیش - اتحادیه فوتبال اروپا به محرومیت هشت ساله میشل پلاتینی از فعالیت در عرصه ... کمیته اخلاقی فیفا مبنی بر محرومیت هشت ساله سپ بلاتر و میشل پلاتینی ... یوفا بار دیگر از حق قانونی میشل پلاتینی برای دفاع از خودش حمایت می کند." ... 16:21 پرتاب آب دهان آرژانتینی ها به سمت مسی در فرودگاه توکیو +عکس; 16:11 ...
محرومیت 8 ساله سپ بلاتری و میشل پلاتینی - مجله شاپرک
shaparakmag.ir/1394/09/محرومیت-8-ساله-سپ-بلاتری-و-میشل-پلاتینی/
4 ساعت پیش - فیفا اعلام کرد که میشل پلاتینی و سپ بلاتر برای 8 سال از همه فعالیت ... بلاتر و پلاتینی و ست بلاتر و میشل پلاتینی و عکس بلاتر و فیفا و یوفا و ... (فیفا) با تأیید خبر محرومیت هشت ساله سپ بلاتر، رئیس فیفا و میشل ...
ایسنا - بلاتر و پلاتینی 8 سال محروم شدند
www.isna.ir/fa/news/94093017851/بلاتر-و-پلاتینی-8-سال-محروم-شدند
8 ساعت پیش - روسای فیفا و یوفا برای هشت سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شدند. ... به گزارش ایسنا و به نقل از BBC، میشل پلاتینی و سپ بلاتر که به خاطر ...
\"محرومیت 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی\"
www.pixyab.ir/محرومیت-8-ساله-سپ-بلاتری-و-میشل-پلاتینی.html
2 ساعت پیش - ماجرای عکس نیمه برهنه منتسب به دختر نعیمه اشراقی + تصاویر. بازدید : 1. پاسخ ها : 0 ... 8 سال محرومیت برای سپ بلاتر و پلاتینی - خبرآنلاین ... فیفا به محرومیت هشت ساله سپ بلاتر و میشل پلاتینی از فعالیت در عرصه فوتبالی .
سایت جماران - بلاتر و پلاتینی هشت سال محروم شدند
www.jamaran.ir/fa/...های.../بلاتر_و_پلاتینی_هشت_سال_محروم_شدند
6 ساعت پیش - سپ بلاتر رئیس معلق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و میشل پلاتینی رئیس ... از سوی بلاتر به پلاتینی برای 8 سال از تمام فعالیت های مربوط به فوتبال محروم کرد. ... ابراز تعجب پوتین از «اتاق جنگ» جدید روسیه+عکس ...
کاپ | فیفا واعمال محرومیت 8 ساله برای پلاتینی و بلاتر
cup.ir/sport/europefootball/488/news/91116
8 ساعت پیش - فیفا واعمال محرومیت 8 ساله برای پلاتینی و بلاتر ... به گزارش کاپ، طبق حکم کمیته اخلاقی فیفا، جوزپ بلاتر، رئیس سوئیسی فیفا و میشل پلاتینی رئیس فرانسوی یوفا برای هشت سال ... برچسب ها: فیفا، یوفا، میشل پلاتینی، سپ بلاتر .... ملاقات پورحیدری رفت + عکس · پیشدستی استقلال برای قضاوت بازی ...بلاتر و پلاتینی 8 سال محروم شدند - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/.../بلاتر-و-پلاتینی-8-سال-محروم-شدند
7 ساعت پیش - روسای فیفا و یوفا برای هشت سال از هرگونه فالیت فوتبالی محروم شدند. ... به گزارش بولتن نیوز؛ میشل پلاتینی و سپ بلاتر که به خاطر اتهام‌های مربوط به تبانی و رشوه به مدت سه ماه از ... عکس سلفی مهمانی روحانیون مشهور اصلاح طلب
8 سال محرومیت برای سپ بلاتر و پلاتینی | فیدگاه - آخرین ...
feedgah.com/news/8-سال-محرومیت-برای-سپ-بلاتر-و-پلاتینی/
8 سال محرومیت برای سپ بلاتر و پلاتینی سپ بلانر و میشل پلاتینی 8 سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شدند. ... بلاتر با روزنامه بلیک چاپ سوییس درمورد جلسه دادرسی هشت ساعته اش خود در مقابل ... ماموران تحقیق فیفا خواست ممنوعیت های مادام العمرعلیه بلاتر و پلاتینی شده و هر دوی .... زمان ثبت نام رفسنجانی برای خبرگان+عکس.
بلاتر و پلاتینی هشت سال محروم شدند - آخرین اخبار ایران و جهان
feedgah.com/news/بلاتر-و-پلاتینی-هشت-سال-محروم-شدند/
3 ساعت پیش - پس از آنکه بلاتر رئیس مستعفی فیفا و پلاتینی رئیس یوفا از سوی کمیته اخلاق متهم به فساد شدند به 90 روز محرومیت از هر ... عکس / اولین فریم از سپ بلاتر بعد از محرومیت سنگین ... 8 سال محرومیت برای سپ بلاتر و پلاتینی.
8 سال محرومیت برای بلاتر و پلاتینی/ رقابت برای ریاست ...
namehnews.ir/.../8-سال-محرومیت-برای-بلاتر-و-پلاتینی-رقابت-برای-...
8 ساعت پیش - 8 سال محرومیت برای بلاتر و پلاتینی/ رقابت برای ریاست فیفا بین دو آسیایی ... سپ بلاتر رئیس مستعفی فیفا و میشل پلاتینی رئیس یوفا به هشت سال ... قهرمانی بارسلونا در جام باشگاه های جهان در روز قضاوت سخت فغانی + عکس.
محرومیت 8 ساله سپ بلاتر و پلاتینی از فعالیت‌های مرتبط با ...
www.yjc.ir/.../محرومیت-8-ساله-سپ-بلاتر-و-پلاتینی-از-فعالیت‌های-مر...
8 ساعت پیش - محرومیت 8 ساله سپ بلاتر و پلاتینی از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال. کمیته اخلاقی فیفا، رئیس مستعفی این نهاد و رئیس اتحادیه فوتبال اروپا را برای 8 سال از فعالیت های مرتبط با فوتبال محروم کرد. ... بلاتر و پلاتینی هشت سال محروم شدند ... وب‌گردی · فیلم و صوت · استان ها · شهروند خبرنگار · انتخابات · عکس.
بیانیه فیفا درباره محرومیت‌ 8 ساله بلاتر و پلاتینی با اعلام ...
www.tasnimnews.com/.../بیانیه-فیفا-درباره-محرومیت-8-ساله-بلاتر-و...
7 ساعت پیش - بیانیه فیفا درباره محرومیت‌ 8 ساله بلاتر و پلاتینی با اعلام جرایم نقدی آنها ... محرومیت هشت ساله سپ بلاتر، رئیس فیفا و میشل پلاتینی، رئیس ... در نتیجه آقای پلاتینی و بلاتر هر یک برای هشت سال از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شدند. ... عکس آیت الله علم الهدی ... (-0.23%) -8, 34.34, نفت سبکدلار.
عکس / اولین فریم از سپ بلاتر بعد از محرومیت سنگین / نود
khabarfarsi.com/ext/15275177
روسای فیفا و یوفا برای هشت سال از هرگونه فالیت فوتبالی محروم شدند ... بلاتر و پلاتینی هر کدام 8 سال از فعالیت های..طرفداری:بلاتر و پلاتینی هر کدام 8 سال از ...
\محرومیت 8 ساله فیفا برای بلاتر و پلاتینی\ - عکس و فیلم
photonews.parsiblog.com/Posts/592/%5Cمحرومیت+8+ساله+فیفا+برای/
محرومیت 8 ساله برای "میشل پلاتینی" و "سب بلاتر". محرومیت 8 ساله سپ بلاتر و پلاتینی از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال .... سپ بلاتر، رییس فدراسیون جهانی فوتبال و میشل پلاتینی، رییس فدراسیون فوتبال اروپا به مدت هشت سال از فعالÛ.
ستاره ها - 8 سال محرومیت برای بلاتر و پلاتینی
www.setarehnews.ir/fa/doc/news/62992/
7 ساعت پیش - سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و میشل پلاتینی، رئیس فدراسیون فوتبال اروپا به مدت هشت سال از همه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شدند. ... قاضی کمیته اخلاقی فیفا بلاتر و پلاتینی را در اتهام نقض مقررات اخلاقی فیفا مجرم شناخته است. .... حضور مادر یک کشتی گیر در سالن مسابقات کشتی/عکس ...
بلاتر و پلاتینی هشت سال محروم شدند - دبلیو خبر
wwwkhabar.ir/5213426
7 ساعت پیش - مجری صدا و سیما کاندیدا شد - دبلیو خبر ? عکس/ 20 دقیقه جان دادن در 20 قدمی .... بلاتر و پلاتینی هشت سال از فعالیت های مربوط به فوتبال محروم شدند. تهران- ایرنا- سپ بلاتر رئیس معلق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و میشل ... میلیون دلار در سال 2011 از سوی بلاتر به پلاتینی برای 8 سال از تمام فعالیت های ...