سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/11/23
9:22 صبح

دانشجویان گچساران: نمایندگان مجلس درد مردم را لمس کنند

بدست نازی | admin در دسته

برخی از دانشجویان دانشگاههای گچساران بااشاره به انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بر تلاش نمایندگان ملت در مجلس در رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها تاکید کردند.

آنان کارآمدی، تدین، جدیت، تعهد و مسوولیت پذیری را از ویژگی‌های بارز نمایندگان ملت در مجلس برشمردند و تصریح کردند: وکلای مردم در مجلس باید درد مردم محروم را لمس کرده در جهت پیگری و مشکلات مردم گام بردارد.

آنان افزودند:حضور چهرهای شاخص و کارآمد در انتخابات مجلس باعث افزایش مشارکت مردمی و ایجاد مجلسی توانمند ، کارآمد ، پیگیر و اثرگذار در جامعه خواهد شد.

زهرا حسنی یک دانشجوی دانشگاه پیام نور گچساران گفت:نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن قانوگذاری باید در جهت رفع مشکلات مردم منطقه و خدمت به مردم بدون نگرشی قومی ، حزبی و گروهی تلاش کند.

وی افزود: هر کسی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند نماینده همه مردم و قابل احترام است و باید در ارائه خدمت نیز به همه مردم توجه کنند.

علی محمدی دیگر دانشجوی گچساران گفت: دادن وعده‌های انتخاباتی به مردم در انتخابات نباید به صرف جمع آوری مردم باشد بلکه باید ضمانت اجرایی پیدار کرده تا باعث افزایش اعتماد مردم و توسعه وپیشرفت شهرستان و منطقه شود.

وی افزود: نمایندگان باید با اولویت بندی مشکلات و کمبودهای منطقه و شهرستان در جهت رفع آنها تلاش و پیگیری کنند.

محمد ذکاوت دیگر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به نقش قوه مقننه در کشور گفت: مجلس می‌تواند با به تعویق انداختن قوانین غیره ضروری با تصویب لوایح و طرح‌های جدید و مورد نیاز پیشرفت و توسعه کشور را شتاب دهد.

وی تصریح کرد: مجلس باید با تفاهم و همکاری با قوه مجریه و با ارائه قوانین و طرح‌های مختلف در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آهنگ کار، تلاش و کوشش را در کشور به صدا درآورد.

وی تلاش برای فقرزدایی، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و افزایش تولید، پیگیری و بیان تنگناها و مطالبات مردم را از مهمترین وظایف نمایندگان برشمرد و افزود: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نماینده احاد ملت هستند و باید از قشری نگری و قومیت پرهیز کرده و به فکر درد مردم باشند.

دانشجویان دانشگاههای گچساران تشکیل مجلسی قوی و اثرگذار را لازمه توسعه و پیشرفت کشور برشمردند و افزودند: باید با انتخاب افرادی اصلح و متخصص، متعهد و دلسوز مردم و نظام زمینه کارآمدی مجلس را در کشور فراهم کرد.


86/11/22
1:26 عصر

22 بهمن در قم

بدست نازی | admin در دسته

حماسه 22 بهمن در قم

محمد رفیعی موحد


86/11/21
10:37 عصر

نتیجه صلاحیت مهندس رحیم پور

بدست نازی | admin در دسته

بسمه تعالی


 
عزیزان شهروند گچساران

با عرض ادب و احترام

اینجانب مهندس رحیم پور  به استحضار مردم عزیز می رساند در نتیجه اعلام صلاحیت ها از طرف هیأت نظارت استان ، صلاحیت اینجانب بدلیل  عدم احراز صلاحیت طبق بند 8 تبصره 2  ماده 28 (داشتن 5 سال مدیریت )  اعلام نشده که  الحمد الله با ارائه مدرک لازم  از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (دفتر راهبردی ریاست جمهوری ) و همچنین استانداری استان خوزستان  منبی بر تأیید  8 سال سابقه مدیریت اجرایی مهندسین مشاور افراز پیمایش که دارای رتبه یک کشوری می باشد ،مشکل این بنده ی حقیر  انشاء الله  حل و جای هیچگونه نگرانی نیست .

 

با نهایت احترام
علی رحم رحیم پور


86/11/20
6:13 عصر

کاملا معمولی

بدست نازی | admin در دسته

امروز یک روز معمولی بود. نانوایی ها از اول صبح نان می پختند. روزنامه فروشی ها دکه ها شان را باز می کردند. مردم خرد خرد و درشت درشت سرکار می رفتند. خیابان ها گره می خوردند. اتومبیل ها بوق های کش دار و دعوایی می کشیدند و ما جلسه داشتیم. پس می بینید که یک روز کاملا معمولی بود و یک جلسه کاملا معمولی. حرف های پر مغز زدیم. ته جلسه را باز گذاشتیم. از این شاخه به آن شاخه پریدیم. سعی کردیم تظاهر کنیم که کلیشه یک نشریه به سبک کاغذ اخبار را کاملا پذیرفته ایم. ناسلامتی ما دانشجوی ارشد ارتباطاتیم و معنی " در شان" بودن را هم خوب می فهمیم.

از نظر محتوا هم خوب ما در جلسات رساله باز نمی کنیم ببینیم چی واجب است و چی حرام. چون آنقدر کارکشته شده ایم که بدانیم آن واجبات اسلام که حتما باید در نشریه باشند و آن محرماتی که باید از آنها انتقاد کرد کدامند. ضمنا ما چون دانشجو هستیم باید راجع به سوراخ دیوار هم نظر داشته باشیم وگرنه همه می فهمند منفعلیم.

نمی دانم.... فکر کردم چون این مسئله هم مثل خود جلسات کاملا معمولی است لازم نیست آن را بگویم. آخر همه تلاش ما در این جلسات این است که کسی نفهمد ما منفعلیم. حتی اگر نتیجه این باشد که سفارش بدهیم یکی برایمان بنویسد. که البته چنین جلسه ای به خاطر داشتن نتیجه، غیر معمولی است.


86/11/17
7:26 عصر

132?شعبه‌اخذرای برای انتخابات مجلس هشتم درگچساران در نظر گرفته ش

بدست نازی | admin در دسته

فرماندار گچساران گفت:برای جمع آوری آرای مردم درهشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ? 132?شعبه اخذ رای در این شهرستان درنظر گرفته شده است.

منوچهر حبیبی چهارشنبه درگفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود:تعدادشعبه‌های اخذ رای در این دوره، نسبت به انتخابات مجلس هفتم دراین شهرستان دو شعبه افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: برای جمع آوری آرای انتخابات مجلس هشتم دراین شهرستان ? 70?شعبه اخذ رای شهری و ? 62?شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در شهرهای گچساران و باشت به ترتیب ? 56?و ? 14?شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم مستقر می‌شود.

فرماندار گچساران گفت: مکان‌های استقرار شعب اخذ رای در این شهرستان مشخص شده است و اغلب صندوق‌ها در مدارس و مساجد قرار می‌گیرد.

حبیبی افزود: شهرستان گچساران دارای یک منطقه کوهستانی و سخت گذر به نام پیچاب در بخش باشت با شش صندوق اخذ رای است.

وی ادامه داد: در صورت نامساعد بودن وضعیت جوی،صندوق‌های اخذ رای توسط بالگرد به منطقه پیچاب منتقل می‌شود.

حبیبی گفت:کارهای مقدماتی برگزاری انتخابات رایانه‌ای درشهرستان گچساران فراهم شده است و تعداد رایانه مورد نیاز و کاربران آنها برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده‌است.

شهرستان گچساران دارای دو حوزه انتخابیه باشت و گچساران است.

این شهرستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمدحدود ? 140?هزار نفر جمعیت دارد


<      1   2   3   4   5   >>   >