سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/12/23
7:27 عصر

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند 94

بدست نازی | admin در دسته

فال و طالع,فال و طالع روزانه,فال و طالع فردا,طالع بینی,فال و طالع اسفند 94,فال و طالع دوشنبه 24


فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند 94

فال و طالع دوشنبه 24 اسفند 94 | فال و طالع روز دوشنبه 24 اسفند 1394

فال و طالع امروز دوشنبه 24 اسفند 94

فال روزانه پیکس لاو,فال 24 اسفند 94,فال دوشنبه 24 اسفند 94

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین فروردین ماه

اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می‌روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی‌از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

 

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین اردیبهشت ماه

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین خرداد ماه

احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشید و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می‌دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می‌دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می‌شوید؛ پس سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف‌هایی که دیگران به شما می‌گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه‌ای نمی‌زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین تیر ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می‌شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می‌گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین مرداد ماه

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می‌کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می‌کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی‌کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می‌دهد که نمی‌توانید مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین شهریور ماه

به نظر می‌رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقیقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری که بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می‌رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می‌توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین مهر ماه

شما ایده‌های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می‌گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین آبان ماه

شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آنها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش از آن که فکر می‌کنید دشوار است. ممکن است شما در تصورتان خیلی راحت تر افکارتان را بیان کرده و آنها را عملی کنید. اما دیگران از شما می‌خواهند که ایده‌ها و تجربه‌هایتان را با آنها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آنها را برای خودتان نگاه دارید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین آذر ماه

امروز شما آماده تفریح هستید و برای تان سخت است که در این امر زیاده روی نکنید؛ چرا که فکر می‌کنید که دیگر زمانی مانند الان برای تفریح و خوشی بدست نمی‌آورید. اما به آن راحتی هم که فکر می‌کنید رضایت شما حاصل نمی‌شود. ممکن است در طول روز شرایط تغییر و حواس شما را از پرداختن به برنامه‌هایتان پرت کنند. با این وجود اگر بتوانید خود را کنترل کنید خوشحالتر خواهید بود؛ پس به خودتان قول دهید تا در فرصتی که تغییر شرایط برای تان بوجود آورده تا جایی که می‌توانید در اوج پرواز کنید.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین دی ماه

احتمالا امروز با دو جنبه از طبیعت تان – عقل و قلب- درگیر هستید. از طرف دیگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از همیشه به نظر می‌رسد و شما می‌دانید که در رابطه با آنها وسواسی فکر می‌کنید. با این وجود افکارتان را دست کم نگیرید. الان نیاز به یک تردستی و شعبده بازی دارید و به نظر می‌رسد که این بهترین سیاستی است که الان بکارتان خواهد آمد.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین بهمن ماه

اگر امروز افکاری که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به آنچه که مدت هاست می‌خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آنها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را که در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از آنچه نشان می‌دهید قوی و نیرومند ظاهر می‌شوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خود را کنترل کنید. فرصت‌ها تا زمانیکه شما خودداری خود را نشان می‌دهید از دست می‌روند.

 

فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین اسفند ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.

 

منبع:پیکس لاوفال امروز شما یکشنبه 23 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ ... فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... فال امروز شما یکشنبه 23 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد ..... آکاایران: طالع بینی خرداد ماه 94 آکاایران فال و طالع بینی، فال خرداد ماه به گزارش ... فال روز دوشنبه 24 اسفند 1394 8 ساعت پیش - 15 ساعت پیش - فال,فال روزانه,فال فردا,طالع بینی,فال اسفند 94,فال یکشنبه 23. فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 1394 , فال 94/12/23 , فال فردا ... فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 | فال روزانه دوشنبه 24 اسفند ... 1 روز پیش - 1 اسفند 1394 ه‍.ش. - فال روز یکشنبه 2 اسفند 94 | فال روزانه 1394 - نتایج زنده . .... 10 دقیقه پیش - فال 23 بهمن 1394,طالع بینی روزانه جمعه 23 بهمن ... فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 - نمناک - نصربلاگ 23 ساعت پیش - فال,فال روزانه,فال فردا,طالع بینی,فال اسفند 94,فال یکشنبه 23. فال روزانه ... فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 | فال روزانه دوشنبه 24 اسفند . فال روز دوشنبه 24 اسفند 1394 - بیا 4 موزیک 20 دقیقه پیش - فال,فال روزانه,فال فردا,طالع بینی,فال اسفند 94,فال دوشنبه 24 ... فال روزانه برای متولدین ماه ها , طالع بینی روزانه دوشنبه 24 اسفند 94 , طالع بینی ... فال روزانه دوشنبه 24 اسفند 94 - هیت لیپ - پرتال تفریحی ... 2 ساعت پیش - پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد. فال روزانه دوشنبه 24 اسفند متولدین اردیبهشت ماه. طالع بینی یکشنبه 23 اسفند 94 | نوروز 95 17 ساعت پیش - 6 ساعت پیش – فال,فال روزانه,فال فردا,طالع بینی,فال اسفند 94,فال یکشنبه 23. ... فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 | فال روزانه دوشنبه 24 اسفند … فال روزانه - فال روزانه سه شنبه 23 اسفند 1394 · عکسهای جالب,عکسهای جذاب · تصاویر جذاب و دیدنی روز - شنبه 22 اسفند 94 ... فال روز متولدین فروردین: ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید ..... طالع بینی تولد, سنگ خوش یمن ... فال روزانه شنبه 24 بهمن 1394 | فال امروز شنبه 24 بهمن 94 ... 23 بهمن 1394 ه‍.ش. - 3 ساعت پیش - فال روز شنبه 24 بهمن 94 | فال روزانه 1394. omen. ... فال روزانه و طالع بینی را هر روز در مجله سرگرم کننده تالاب بخوانید فال روز شنبه ... فال روزانه | Daily Omen | فال امروز - پرشین فال فال روزانه,فال تاروت,فال حافظ,فال پاسور,طالع بینی هندی,چینی,مصری,فال انبیا ... طالع بینی سال بز 94 متولد اسفند ... توسط (اکبر) در تاریخ 23 اسفند 94 | 10:24. ا فال و طالع روز دوشنبه 24 اسفند 1394فال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند 1394فال و طالع امروز دوشنبه 24 اسفند 94فال و طالع 24 اسفند 94فال و طالع روز 24 اسفند 1394فال و طالع دوشنبه 24 اسفند 94 , 24 اسفندماه 94 , پیکس لاو , pixloveفال و طالع روزانه دوشنبه 24 اسفند 94فال و طالع روز دوشنبه 24 اسفند ,


94/12/23
12:37 صبح

فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 23 اسفند 94

بدست نازی | admin در دسته

فال و طالع بینی,فال و طالع بینی روزانه,فال و طالع بینی فردا,طالع بینی,فال و طالع بینی اسفند 94,فال و طالع بینی یکشنبه 23
فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 23 اسفند 94

فال و طالع بینی یکشنبه 23 اسفند 94 | فال و طالع بینی روز یکشنبه 23 اسفند 1394

فال و طالع بینی امروز یکشنبه 23 اسفند 94

فال روزانه,فال 23 اسفند 94

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین فروردین ماه

تمام چیزهای خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری که پیش رویتان دارید جدی باشید. اگر تا حالا از مسائل غیر قابل اجتناب شانه خالی کردید، امروز پنجره‌های طفره رفتن به طرز دردناکی روی انگشت‌های شما بسته می‌شود!! دیگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسیده است. از حرف زدن دست بکشید و بدون به تاخیر انداختن کارتان را شروع کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می‌کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می‌شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین خرداد ماه

امروز اوضاع شما خیلی پپیچیده است چرا که می‌دانید باید به وظایف اجتماعی تان برسید و به طور کامل روی کارتان تمرکز کنید. اما شما خیلی راحت نمی‌توانید نه بگویید، به خصوص اگر فرصت وقت گذرانی با دوستانتان را داشته باشید. متاسفانه حالا مسئولیت پذیری بر تفریح کردن و خوشی ارجحیت دارد. پس تفریح و بازی را به روز دیگری موکول کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین تیر ماه

شما امروز باید نیازهایتان را برای کسانی که در محل کارتان هستند توضیح دهید، درغیر این صورت قادر نخواهید بود به چیزهایی که می‌خواهید برسید. مراقب باشید!! به خاطر اینکه وقتی در حال کار کردن هستید، ملحق شدن به مردم وسوسه برانگیز است. درعوض شما باید در تمام تعاملات و برخوردهایتان رفتار و سلوک حرفه‌ای خود را حفظ کنید. اگر حد و حدودی را مشخص کرده و به آنها هم اجازه دهید فاصله‌ای که نیاز دارند را بین خود و شما ایجاد کنند آنها نیز خوشحال ترخواهند شد.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین مرداد ماه

حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از “ارزشهای خود” می‌شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت‌تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی‌کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین شهریور ماه

با ورود ماه به نشانه سخت کوش شما فرصتی نصیبتان شده است که مسئولیت پذیری خود را به همکارانتان نشان دهید. اما این فرصتی برای مقایسه و انتخاب دنیایی که پشت سر گذاشته اید و آینده‌ای که انتظارتان را می‌کشد نیست. این فرصت بودن در زمان حال و پذیرفتن اتفاقات روی داده است. اگر یک بار احساسات غلط و نادرست خود را تغیر دهید، آن وقت آزاد خواهید بود که به روشهای جدید نظر خود را ابراز کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین مهر ماه

شما امروز احساس می‌کنید زندگی تان بیشتر از قبل پیچیده شده و به هیچ روشی نمی‌توانید به رضایت برسید. ولی یادتان باشد این به خاطر شما و یا شانس بدتان نیست! اگر شما بتوانید نگرش خود را تغییر داده و مثبت تر فکر کنید، خودتان هم از اینکه چه قدر سریع زندگی تان به شکل قبل برمی‌گردد، شگفت زده می‌شوید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین آبان ماه

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت‌های اجتماعی نشوید، می‌توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات‌تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق‌های افراد دیگر نیازی ندارید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین آذر ماه

شما امروز مسئولیت‌های بخصوصی دارید که باید بهشان رسیدگی کنید، حالا چه آنها را دوست داشته باشید چه نداشته باشید!! این می‌تواند درسی هم برای شما باشد، چرا که شما نمی‌توانید اجازه دهید نیازهایتان جایگاه کاری و اجتماعی تان را تحت الشعاع قرار دهد. شما وقتی که بفهمید بعضی از همکارانتان اصلا نمی‌خواهند چیزی در مورد شما بدانند و فقط دوست دارند کار خودتان را انجام دهید خیلی ناراحت و افسرده خواهید شد. پس قبل از اینکه حوادث شیرین مربوط به آینده را خراب کنید، وظایفتان را سریع انجام دهید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین دی ماه

امروز صرفا قصد و نیت شما حرف اول را می‌زند. یک بار که آستین‌هایتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنید، خیلی راحت می‌توانید حرف‌هایتان را عملی کنید. باوجود این شما مورد آزمایش هم قرار می‌گیرید. آیا شما انقدر به خودتان اطمینان دارید که از تصمیمی که جدیدا گرفته اید دفاع کنید؟! خوشبختانه بهرام یعنی سیاره بختتان به نفع شما مبارزه می‌کند. قوی باشید؛ شما به پیروزی نهایی نزدیک شده اید!!

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین بهمن ماه

اگرچه شما آماده شده اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس, بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی‌شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدتان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می‌کند دیدگاه‌های مناسب‌تان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی تان را برای وقتهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند متولدین اسفند ماه

امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می‌کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی‌تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کند، بیش از اندازه عیب جو شده‌اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت‌تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می‌برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی‌کند.

 

منبع:پیکس لاوفال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 - نمناک - نصربلاگ 5 ساعت پیش - فال,فال روزانه,فال فردا,طالع بینی,فال اسفند 94,فال یکشنبه 23. فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 1394 , فال 94/12/23 , فال فردا یکشنبه 23 اسفند 94 ... فال امروز شما شنبه 22 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد فال امروز شما شنبه 22 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد ..... آکاایران: طالع بینی بهمن ماه 94 آکاایران فال ماهانه ،طالع بینی بهمن ماه به گزارش آکاایران متولدین ... فال روزانه - بیتوته فال روزانه شنبه 22 اسفند 1394 · عکسهای جالب,عکسهای جذاب · تصاویر جذاب و دیدنی روز - پنجشنبه 20 اسفند 94 ... فال روز متولدین فروردین: امروز شما می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. ..... طالع‌بینی اسفند ماه 1393. فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 - کلکسیون 8 ساعت پیش - فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 1394, فال فردا یکشنبه 23 اسفند 94 , فال 23 اسفند 1394,فال روزانهیکشنبه 23 اسفند 94,فال روزانه 94/12/23, فال 23 ... فال روز یکشنبه 2 اسفند 1394 - جوونی 1 اسفند 1394 ه‍.ش. - فال امروز شنبه، 1 اسفند 1394 - طالع بینی و فال روزانه بر ... https://talebini.org/ مشاهده فال امروز خود در بهترین و ... فال روزانه یکشنبه 2 اسفند 94 :: جدیدترین اخبار روز ... فال روزانه 23 بهمن پنجشنبه 22 بهمن 1394 - بهترین وبسایت . فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 - بیا 4 موزیک 4 ساعت پیش - فال,فال روزانه,فال فردا,طالع بینی,فال اسفند 94,فال یکشنبه 23. فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 1394 , فال 94/12/23 , فال فردا یکشنبه 23 اسفند 94 ... فال روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 | فال روزانه دوشنبه 24 اسفند ... 7 ساعت پیش - 1 اسفند 1394 ه‍.ش. - فال روز یکشنبه 2 اسفند 94 | فال روزانه 1394 - نتایج زنده . .... 10 دقیقه پیش - فال 23 بهمن 1394,طالع بینی روزانه جمعه 23 بهمن ... فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 16 اسفند 94 | دانلود آهنگ ... 15 اسفند 1394 ه‍.ش. - فال روز یکشنبه 16 اسفند 94| فال روز 94/12/16 -طالع بینی یکشنبه ..... فال روزانه 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 7 18 19 20 21 22 23 24 ... فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 23 اسفند 1394 ... - ... فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 23 اسفند 1394 | فال روز یکشنبه 23 اسفند 94 | 1394/12/23. آرشیو فال روزهای قبلی · فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394. از صبح ... فال 23 اسفند 1394 - تماس با ما - سه وبلاگ 2 روز پیش - فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 23 اسفند 1394 | فال روز یکشنبه 23 اسفند 94 | 1394/12/23. آرشیو فال روزهای قبلی · فال روزانه چهارشنبه 20 ... فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 فال روزانه بیتوته تولد فال pmc فال امروز pmc فال روز سه شنبه فال روزانه نیکی صالحی طالع بینی هفتگی pmc فال روزانه آکا فال حافظ وفال روزانه همراه اول فال و طالع بینی امروز یکشنبه 23 اسفند 94 , فال و طالع بینی روز یکشنبه 23 اسفند 1394 , فال و طالع بینی یکشنبه 23 اسفند 94 , فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 23 اسفند 94 , فال و طالع بینی 23 اسفند 94 , 23 اسفند 94 , فال و طالع بینی روزانه , فال و طالع بینی روزانه 23 اسفند 1394 , فال و طالع بینی امروز 23 اسفند 94 ,

 


94/12/23
12:35 صبح

عکسهای لحظه افتتاح فروشگاه موبایل جنیفر لوپز

بدست نازی | admin در دسته

عکسهای لحظه افتتاح فروشگاه موبایل جنیفر لوپز 

جنیفر لوپز فروشگاه موبایلش را افتتاح کرد

فروشگاه موبایل جنیفر لوپز افتتاح شد +عکس

تصاویری از جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش



جنیفر لوپز فروشگاه موبایل خود را با نام Viva Movil راه اندازی کرد.


این فروشگاه با امضای قراردادی با اپراتور تلفن همراه Verizon قرار شده که محصولات اختصاصی Viva Movil + Verizon را معرفی و به فروش برساند.




منبع:پارس ناز/پیکس لاوراه اندازی فروشگاه موبایل جنیفر لوپز+تصاویر | تفریحی.کام فروشگاه موبایل جنیفر لوپز جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور هالیوودی اخیرا در شهر نیویورک فروشگاه موبایل خود را راه اندازی کرد. ... عکس جدید جنیفر لوپز در حال افتتاح فروشگاه موبایل: .... فیلم و عکس لحظه دریافت دکترای روحانی در گلاسکو. عکس جنیفر لوپز در حال افتتاح فروشگاه موبایل Archives - برچسب « عکس جنیفر لوپز در حال افتتاح فروشگاه موبایل » ... راه اندازی فروشگاه موبایل جنیفر لوپز جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور هالیوودی اخیرا در شهر نیویورک فروشگاه موبایل خود را راه ... فیلم و عکس لحظه دریافت دکترای روحانی در گلاسکو. عکس هایی از چهره خندان جنیفر لوپز در زمان افتتاح فروشگاهش 19 مرداد 1392 ه‍.ش. - جنیفر لوپز فروشگاه جدیدش که مربوط به فروش گوشی های موبایل است را افتتاح کرد. می توانید عکس های جنیفر لوپز را در زمان افتتاح مشاهده می ... چهره خندان جنیفر لوپز در زمان افتتاح فروشگاهش + عکس - جذاب جنیفر لوپز فروشگاه جدیدش که مربوط به فروش گوشی های موبایل است را افتتاح کرد. می توانید عکس های جنیفر لوپز را در زمان افتتاح مشاهده می کنید. جنیفر لوپز ... عکس هایی از چهره خندان جنیفر لوپز در زمان افتتاح فروشگاهش ... 7 اسفند 1394 ه‍.ش. - جنیفر لوپز فروشگاه جدیدش که مربوط به فروش گوشی های موبایل است را افتتاح کرد. می توانید عکس های جنیفر لوپز را در زمان افتتاح مشاهده می ... اندیا وب - عکس هایی از چهره خندان جنیفر لوپز در زمان افتتاح ... جنیفر لوپز فروشگاه جدیدش که مربوط به فروش گوشی های موبایل است را ... می توانید عکس های جنیفر لوپز را در زمان افتتاح مشاهده می کنید. ... تور لحظه آخری چیست؟ عکس های داغ جنیفرلوپز درحال افتتاح فروشگاهش | جدید 95 عکس های داغ جنیفرلوپز درحال افتتاح فروشگاهش. به تازگی جنیفر لوپز فروشگاه جدیدش که مربوط به فروش گوشی های موبایل است را افتتاح کرد. . . . عکس های داغ ...


94/12/22
7:38 عصر

نتیجه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 + دانلود گل ها و خلاصه

بدست نازی | admin در دسته

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 + دانلود گل های بازی و خلاصه

نتیجه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 + دانلود گل ها و خلاصه
نتیجه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 امروز هفته 29 لالیگا اسپانیا
دانلود خلاصه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 امروز هفته 29 لالیگا اسپانیا
دانلود گل های بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 دیروز هفته 29 لالیگا اسپانیا
نتیجه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 امروز هفته 29 لالیگا اسپانیا
دانلود خلاصه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 امروز هفته 29 لالیگا اسپانیا
دانلود گل های بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 دیروز هفته 29 لالیگا اسپانیا

آمار و ارقام تقابل های  بارسلونا-ختافه

دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 امروز دیروز

ختافه شنبه 22 اسفند 94

اسپانیا - هفته 27 لالیگا

نتیجه نهایی : بارسلونا 6- ختافه 0

نتیجه بازی بارسلونا و ختافه 25 به 94 + دانلود گل های بازی و خلاصه امروز

زیباترین گلهای بارسا در فوریه به انتخاب باشگاه

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و ختافه امروز سه شنبه 22 اسفند 94

دانلود گل های بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94

دانلود گل خوان رودریگز (گل به خودی) دقیقه 8

دانلود گل منیر الحدادی دقیقه 19

دانلود گل نیمار دقیقه 32

دانلود گل لیونل مسی دقیقه 41

دانلود گل نیمار دقیقه 50

دانلود گل برگردون آردا توران دقیقه 56

دانلود خلاصه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند94

دانلود پنالتی مسی / وقتی مسی پنالتی از دست میدهد

دانلود گل زیبای مسی به ختافه

خلاصه بازی / گزارش زنده بازی

.................................................

پیروزی پرگل بارسلونا برابر ختافه

بارسلونا در دیداری خانگی مقابل ختافه به پیروزی 6-0 دست پیدا کرد تا همچنان با اقتدار در صدر جدول لالیگا جای داشته باشد....


بارسلونا برای ادامه پیروزی های پیاپی خود و حفظ روند شکست ناپذیری، در نوکمپ به مصاف تیم انتهای جدولی ختافه رفت.

بازی را شاگردان لوئیس انریکه مطابق انتظار بسیار تهاجمی آغاز کردند. آن ها در حالی که لوئیس سوارس را نیز در ترکیب اصلی نداشتند، باز هم توانایی های خودشان را در فاز تهاجمی نشان دادند. بارسلونا خیلی زود توانست در دقیقه 8 دروازه ختافه را باز کند. حرکت زیبای آلبا از سمت چپ روی پاس لیونل مسی، با ارسال کوتاه این مدافع اسپانیایی همراه شد که در نهایت اشتباه خوان رودریگس، بازیکن ختافه، باعث شد تا گل به خودی به نام این بازیکن ثبت شود.



بارسلونا پس از این گل نیز دست از حمله بر نداشت و بالافاصله در دقیقه 10 توسط نیمار، صاحب یک ضربه پنالتی شد. با این حال در ادامه روند پر فراز و نشیب پنالتی ها برای بارسلونا در این فصل، لیونل مسی نتوانست ضربه خود را تبدیل به گل کند تا بارسلونا یک پنالتی دیگر را نیز در فصل جاری خراب کند.

حملات بارسلونا در یک بازی یک طرفه ادامه یافت و آن ها در دقیقه 19 روی فرار تماشایی لیونل مسی صاحب موقعیت گلزنی شدند که پاس زیبای مهاجم آرژانتینی در دهانه دروازه توسط منیر، تبدیل به گل شد تا حساب کار 2-0 شود.

در دقیقه 32 بار دیگر این بار این لیونل مسی بود که توانست پاس گل دهد. حرکت زیبای این بازیکن با پاس در عمق برای نیمار همراه شد و این مهاجم برزیلی نیز در مصافی تقریبا تک به تک با ضربه ای تماشایی حساب کار را 3-0 کرد.

حملات بارسلونا تمامی نداشت و این بار نوبت به لیونل مسی رسید تا در مقام گلزن ظاهر شود. حرکت زیبای مهاجم آرژانتینی در پشت محوطه جریمه با ضربه زیبای او در دقیقه 40 همراه شد تا بارسلونا در همان نیمه اول جشنواره گل راه بیندازد. دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت تا بازی در این نیمه با چهار گل به سود بارسلونا خاتمه یابد.



نیمه دوم نیز مطابق انتظار بسیار هجومی توسط بازیکنان بارسلونا آغاز شد و آن ها خیلی زود توانستند در دقیقه 51 روی پاس مجدد لیونل مسی و ضربه تمام کننده نیمار، دروازه ختافه را باز کنند تا حساب کار 5-0 شود.

این پایان کار نبود. در دقیقه 57 این بار نوبت به هافبک اهل ترکیه بارسلونا رسید تا روی کرنر ارسالی و اثر گذاری ابتدایی پیکه، با یک ضربه سر بر فراز مدافعان ختافه، حساب کار را 6-0 به سود شاگردان لوئیس انریکه کند.




بارسلونا پس از گل ششم با سه تعویض تقریبا پیاپی نشان داد که از همین نتیجه رضایت دارد و ترجیح می دهد تا در ادمه بازی به ذخیره انرژی خود برای دیدار حساس مقابل آرسنال بپردازد. بازیکنان بارسلونا در ادامه بیشتر سعی در حفظ توپ و کنترل بازی داشتند. بازیکنان ختافه نیز از توانایی لازم برای نزدیک شدن به دروازه بارسلونا بهره مند نبودند.

تلاش دو تیم در ادامه دیدار نیز سرانجامی نداشت تا در نهایت بازی با همان 6 گل به سود بارسلونا خاتمه یابد

بارسا4-0ختافه؛بهترین‌نیمه‌اول‌فصل‌کاتالان‌ها(عکس)

بارسلونا لحظاتی پیش موفق شد در یک نیمه 4 گل به ختافه زده و با اندوخته ای مطمئن به رختکن برود. گل به خودی رودریگز و گل های منیز، نیمار و مسی کمک کردند تا بارسا بهترین پیروزی خود در نیمه های اول فصل جاری را به ثبت برساند.....


مسی در این  نیمه یک پنالتی از دست داد اما موفق شد گل چهارم بارسا را به ثمر برساند تا در لالیگا 22 گله شود. این گل شماره 36 مسی در همه رقابت ها بود. نیمار نیز 20 گله شد و منیر نیز دومین گل لالیگایی اش در فصل جاری را به ثمر رساند. ختافه در این فصل تاکنون 34 گل در نیمه های اول دریافت کرده و تنها 9 گل به ثمر رسانده است. یکی از ضعیف ترین تیم های اسپانیا در نیمه اول.









 

 

ادامه سریال پنالتی خراب‌کردن‌های بازیکنان بارسا

از دست رفتن پنالتی ها حالا برای لوئیس انریکه، سرمربی بارسا تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. بارسلونا از ساعت 18.30 در نوکمپ به مصاف ختافه رفته و تا دقیقه 20 با دو گل از میهمان خود پیش است اما نکته عجیب و جالب، پنالتی ای بود که مسی دقیقه 10 از دست داد تا سریال پنالتی خراب کردن های بازیکنان بارسا ادامه داشته باشد.

در این فصل به نفع بارسا 21 بار اعلام پنالتی شده که در تاریخ لالیگا و تا هفته 29 یک رکورد محسوب می شود. از این تعداد فقط 10 پنالتی تبدیل به گل شده که در نوع خود بسیار عجیب است. مسی نیز 12 بار پشت ضربات پنالتی قرار گرفته، 8 بار آنها را گل کرده و 4 ضربه اش را از دست داده است.

 

منیر بجای سوارز

ترکیب اصلی ختافه و بارسلونا

بارسلونا از ساعت 18.30 در نوکمپ میزبان ختافه است تا با یک پیروزی دیگر، راه خود برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا را هموارتر کند.........


ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر اعلام شده است:

بارسا: براوو، ویدال، پیکه، متیو، آلبا، روبرتو، آردا، اینیستا، مسی، منیر، نیمار

ختافه: گوائیتا، پریرا، ولاسکز، ورچینی، بوئندیا، رودریگز، مدران، لئون، واندرسون، یودا، سپوویچ...
......نتیجه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 + دانلود گلها و خلاصه 2 دقیقه پیش - برچسب ها: نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94، گل های زده بازی بارسلونا ختافه شنبه 21 اسفند، خلاصه بازی ... نتیجه بازی بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94 + خلاصه و گلها دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94, خلاصه بازی بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94, گل‌های بارسلونا ختافه شنبه… بارسلونا :: ورزش 3 اخبار، بازی ها، برنامه بازی ها و ویدیوهای تیم بارسلونا. ... 4. اسپانیا لالیگا. 1394/12/22. بارسلونا. ختافه. اسپانیا لالیگا. 1394/12/26. بارسلونا. آرسنال. لیگ قهرمانان ... گل های زده بازی بارسلونا ختافه شنبه 21 اسفند 30 دقیقه پیش - دانلود فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا والنسیا چهارشنبه 21 بهمن 94, . .... هفته 29, دانلود گل های بازی امروز بارسلونا و ختافه شنبه 22 اسفند 04, شنبه 22 .... نتیجه بازی رئال مادرید و سلتاویگو 15 اسفند 94 + گلها و خلاصه شنبه . جدول، نتایج و برنامه بازیهای لالیگا اسپانیا - توپ 90 دانلود گل ها. دانلود گلهای بارسلونا-ایبار 4-0 (ویدئو) · دانلود گلهای ... شنبه, 22 اسفند 1394. 18:30: بارسلونا: v: ختافه. 20:45: سلتاویگو: v: رئال سوسیداد. نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ختافه شنبه 22 ... 2 ساعت پیش - نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94 ... آن ها 8 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول اندوخته اند و با دشمن دیرینه نیز در رتبه ... فیفا دی ال | پایگاه تخصصی دانلود مسابقات فوتبال.فیفا ... برچسب ها: آلمان, انگلیس, دانلود کامل آلمان - انگلیس مقدماتی جام جهانی اول سپتامبر 2001, ... بارسلونا - ختافه شنبه 22 اسفند هفته 29. بارسلونا – ختافه شنبه 22 اسفند هفته 29. بارسلونا – ختافه شنبه 22 اسفند هفته 29 + دانلود کامل و خلاصه ... لیگ اروپا, نتیجه بازی لیورپول - منچستریونایتد پنجشنبه 20 اسفند بازی رفت لیگ اروپا. گل‌های بازی فوتبال بارسلونا ایبار یکشنبه 16 اسفند 94 ... 6 روز پیش - (18) … نتیجه بازی بارسلونا و ایبار 16 اسفند 94 + دانلود گلها و خلاصه. ... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 … نتیجه ...... نتیجه بازی رئال مادرید و ختافه 14 آذر 94 + دانلود گل های بازی امروز … دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94 ... نتیجه بازی بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94 + خلاصه و گلها. بازدید: 2 ... همه چیز به کام بارسلونا است اما آن ها قصد ندارند در حساس ترین مقطع فصل کوتاه بیایند. نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ختافه شنبه 22 ... 50 دقیقه پیش - نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ختافه شنبه 22 اسفند 94. by alies · مارس ... آن ها 8 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول اندوخته اند و با دشمن دیرینه نیز در رتبه سوم، 12 امتیاز اختلاف دارند. همه چیز به ... برای دیدن ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید ... نتیجه بازی بارسلونا و ایبار 16 اسفند 94 + دانلود گلها و خلاصه. نتیجه بازی بارسلونا و ختافه 22 اسفند 94 + دانلود گل ها و خلاصه نتیجه بازی دیشب بارسلونا نتیجه بازی دیشب رئال مادرید نتیجه بازی بارسلونا بازی بعدی بارسلونا بازی امشب بارسلونا شهر بارسلونا بازی رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید


94/12/21
11:16 عصر

قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95

بدست نازی | admin در دسته

بی‌تفاوتی بازار خودرو (ماشین) به شب عید

قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95

قیمت خودرو (ماشین)های صفر در بازار شب عید سال 95

قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 1395

بازار خودرو ، قیمت خودرو نوروز 95

در حالی نزدیک به یک هفته دیگر سال 94 به پایان می رسد که افت تولید خودرو (ماشین)سازان در ماه گذشته موجب کمبود عرضه در بازار شده و این موضوع افزایش قیمت برخی خودرو (ماشین)ها را به دنبال داشته است.

تاریخ انتشار : 20 اسفند 1394

 

بازار خودرو (ماشین) در شب عید 95

هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودرو (ماشین)های داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این موضوع به معنای رونق نمایشگاه های خودرو (ماشین) نیست؛ بلکه به دلیل کاهش عرضه خودرو (ماشین) در بازار است.

 به گفته فعالان بازار، کاهش عرضه خودرو (ماشین) در بازار دو عامل دارد، یکی بحث افت تولید خودرو (ماشین) که ناشی از رکود موجود است و عامل دوم اینکه خودرو (ماشین)سازان با توجه به پایان سال، اتمام تعهداتشان در اولویت قرار دارد؛ بنابراین عرضه خودرو (ماشین) به بازار را کاهش دادند. حال به نظر می رسد که تولیدکنندگان بخش اعظم مشتریان خودرو (ماشین) را جذب کردند، حال آنکه این موضوع به ایجاد یک خلأ در بازار منجر شده است. همچنین کاهش عرضه برخی خودرو (ماشین) ها در بازار موجب افزایش قیمت آن ها شده است؛ حال آنکه قیمت برخی خودرو (ماشین)های موجود در بازار نیز نسبت به هفته گذشته با ثبات همراه بوده است.

 براین اساس، هر چند فعالان بازار به رونق نسبی تقاضا در بازار اشاره می کنند، اما آنگونه که به نظر می رسد میزان مراجعه مشتریان برای خرید در بازار شب عید سال جاری با سال های گذشته قابل قیاس نیست. به اعتقاد آن ها، تقاضا در سال های گذشته نسبت به امسال از رشد بیشتری برخوردار بود، اما در سال جاری به دلیل کاهش قدرت خرید مشتریان، فروش نقدی خودرو (ماشین) با مشکلات بسیاری مواجه شده است. 

افزایش قیمت داخلی ها

 به گفته فعالان بازار، در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 با قیمتی برابر با 37 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می شود که این موضوع از ثبات قیمت خودرو (ماشین)ی موردنظر در هفته جاری حکایت می کند. از سوی دیگر پژو 206 صندوقدار در مدل V8 نیز با ثبات قیمت خود در بازار، در حال حاضر 37 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد. از سوی دیگر اما پژو 405 که این هفته تغییر قیمت را تجربه کرده، هم اکنون 30 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد که این موضوع از افزایش100 هزار تومانی قیمت آن حکایت دارد. سمند نیز که این هفته 200 هزار تومان گران شده، هم اکنون با قیمت 30 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد.

 سمند اگرچه معمولا با تغییرات قیمتی چندانی مواجه نمی شود، با این حال در این هفته های پایانی سال در دام گرانی افتاده است. پژوپارس نیز که طی هفته های گذشته با افزایش قیمت مواجه بود طی هفته جاری ثبات قیمتی خود در بازار را حفظ کرده است و در حال حاضر 36 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود، اما از بازار رانا خبر می رسد، این خودرو (ماشین) هم از افزایش قیمت های آخر سالی در امان نبوده و قیمتش بالا رفته است. به گفته فعالان بازار رانا در حال حاضر با قیمت 33 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد و این نشان می دهد رانا 100 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بازار خودرو ، قیمت خودرو ، قیمت خودرو شب عید

بازار خودرو (ماشین)

فعالان بازار اما در مورد دنا عنوان می کنند که این خودرو (ماشین) توانسته ثبات قیمت خود را در بازار حفظ کند، با این حساب در حال حاضر برای خرید دنا باید 45 میلیون تومان هزینه کرد و این در شرایطی است که قیمت خودرو (ماشین) موردنظر تا همین یک ماه پیش زیر قیمت کارخانه (یعنی کمتر از 42 میلیون و 500 هزار تومان) بود. از دنا که بگذریم، این هفته تغییری در قیمت خودرو (ماشین)های شرکت سایپا رخ نداده است؛ چه آنکه به گفته نمایشگاه داران خودرو (ماشین)ی پایتخت، تیبا در مدل صندوقدار خود هم اکنون 23 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد که این موضوع از ثبات قیمتی این خودرو (ماشین) حکایت دارد. تیبا چند هفته ای می شود که در این قیمت ثابت مانده و تغییر خاصی را تجربه نکرده است.

 همچنین برای خرید پراید در مدل 131 نیز باید 19 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع نشان از ثبات قیمتی این خودرو (ماشین) در بازار دارد. برای خرید مدل 111 پراید نیز باید 20 میلیون و 300 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع از تثبیت قیمت خودرو (ماشین) موردنظر حکایت دارد. از سوی دیگر پراید در مدل 132 با قیمتی معادل 20 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می شود و با این حساب، خودرو (ماشین) موردنظر تغییر قیمت خاصی را به خود ندیده است.

 اما از بازار سراتوهای مونتاژی سایپا نیز خبر می رسد که این خودرو (ماشین) ها تغییر قیمت خاصی را طی هفته جاری تجربه نکرده اند. بر این اساس، سراتوی اتومات با قیمت برابر با 90 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود و برای مدل دنده ای آن نیز باید 75 میلیون و 600 هزار تومان دست به جیب شد.

 سری هم اما به خانواده تندر-90 بزنیم که اعضای آن طی این هفته با تغییراتی در قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار قیمت تندر-90 در همه مدل ها افزایش یافته است؛ به طوری که تندر-90 مدل پارس خودرو (ماشین) با افزایش 200 هزار تومانی در حال حاضر 39 میلیون و 700 هزار تومان خریدوفروش می شود، همچنین پارس تندر نیز 200 هزار تومان افزایش قیمت را طی هفته جاری به خود دیده و در حال حاضر 40 میلیون تومان به فروش می رسد. این خودرو (ماشین) به لحاظ کیفی و فنی تفاوت خاصی با دیگر مدل های معمولی تندر-90 ندارد و تنها ظاهر آن در بخش مربوط به صندوق تغییر کرده است.

 از بازار تندر-90 مدل اتومات خبر می رسد که این خودرو (ماشین) افزایش قیمت داشته و با این حساب، تندر اتومات در حال حاضر با قیمتی معادل 49 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می شود. این قیمت نشان می دهد تندر اتومات نزدیک به 200 هزار تومان در هفته های پایانی سال افزایش قیمت را تجربه کرده است. فعالان بازار عامل سیر صعودی مدل های تندر را کاهش عرضه این محصول در بازار می دانند.

 

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد/پیکس لاوقیمت خودرو در بازار شب عید 95 | نوروز 95 1 روز پیش - بازار خودرو در شب عید 95. هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودروهای داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این موضوع به معنای ... پیش بینی نمایشگاه داران از بازار خودرو در سال 95/ حکمرانی ... 10 اسفند 1394 ه‍.ش. - ... «متاسفانه هنوز رکود در بازار خودرو وجود دارد و با وجود شب عید، بازار هیچ گونه ... کنند و ماشین بفروشند، ولی نشان بر این نیست که بازار خودرو تکان خورده باشد. ... خبرآنلاین، در حال حاضر قیمت پژو 206 تیپ 5 در بازار 36 میلیون و 900 ... بازار خودرو در شب عید 95 | مدل جدید 95 | عکس بازیگران | فیلم ... 1 روز پیش - بازار خودرو در شب عید 95 هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودروهای داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این موضوع به معنای ... قیمت خودرو در بازار شب عید 95 - دانلود رایگان با لینک مستقیم 1 روز پیش - 3 hours ago - بازار خودرو در شب عید 95 هر چند در آستانه تعطیلات نوروزی قیمت خودروهای داخلی اندکی افزایش یافته اما به گفته فعالان بازار این ... تصاویر برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95گزارش تصاویر نتیجه تصویری برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 1 روز پیشویری برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 تصاویر بیشتر برای قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از بازار خودرو در سال 95 - قیمت طلا و ... 10 اسفند 1394 ه‍.ش. - غلامحسین قاسمیان در گفت وگویی به تحلیل بازار خودرو در شب عید پرداخت ... برای دیدن جدول کامل قیمت خودروهای داخلی در مدل 95 به این صفحه بروید . قیمت روز خودرو در بازار شب عید 95 3 روز پیش - 36 دقیقه پیش - قیمت خودروهای مدل95 در بازار شب عید | کارنت، شبکه اطلاعات و ... › آخرین اخبار ... تغییرات قیمت خودرو تا عید نوروز - اخبار ... تغییرات قیمت خودرو تا عید نوروز - اخبار روز ایران و جهان زمستان و شب عید پیش رو است و تقاضا معمولا در این زمان دراوج خود قرار می گیرد. ... هم اکنون در بازار قیمت خودروهای دست دوم چند سال کارکرده، در پی هجوم تقاضا به این ... 20 میلیون تومانی قیمت این خودرو طی هفته اخیر اشاره کرد که در حال حاضر 95 میلیون ... ماشین، شب عید گران شد/ قیمت جدید انواع خودرو در بازار + جدول بازار خودروهای داخلی در آستانه شب عید با افزایش قیمت مواجه شده است. ... ماشین، شب عید گران شد/ قیمت جدید انواع خودرو در بازار + جدول. 3/11/2016 7:00:00 AM. جمعه 21 اسفند 1394 - 07:00. خودرو .... رژیم لاغری 2 روزه برای نوروز 95! جمعه 21 اسفند 1394 ... پیش بینی وضعیت بازار خودرو در شب عید امسال | کارنت ... 19 دی 1394 ه‍.ش. - خانه / آخرین اخبار / پیش بینی وضعیت بازار خودرو در شب عید امسال ... عرضه خودرو بیش از تقاضاست / خودروهای وارداتی سال گذشته هنوز فروش نرفته ... ا قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 , قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 95 | نوروز 95 , قیمت خودرو (ماشین) در بازار شب عید 1395 , قیمت خودرو (ماشین)های صفر در بازار شب عید سال 95 , بی‌تفاوتی بازار خودرو (ماشین) به شب عید , بی‌تفاوتی بازار خودرو (ماشین) به شب عید 95 , پیش بینی نمایشگاه داران از بازار خودرو (ماشین) در سال 95 , قیمت خودرو (ماشین)های مدل95 در بازار شب عید , تغییرات قیمت خودرو (ماشین) تا عید نوروز , قیمت خودرو (ماشین) اجناس بازار عید 95 , کسادی در بازار خودرو (ماشین) قبل از عید نوروز 95 ,


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >