سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/12/29
9:53 صبح

فال و طالع بینی امروز شنبه 29 اسفند 1394

بدست نازی | admin در دسته

فال و طالع بینی روزانه شنبه 29 اسفند 1394 , فال و طالع بینی 94/12/29 , فال و طالع بینی فردا شنبه 29 اسفند 94 , فال و طالع بینی روزانهشنبه 29 اسفند 94 , فال و طالع بینی 29 اسفند 94 , فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 , فال و طالع بینی روزانه 94/12/29 , فال و طالع بینی امروز شنبه 29 اسفند 94 , فال و طالع بینی روز 29 اسفند 94 , فال و طالع بینی روز 94/12/29 , فال و طالع بینی شنبه 29 اسفند 94 , فال و طالع بینی روزانه , فال و طالع بینی روز , فال و طالع بینی , فال و طالع بینی روزانه ماه تولد , فال و طالع بینی روزانه برای متولدین ماه ها , طالع بینی روزانه شنبه 29 اسفند 94 , طالع بینی شنبه 94/12/29 , طالع بینی 29 اسفند 94 ,

فال و طالع بینی امروز شنبه 29 اسفند 1394

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین فروردین ماه

مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می‌کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین تیر ماه

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین مرداد ماه

شما در این تردید به سر می‌برید که بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید،‌ به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می‌کنید. بلکه می‌خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه‌های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز شما در حال تجربه کردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید که به شما کمک می‌کند تا برای سیاستی که باید برای هفته آینده اتخاذ کنید خوب فکر کنید. شما اکنون فرصت‌های بسیار خوبی دارید چرا که سیاره حاکم شما عطارد مستقیم حرکت می‌کند و املاک و قلمرو از دست رفته خود را باز می‌یابد. به یاد داشته باشید که شما نیاز ندارید که همین الان به این فاصله‌ها غلبه کنید. آهسته و آرام شروع به حرکت کنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین مهر ماه

سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین آبان ماه

با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین آذر ماه

همچنانکه روز آغاز می‌گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده‌اید و الان آماده‌اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین دی ماه

دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین بهمن ماه

امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94 متولدین اسفند ماه

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

 


منبع:پیکس لاوفال امروز چهارشنبه، 26 اسفند 1394 - طالع بینی و فال روزانه ... مشاهده فال امروز خود در بهترین و کاملترین سایت طالع بینی و فال روزانه فارسی, farsi talebini roozane, fal e ruzane. فال روز شنبه 29 اسفند 1394 - نمناک 15 ساعت پیش - فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 اسفند 1394 ، فال ، فال شنبه ... زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند. فال .... فال و طالع بینی کامل متولدین فصل بهار 95. فال 29 اسفند 94 / فال روزانه شنبه 29 اسفند 1394 :: آونگ ها ... 11 ساعت پیش - فال فردا پنج شنبه 29 بهمن 94 ,. فال پنجشنبه 29 بهمن 1394,فال روزانه 29 بهمن 94,فال روزانه 94/11/29,. فال 29 بهمن 1394,طالع بینی روزانه پنجشنبه ... فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 فال روزانه شنبه 29 اسفند 1394 ... 20 ساعت پیش - فال روزانه شنبه 29 اسفند 1394,. فال امروز شنبه 29 اسفند 94,. فال فردا شنبه 29 اسفند 94,. فال 29 اسفند 94,طالع بینی 94/12/29,. فال روزانه شنبه ... فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 - مجله اینترنتی شاپرک 17 ساعت پیش - فال روزانه فردا شنبه 29 اسفند 1394 | فال 29 اسفند 94 فال امروز من. طالع بینی شنبه 29 اسفند 94 ... خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد، پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید. فال ... فال امروز شما شنبه 29 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,فال 1394 فال حافظ,fal hafez فال امروز ... فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ، طالع بینی ... ... روزانه تولد,سایت فال,طالع بینی روزانه, فال روزانه، فال تولد، فال امروز،فال روزانه حافظ. فال روزانه - فال امروز شما جمعه 28 اسفند 1394 فال روزانه به همراه فال حافظ با. فال روزانه | Daily Omen | فال امروز - پرشین فال فال روزانه,فال تاروت,فال حافظ,فال پاسور,طالع بینی هندی,چینی,مصری,فال انبیا ... فال روزانه شنبه 29 اسفند 1394 جدید ... برای امروز شنبه بیست و نهم 29 اسفند 94. طالع بینی شنبه 29 اسفند 94 | نوروز 95 9 ساعت پیش - 8 ساعت پیش – فال روزانه فردا شنبه 29 اسفند 1394 | فال 29 اسفند 94 فال امروز من. طالع بینی شنبه 29 اسفند 94. فال روز شنبه 29 اسفند 94. فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 | مدل جدید 95 | عکس بازیگران ... 9 ساعت پیش - فال روزانه فردا شنبه 29 اسفند 1394 | فال 29 اسفند 94 فال امروز من. طالع بینی شنبه 29 اسفند 94. فال روز شنبه 29 اسفند 94. فال روزانه شنبه 29 ... فال و طالع بینی شنبه 29 اسفند 94فال و طالع بینی 29 اسفند 94فال و طالع بینی شنبه آخر سال 94فال و طالع بینی روز شنبه 29 اسفند 1394فال و طالع بینی روز 29 اسفند , طالع بینی شنبه آخر سال 94فال و طالع بینی روزانه شنبه 29 اسفند 1394فال و طالع بینی 94/12/29فال و طالع بینی فردا شنبه 29 اسفند 94فال و طالع بینی روزانهشنبه 29 اسفند 94فال و طالع بینی روزانه 29 اسفند 94فال و طالع بینی روزانه 94/12/29فال و طالع بینی امروز شنبه 29 اسفند 94فال و طالع بینی روز 29 اسفند 94فال و طالع بینی روز 94/12/29فال و طالع بینی روزانهفال و طالع بینی روز , فال و طالع بینی , فال و طالع بینی روزانه ماه تولدفال و طالع بینی روزانه برای متولدین ماه ها ,


94/12/29
9:43 صبح

دانلود رایگان برنامه نود 90 با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94

بدست نازی | admin در دسته

دانلود رایگان برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94

جناب خان مهمان ویژه برنامه 90

دانلود برنامه نود با حضور جناب خان با حجم کم جمعه 28 اسفند 94

جناب خان مهمان ویژه برنامه نود+فیلم

دانلود برنامه نود 90 عادل فردوسی پور با حضور جناب خان با کیفیت بالا

دانلود رایگان برنامه‌ 90 جمعه 28 اسفند ویژه نوروز با لینک مستقیم رایگان

دانلود کامل برنامه‌ نود با حضور جناب خان ویژه نوروز جمعه 28 اسفند 94

دانلود برنامه نود 90 با حضور جناب خان با لینک مستقیم

دانلود برنامه 90 نود جمعه 28 اسفند 94 | جناب خان | نسخه کامل نوروزی




همراه با ویژه برنامه نوروزی نود / شادترین نود سال (گزارش کامل)


ویژه برنامه نوروزی نود در فضایی شاد و با حضور عروسک استثنایی تلویزیون جمعه 28 اسفند از ساعت 23:05 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.


عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت سه ساعت در خدمت شما خواهیم بود و توصیه می کنیم امشب حتما همراه ما باشید بعید می دونم پشیمون بشید.


تصویر: http://90tv.ir/filemanager/uploads/94/esfand/28/navad/2.jpg

دانلود برنامه‌ 90 با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند

مجری و تهیه کننده : عادل فردوسی پور

موضوع: ورزشی / فوتبال ایران

مدت زمان: 190 دقیقه

فرمت ویدئویی: MP4

درباره برنامه : برنامه نود هر هفته به مرور و تحلیل رویدادهای مرتبط با فوتبال ایران می پردازد. به طور معمول، این برنامه به پخش صحنه‌های بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جام حذفی، گزیده‌هایی از لیگ دسته اول فوتبال ایران، تحلیل مسائل مربوط به داوری بازی‌ها با حضور کارشناسان داوری و احیاناً تحلیل رقابت‌های فوتسال می‌پردازد. قسمتهایی از برنامه نیز به بررسی حواشی و اخبار مرتبط با فوتبال ایران اختصاص دارد.


برنامه نود 3 اسفند

آخرین برنامه 90 در سال 94 با تغییرات زیادی روی ساعت 22:30 روی آنتن شبکه 3 سیما رفت

برنامه نود 28 اسفند با بقیه برنامه ها متفاوت بود عادل فردوسی پور مهمان ویژه خودش را جناب خان انتخاب کرده بود که برنامه 90 ویژه نوروز با حضور جناب خان خیلی جذاب و متفاوت بود

از جمله آیتم های جذاب این برنامه گفتگو با جناب خان و دابشمس نودی بود


________________________________________________________________

دانلود کامل برنامه‌ 90 جمعه 28 اسفند 94 با حضور جناب خان ( بزودی …)

دانلود دابشمس نودی قسمت 1

uploadBoy

حجم : 16 مگابایت

دانلود دابشمس نودی قسمت 2

uploadBoy

حجم : 27 مگابایت

دانلود کامل گفتگوی عادل فردوسی پور با جناب خان

uploadBoy

حجم : 122 مگابایت

 ================

دانلود با لینک مستقیم ??



Download Part 1

Download Part 2

_________________________________________________________________

.

.

منبع:دانلود روزانه/پیکس لاودانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94 12 ساعت پیش - دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94. 00 ... دانلود رایگان فصل سوم برنامه‌ خندوانه شبکه نسیم با لینک مستقیم · دانلود دید در شب رضا ... خندوانه - وبلاگ هواداران خندوانه و جناب خان جمعه, 28 اسفند 1394، 09:18 ب.ظ. دانلود ویژه برنامه نود با حضور جناب خان ... پرطرفدار خندوانه با اجرای رامبد جوان و با حضور جناب خان به زودی و از تاریخ 25 اسفند 94 هر شب ... شما از این صفحه 4 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 11/4/15 دانلود برنامه‌ 90 با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند - نمناک 1 ساعت پیش - دانلود برنامه 90 نود جمعه 28 اسفند 94 | جناب خان | نسخه کامل نوروزی ... دانلود رایگان برنامه 90 روز 28 اسفند 94 با حضور جناب خان با لینک مستقیم و ... دانلود برنامه‌ 90 با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند | دانلود روزانه 9 ساعت پیش - دانلود رایگان برنامه‌ 90 جمعه 28 اسفند ویژه نوروز با لینک مستقیم رایگان دانلود کامل برنامه‌ نود با حضور جناب خان ویژه نوروز جمعه 28 اسفند 94 دانلود. دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94 10 ساعت پیش - 57 mins ago - دانلود برنامه نود 28 اسفند 94 با حضور جناب خان دانلود فیلم .... 3 days ago - دانلود خندوانه, دانلود فصل سوم خندوانه, دانلود رایگان برنامه ... دانلود کلیپ برنامه نود مصاحبه با جناب خان خندوانه جمعه 28 ... 10 ساعت پیش - Sep 15, 2015 - برنامه 94 28 اسفند94 دانلود رایگان فیلم سوپر رضا کلیپ آپارات ویدیو . ... برنامه دیشب خندوانه با حضور حامد حداد جناب خان | جستجو ... دانلود برنامه‌ 90 با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند - پرتال ... 8 ساعت پیش - دانلود رایگان برنامه 90 روز 28 اسفند 94 با حضور جناب خان با لینک مستقیم و کیفیت بالا ... دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94 ... دانلود برنامه نود با حضور جناب خان - نوروز 95 10 ساعت پیش - 1 hour ago - دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94,. جناب خان در برنامه نود ,. کلیپ جناب خان در برنامه نود جمعه 94/12/28,. دانلود فیلم ... دانلود برنامه نود 90 با حضور جناب خان دانلود برنامه نود 90 با حضور جناب خان. دانلود رایگان برنامه 90 روز 28 اسفند 94 با حضور جناب خان با لینک مستقیم و کیفیت بالا. دانلود فیلم جناب خان در برنامه 90 ... دانلود کلیپ برنامه نود مصاحبه با جناب خان خندوانه جمعه 28 ... 8 ساعت پیش - Sep 15, 2015 - برنامه 94 28 اسفند94 دانلود رایگان فیلم سوپر رضا کلیپ آپارات ویدیو . ... برنامه دیشب خندوانه با حضور حامد حداد جناب خان | جستجو ... دانلود برنامه نود 90 با حضور جناب خان , اشک ها و لبخندهای جناب خان در 90 , دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94 , دانلود برنامه نود 90 ویژه نوروز 1395 , جناب خان در برنامه نود 90 , جناب خان مهمان ویژه برنامه نود+فیلم , جناب خان مهمان ویژه برنامه 90 , دانلود برنامه 90 نود جمعه 28 اسفند 94 | جناب خان | نسخه کامل , جناب خان در نود , جناب خان در 95 , حضور جناب خان در برنامه 90 نود آپارات , دانلود ف?لم جناب خان در برنامه نود جمعه 28 اسفند 94، دانلود برنامه‌ 90 با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94، دانلود برنامه نود 90 با حضور جناب خان، دانلود ویژه‌ برنامه نوروزی نود 28 اسفند 1394، دانلود برنامه نود با حضور جناب خان - نوروز 95 دیشب، دانلود برنامه نود 90 ویژه نوروز 1395، دانلود کلیپ برنامه نود مصاحبه با جناب خان خندوانه جمعه 28 اسفند دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 94 اسفند 28 , ساعت 11:25 عصر دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور عادل فردوسی پور و جناب خان ... khandevaane.blog.ir/.../دانلود-برنامه-خندوانه-امشب-با-... Translate this page Oct 12, 2015 - دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور عادل فردوسی پور و جناب خان ... عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه نود، گزارش گر فوتبال، استاد دانشگاه و . دانلود فیلم جناب خان در برنامه نود جمعه 28 اسفند 94 - ویکی‌پدیا wikipedia.nasrblog.com/دانلود-فیلم-جناب-خان-در-برن... Translate this page 1 hour ago - دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94,. جناب خان در برنامه نود ,. کلیپ جناب خان در برنامه نود جمعه 94/12/28,. دانلود فیلم جناب خان در ... دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94 www.kolbenews.ir/.../دانلود-برنامه-نود-با-حضور-جناب... Translate this page 1 hour ago - دانلود برنامه نود با حضور جناب خان, دانلود فیلم جناب خان در برنامه نود, برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94, برنامه 90 با حضور جناب… دانلود ویژه برنامه نود با حضور جناب خان nooshabe555.rozblog.com/post/89 Translate this page 3 days ago - دانلود ویژه برنامه نود با حضور جناب خان 1 . دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور عادل فردوسی…,دانلود ویژه برنامه نود با حضور جناب خان,نوشابه. جناب خان در برنامه نود عادل فردوسی پور جمعه 28 اسفند 94 bingyab.rozblog.com/.../جناب-خان-در-برنامه-نود-عادل-... Translate this page 1 day ago - جناب خان در برنامه نود عادل فردوسی پور جمعه 28 اسفند 94 خلاصه برنامه 90 عادل ... دانلود برنامه خندوانه با حضور حمید فرخ نژاد و جناب خان جمعه 94/04/26 . دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور و جناب خان 19 مهر ... eslahate.org/دانلود-برنامه-خندوانه-با-حضور-عادل-فرد/ Translate this page دانلود خنداونه عادل فردوسی پور 19 مهر 94 گهر5 ساعت قبل بر یک جلو بیفتد 90tv :: گفتگوی جالب جناب خان باعادل فردوسی‌پور 90tv /… دانلود برنامه خندوانه با حضور ... دانلود برنامه نود 90 با حضور جناب خان www.kingpedia.net/.../دانلود-برنامه-نود-90-با-حضور-... Translate this page 20 mins ago - دانلود برنامه نود 90 با حضور جناب خان,فیلم جناب خان در برنامه نود,دانلود فیلم برنامه 90 با جناب خان,دانلود برنامه نود 28 اسفند با جناب خان,جناب خان در ... خندوانه - جناب خان و عادل فردوسی پور - آپارات www.aparat.com/.../خندوانه_-_جناب_خان_و_عادل_فردو... Translate this page خندوانه ای ها میزبانی جناب خان از عادل فردوسی پور، مهمان ویژه 19 مهر 94 خندوانه، و ماجرای نحوه مرگِ ... از دست ندید، فقط در ... دانلود برنامه خندوانه · جناب خان · عادل فردوسی پور. بستن ... علاقه فردوسی پور به مرگ باهواپیما و ترس جناب خان. برنامه نود. 5,356 بازدید. 3:52 ... استندآپ کمدی شاد و بندری جناب خان با حضور عادل فردوسی. آرین فانی مانی ... 90 نوشته شده توسط عبد | نظرات دیگران [بدون نظر] لیست کل یادداشت های این وبلاگ دانلود مستند عینک ری بن دانلود کلیپ جناب خان در نود دانلود برنامه نود با حضور جناب خان تئاتر های طنز نوروز 95 دانلود شوهای نوروزی طنین [عناوین آرشیوشده] 94


94/12/28
2:32 عصر

دانلود برنامه اندروید خندوانه / دانلود برنامه اپلیکیشن برنامه خن

بدست نازی | admin در دسته

دانلود اپلیکیشن خندوانه | دانلود رایگان اپلیکیشن برنامه خندوانه - فصل سوم

دانلود برنامه اندروید خندوانه / دانلود برنامه اپلیکیشن برنامه خندوانه

دانلود اپلیکیشن اندروید خندوانه فصل سوم

اندروید اپ شاپ اپلیکیشن خندوانه

همانطور که می دانید از امروز سری سوم برنامه ی محبوب خندوانه آغاز شد و همزمان با آن از اپلیکیشن خندوانه نیز رونمایی شد ، یکی از اصلی ترین اسپانسرهای امسال برنامه ی خندوانه شرکت ایرانسل می باشد که در واقع این اپلیکیشن با همکاری این شرکت ساخته شده است ، و ما امروز می خواهیم به عنوان اولین وب سایت ایرانی این اپلیکیشن را برای شما خندوانه ای های عزیز معرفی کنیم.در ابتدا که این برنامه را از سایت ایرانسل دانلود و نصب می کنید ، اپلیکیشن چارخونه یا همان برنامه مارکت ایرانسل بر روی گوشی شما نصب می شود که با یک کلیک بر روی این برنامه ، اپلیکیشن خندوانه به طور خودکار روی گوشی شما نصب خواهد شد. در هنگام ورود به برنامه ، ابتدا آرم برنامه خندوانه بر روی صفحه نمایش شما شکل می گیرد و سپس وارد صفحه اصلی برنامه می شوید ، پس زمینه ی اصلی برنامه به رنگ قرمز می باشد و از رنگ های سفید و سبز که از رنگ های اصلی خندوانه می باشند نیز در طراحی برنامه استفاده شده است. در قسمت بالا و سمت راست برنامه آیکونی مربعی شکل مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن می توانید در برنامه ثبت نام کنید ، از مزایای ثبت نام در برنامه می توان به امکان تقاضای شرکت در برنامه از طریق این اپلیکیشن اشاره کرد که به راحتی و به صورت آنلاین می توانید تقاضای خود مبنی بر حضور در برنامه را ثبت کنید. در حال حاضر برنامه از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که در پایین صفحه نمایش خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید ، در ادامه هر کدام از قسمت های برنامه را برای شما معرفی می کنیم :



khandevaneh

پیام های کاربران :در هنگام ورود به برنامه به صورت پیش فرض در این قسمت قرار دارید و به عبارت دیگر می توان این قسمت را صفحه ی اصلی برنامه بشمار آورد ، ایکون این قسمت به شکل یک آدمک می باشد که در آن می توانید آخرین پیام های کاربران برنامه را مشاهد کنید که می تواند به صورت عکس ، متن و یا ترکیبی از هر دو باشد. در پایین پیام ها تعداد بازدید و زمان ارسال آن ها مشخص شده است و در کنار هر کدام از پیام ها یک علامت لایک و یک علامت اشتراک گذاری وجود دارد. امکان گذاشتن پیام جدید برای شما نیز فراهم شده است که می توانید با کلیک بر روی علامت به اضافه سبز رنگ پیام جدیدی بگذارید.

اخبار:در این قسمت که آیکون آن شبیه به علامت وای فای می باشد می توانید آخرین اخبار مرتبط با برنامه را مشاهده کنید ، به طور کلی در این قسمت می توانید خبرهایی پیرامون حواشی برنامه و یا میهمانان آن را مطالعه کنید. در پایین هر خبر تعداد بازدید و همچنین تاریخ انتشار آن نمایش داده شده است که به شما کمک می کند اخبار به روزتر مرتبط با برنامه را راحت تر پیدا کنید.

استندآپ:استندآپ کمدی از محبوب ترین و پربیننده ترین بخش های سری قبل برنامه خندوانه به شمار می رفت که این امر سبب شده است دست اندرکاران ساخت این اپلیکیشن ، قسمتی تحت عنوان استندآپ را نیز به آن اضافه کنند ، قسمت اسندآپ خود شامل سه بخش جدیدترین ، پربازدیدترین و محبوب ترین می باشد ، در هر کدام از این بخش ها می توانید استندآپ کمدی هایی که توسط کاربران برنامه بارگذاری شده است را مشاهده کنید ، ملاک برتری ویدئوهای ارسالی در هر بخش به تعداد بازدیدها و لایک های دریافتی وابسته است.همانند بخش پیام ها ، شما نیز می توانید با کلیک بر روی علامت به اضافه سبز رنگ ویدئوی استندآپ کمدی خود را در این قسمت آپلود نمایید. تصویر: http://androidzoom.ir/wp-content/uploads/2016/03/4_khandevaneh.jpg

خندوانه

شبکه خندوانه:بخش پایانی اپلیکیشن ، شبکه خندوانه نام دارد که در آن می توانید ویدئوهای مرتبط با برنامه و همچنین آرشیو برنامه ها را مشاهده کنید ، در قسمت بالای این برنامه یک ویدئوی تصادفی از سری قبل مشاهده می کنید ، در حال حاضر که این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده است آرشیو آن هنوز کامل نشده است و انتظار می رود دست اندرکاران برنامه در روزهای آینده و نسخه های بعدی این قسمت را کامل تر کنند.

با توجه به اینکه این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده است ممکن است با خطاهایی مبنی بر عدم ارتباط با مرکز مواجه شوید و یا مشاهده کنید که برخی از قسمت های آن کامل نیستند ، انتظار می رود همزمان با پیشرفت در برنامه محبوب خندوانه این اپلیکیشن نیز با پیشرفت های چشمگیری همراه باشد.


تصویر: http://androidzoom.ir/wp-content/uploads/2016/03/khandevaneh-logo.jpgدانلود اپلیکیشن خندوانه فصل سوم 2 روز پیش - دانلود فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی /.../دانلود-رایگان-فصل-سوم-خندوانه.h... Translate this page 1 day ago - دانلود خندوانه, ... دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه 1 روز پیش - همانطور که می دانید از امروز سری سوم برنامه ی محبوب خندوانه آغاز شد و همزمان با آن از اپلیکیشن خندوانه نیز رونمایی شد ، یکی از اصلی ترین…,دانلود ... دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید و آیفون - دانلود فیلم جدید 3 روز پیش - دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید و آیفون نرم افزار و برنامه خندوانه برای ... در فصل سوم خندوانه از اپلیکیشن رسمی خندوانه رونمایی شد که میتوانید در ادامه ... را از کسانی که با خندوانه تماس گرفته بودند را به‌صورت رایگان در خود جای می‌داد ... اپلیکیشن خندوانه | دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه - فصل ... 4 ساعت پیش - اپلیکیشن خندوانه | دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه - فصل سوم. نویسنده, پیام .... www.khabarnewss.ir/tag/دانلود-رایگان-اپلیکیشن-خندوانه-جدید دانلود فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی 3 روز پیش - دانلود خندوانه, دانلود فصل سوم خندوانه, دانلود رایگان برنامه خندوانه فصل سوم, دانلود برنامه رامبد جوان, دانلود سریال خندوانه با کیفیت HD, دانلود سری ... دانلود فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی « دانلود رایگان ... 2 روز پیش - هم اکنون دانلود رایگان اپلیکیشن اندروید آریا فیلم برا دانلود […] تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر. تحلیل و بررسی فیلم‌های ... دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه - نمناک 4 ساعت پیش - دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه دانلود اپلیکیشن خندوانه فصل سوم .... wg/دانلود-رایگان-اپلیکیشن-خندوانه-جدید 2 روز پیش ... دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید - نوروز 95 دانلود رایگان برنامه "خندوانه" با اجرای رامبد جوان ... دانلود اپلیکیشن خندوانه اندروید و آیفون نرم افزار و برنامه خندوانه برای اندروید دانلود ... در فصل سوم خندوانه از . دانلود قسمت 3 خندوانه فصل سوم | شیک ترین ها - دانلود رایگان ... دانلود قسمت 3 خندوانه فصل سوم دانلود قسمت سوم خندوانه فصل سوم دانلود قسمت سوم خندوانه فصل سوم پنج‌شنبه 27 اسفند 94,دانلود خندوانه فصل سوم قسمت 3,دانلود برنامه ... دانلود فیلم و انیمیشن جدید: هفتاد و پنج دانلود دانلود رایگان فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی TVRip 576p ... برچسب ها : دانلود برنامه جدید، دانلود برنامه جدید ایرانی، دانلود برنامه ایرانی، دانلود برنامه خندوانه ...


94/12/28
2:28 عصر

دانلود رایگان برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv

بدست نازی | admin در دسته

دانلود رایگان برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv

دانلود رایگان نرم افزار اندروید برنامه استیج شبکه منوتو
 
برای رای دهی به شرکت کنندگان برنامه استیج منوتو

\"ورژن جدید جایگزین ورژن قدیمی شد\"


تصویر: http://up.faz2music.ir/view/1185149/2016-01-21_233520.png



...برای دانلود اینجا کلیک کنید...منبع:پیکس لاو

دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv 2 بهمن 1394 ه‍.ش. - عضویت: 15 /10 /1394. دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv. به درخواست کمیته فیلترینگ حذف شد برای ورود اینجا کلیک کنید. دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv - ... 2 بهمن 1394 ه‍.ش. - به دستور کمیته فیلترینگ حذف شد,دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv,کانال تلگرام. دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv ... دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv ... دانلود نرم افزار اندرویدی استیج , دانلود برنامه رای دان مسابقه Stage manoto , Stage manoto tv ..... دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه 94،نمونه سوالات رانندگی،فیلم آموزش عملی رانندگی,آموزش ... دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv 14 بهمن 1394 ه‍.ش. - دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv دانلود App مسابقه استیج برای رای گیری دانلود برنامه اندروید رای گیری مسابقه استیج ... برنامه رای گیری شبکه منو تو برنامه استیج | دانلود رایگان ... برچسب ها : استیج ,دانلود ,مسابقه ,برنامه ,گیری ,manoto ,مسابقه استیج ,استیج دانلود ,دانلود برنامه ,stage manoto ,گیری مسابقه ,استیج دانلود برنامه ,مسابقه ... دانلود نرم افزار آندروید و ویندوز|جدیدترین اخبار تکنولوژی و بازی ها|نقد و بررسی|ترفند و ... دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv - ... 2 بهمن 1394 ه‍.ش. - دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv - رز وان ... اینستاگرام و فیسبوک برنامه استیج Stage | دانلود رایگان . دانلود برنامه رای گیری مسابقه استیج منوتو | دانلود رایگان ... 7 days ago - تاریخ پخش مسابقه Stage شبکه Manoto - دانلود برنامه استیج . ... بدجوری منتظر شروع رای‌گیری برنامه‌ی #استیج #منوتو و ضایع شدن صدا و سیما هستم ... Jan 14, 2016 - Watch Serial Barname Stage Manoto1 برنامه استیج منوتو-1 TV Serial ... دانلود بازی aa 2 برای اندروید | بازی ا ا 2 برای اندروید | aa 2 1.2.1 نام نسخه دوم ... برنامه رای گیری شبکه منو تو برنامه استیج :: جدید دانلود 2 بهمن 1394 ه‍.ش. - دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv دانلود App مسابقه استیج برای رای گیری دانلود برنامه اندروید رای گیری مسابقه استیج ... 21 بهمن برگزاری مسابقه قصه گویی با موضوع انقلاب ... ... قدرت بیان در کودکان قصه گو ، کنار کودکان حاضر و قصه های کودکانه را تایید میکند. در پایان ، کودک دبستانی با نماد مادربزرگ نیز قصه خود را برای کودکان ارائه داد. دانلود برنامه رای گیری مسابقه استیج منوتو stage manoto 2 بهمن 1394 ه‍.ش. - دانلود برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv - رز وان ... داوران مسابقه استیج منوتو داوران مسابقه stage | دانلود رایگان . دانلود رایگان برنامه اندروید رای گیری استیج Stage Manoto tv دانلود اپ منوتو دانلود app manoto دانلود اپ من و تو app manoto stage دانلود برنامه رای گیری استیج دانلود اپ استیج دانلود اپ منو تو app@manoto tv .com


94/12/28
2:24 عصر

نتیجه لباهنگ / تعداد رای لب آهنگ گروه 1 و 2 خندوانه

بدست نازی | admin در دسته

نتیجه لباهنگ / تعداد رای لب آهنگ گروه 1 و 2 خندوانه

لباهنگ / تعداد آرا لب آهنگ گروه یک و دو خندوانه فصل سوم

نتایج لباهنگ / تعداد رای های لب آهنگ گروه اول و دم خندوانه فصل سوم

تعداد رای های لب آهنگ خندوانه

رقابت گروه یک امیرعلی نبویان و احسان کرمی و گروه دوم پژمان بازغی و علیرضا کمالی در خندوانه‌

تعداد رای های لب آهنگ گروه اول  و دوم خندوانه فصل سوم

نتایج و آرا رقابت پژمان بازغی و علیرضا کمالی / امیر علی نبویان و احسان کریمی در خندوانه

تعداد رای های لب آهنگ گروه 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 و 10 خندوانه فصل سوم

نتیجه تصویری برای نتایج لباهنگ خندوانه


نتایج آرا تا ساعت 14:00 روز جمعه 28 اسفند 1394

 

گروه اول: امیر علی نبویان: 439075 رای

احسان کریمی: 222300 رای

گروه دوم: پژمان بازغی 182050 رای

علیرضا کمالی 89785 رای

برای دیدن آخرین نتایج به #780* مراجعه کنید....

نتایج و آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه - تعداد رای های لب آهنگ خندوانه رقابت امیرعلی و احسان کرمی در خندوانه‌ تعداد رای های لب آهنگ گروه اول خندوانه فصل سوم نتایج و آرا رقابت امیر…,نتایج و آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه,پیکس ... عکسهای مراسم رونمایی و جشن آلبوم جدید (6) فرزاد فرزین, 2, 270, amitistech. جنیفر لوپز فروشگاه موبایلش را افتتاح کرد, 1, 136, amitistech. نتیجه رای گیری گروه دوم لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی 6 ساعت پیش - ... 1 . دانلود خندوانه 27 اسفند 94 |…,نتیجه رای گیری گروه دوم لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی,صدای بلند. ... برای آگاهی از نتیجه رای گیری گروه دوم لباهنگ، می توانید کد ... 2 . مسابقه ... pid=1 2 روز پیش ... خندوانه 27 اسفند 94 + لب آهنگ بین علیرضا کمالی و پژمان بازغی در ... 12 . کلیپ لباهنگ احسان کرمی خندوانه از گروه اول مسابقه لباهنگ خندوانه. 19 . مسابقه لب اهنگ خندوانه - نوروز 95 eyd95/Posts/243/ وعده احسان کرمی برای قدبلندی/«لب آهنگ» را جناب خان ساخت . نتایج و آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه 6 ساعت پیش - 1 . نتایج و آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه - آریا پیکس ... مسابقه که نام لباهنگ برای آن انتخاب شد در هر قسمت دو هنرمند بر ... 2 . نتایج و آرا مسابقه ... نتایج آرا گروه دوم مسابقه لباهنگ (پژمان بازغی و علیرضا کمالی) ... برنامه خندوانه ... تعداد رای های لب آهنگ خندوانه رقابت امیرعلی و احسان کرمی در خندوانه‌ تعداد رای های لب دانلود قسمت سوم خندوانه سری سوم با لینک مستقیم + لب آهنگ دانلود قسمت سوم خندوانه سری سوم با لینک مستقیم + لب آهنگ,خندوانه,دانلود خندوانه, خنداننده برتر,برتر .... تعداد رای های لب آهنگ گروه اول خندوانه فصل سوم. نتایج و آرا ... خندوانه نتایج آرا گروه دوم مسابقه لباهنگ (پژمان بازغی و علیرضا کمالی) . ... 1; 2; 3; 4; 5. ... تعداد رای های لب آهنگ خندوانه رقابت امیرعلی و احسان کرمی در خندوانه‌ تعداد رای های لب لباهنگ 2 . نتیجه رای گیری گروه دوم لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی .... رای می دهند. ... خندوانه 27 اسفند 94 + لب آهنگ بین علیرضا کمالی و پژمان بازغی در خندوانه 27 اسفند. نتایج آرا لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی 6 ساعت پیش - نتایج آرا لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی 1 . نتایج رای گیری ... مشاهده نتیجه رای گیری گروه دوم لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی مسابقه لباهنگ خندوانه + آخرین نتایج و آرا | ساتین saten.ir › آخرین اخبار ... 2 . نتایج آرا لباهنگ پژمان بازغی .... خندوانه 27 اسفند 94 + لب آهنگ بین علیرضا کمالی و پژمان بازغی در . نتایج آرا گروه دوم مسابقه لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی 6 ساعت پیش - 2 . نتایج و آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه – پارس آیکن .... خندوانه 27 اسفند 94 + لب آهنگ بین علیرضا کمالی و پژمان بازغی در ... 15 . نتایج و آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه 6 ساعت پیش - 1; 2; 3; 4; 5 ... رامبد جوان و گروهش در سری جدید خندوانه اقدام به برگزاری یه مسابقه ... برای آن انتخاب شد در هر قسمت دو هنرمند بر روی صدای یک خواننده لب ... نتایج آرا گروه اول مسابقه لباهنگ { احسان کرمی و امیر علی نبویان } تا این لحظه .... تعداد رای های لب آهنگ خندوانه رقابت امیرعلی و احسان کرمی در خندوانه‌ تعداد رای های لب  نتایج و آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه , رقابت امیرعلی و احسان کرمی در خندوانه‌ , تعداد رای های لب آهنگ خندوانه , تعداد رای های لب آهنگ گروه اول خندوانه فصل سوم , لب آهنگ , آرا لب آهنگ گروه اول , لب آهنگ خندوانه , پیکس لاو , قصه های امیرعلی در برنامه خندوانه , نتایج آرا مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه , امیر علی نبویان , لب آهنگ امیر علی نبویان , احسان کریمی , لب آهنگ احسان کریمی , نتایج و آرا رقابت امیر علی نبویان و احسان کریمی در خندوانه

نتیجه تصویری برای نتایج لباهنگ خندوانه


<      1   2   3   4   5   >>   >