سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/11/16
10:4 عصر

فعالیت سازمان اتوبوس رانی شهر گچساران آغاز شد

بدست نازی | admin در دسته

همزمان باپنجمین روز از دهه مبارک فجر، سازمان‌اتوبوس رانی شهر گچساران در آیینی فعالیت خود را آغاز کرد.

شهردار گچساران در این آیین گفت:با آغاز فعالیت سازمان اتوبوس رانی شهر گچساران، شش دستگاه اتوبوس درون شهری در خدمت شهروندان قرار گرفت.

رمضان عباسی افزود:برای خرید این تعداد اتوبوس، ? 10?میلیارد ریال اعتبار از محل کمک‌های دولت و درآمدهای شهرداری گچساران هزینه شده است.

وی ادامه داد:امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای فعالیت، توسط شهرداری گچساران در اختیار سازمان اتوبوس رانی قرار گرفته است.

عباسی گفت: هماهنگی لازم برای خرید ? 15?دستگاه اتوبوس دیگر برای سازمان اتوبوس رانی شهر گچساران در حال انجام است.

شهردار گچساران اظهار داشت: پارک سلامت با دو هکتار مساحت و صرف دو میلیارد و ? 500?میلیون ریال در محله فقیرنشین رادک گچساران به بهره برداری رسید.

عباسی ادامه داد: کانال هدایت آبهای سطحی محله رادک به طول یک کیلومتر و صرف ? 10?میلیارد ریال اعتبار از محل کمک‌های وزارت نفت احداث شد.

وی گفت: بلوار دانشجو با مساحت دو هکتار و چهار میلیارد و ? 500?میلیون اعتبار و میدان فردوسی با چهار میلیارد و ? 500?میلیون ریال اعتباراز دیگر پروژه‌های افتتاح شده شهرداری گچساران در دهه فجر است.

شهر گچساران حدود ? 90?هزار نفر جمعیت دارد


86/11/11
10:36 صبح

سلام برو بچ

بدست نازی | admin در دسته

سلام بچه ها من آمدم من را یادتون می آید.

دلم براتون تنگ شده بود.

 

طاهری


86/11/6
12:43 عصر

بنی اسرائیل هرگز وارد فلسطین نشدند!

بدست نازی | admin در دسته

بسم الله الرحمن الرحیم

دانسته‏های من از تاریخ کهن یهود از مطالبی برگرفته شده بود که در کتاب‏های تاریخی و تورات می‏خواندیم و نیز آن چه همه جا شایع بود و می‏گفتند:یهود در فلسطین آثار تاریخی و اماکن مقدسی دارد؛بنی اسرائیل در این سرزمین زمامداری می‏کرده‏اند و دو دوره،یکی در قدس‏ و دیگری در نابلس،حکومت را در دست داشته‏اند؛و داوود و سلیمان-که درود خداوند ارزانیشان‏ باد-در فلسطین زندگی می‏کرده‏اند.


86/11/4
12:44 عصر

تصاویر عزاداری روز عاشورا در حرم مطهر حضرت معصومه

بدست نازی | admin در دسته

Mohammad Rafiei Movahed

روز عاشورا    در حرم


86/10/27
3:28 عصر

کورش کبیر

بدست نازی | admin در دسته


کورش  کبیر

 

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و

مومیایی کردن به خـاک بسپارند تـا اجزای

بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد - کوروش بزرگ

 

 

کوروش»؛ بزرگ مرد تاریخ ایران زمین و از بی همتاترین شهریارانی ست که تاریخ جهان به خود دیده. انسانی بلندجای و ابرمردی بی مانند که نام او و نام ایران با هم آمیخته وبرای جهانیان سرافرازی آفریده. از دلیری، منش و بینش او، آریایی ها یکپارچه شدند و توانستند در سده های پس از خود تمام تمدن ها و قدرت های کوچک و بزرگ را زیر پرچم خود در آورد. هویت ایرانی بر پایه اجتماعی و فرهنگی مادهای آذربایجان و کردستان، پارس های جنوب و پارت های شرق ایران زمین پایه گرفت و پایدار ماند. به یک زبان، پایندگی ایران از هخامنشیان وشیوه شهریاری و مردمداری آنان وامدار است.
ایران زمین به مانند رود خروشان از ابتدای تاسیس شاهنشاهی کوروش بزرگ که برای نخستین بار یک کشور به نام «ایران» را پایه گزاری نمود، تا به امروز در جریان بوده است. هرچند در پاره ای زمان ها گل آلود شده و یا از جریانش کاسته شده و یا ناپاکی هایی به آن آمیخته، ولی هیچگاه جایگاه راستین خود را از دست نداده است و همیشه «ایران» مانده است. مردم این کشور همانند درختی در کنار این رود روییده و بالیده اند. از آن سیراب شده اند و در حالی که ریشه در سنت درخشان این مرز و بوم دارند، هیچگاه از نو شدن و تازگی نگریخته اند. با هر بهاری دوباره زنده شده اند و نو آوری و باروری را تجربه کرده اند.

ایرانیان کوروش را «پدر» و یونانیان، که وی سرزمین شان را گرفته بود، ‌او را «سرور» و «قانون گزار» می‌‌نامیدند. یهودیان این پادشاه ایرانی را «مسیح‌» پروردگار به شمار می‌آوردند و ‌بابلی ها او را دوست «مردوک»، خدای خود، می‌‌دانستند. او «ذوالقرنین» کتاب آسمانی مسلمانان است. به راستی تمام دنیای باستان، کوروش را مردی آزاده، دلیر، مهربان، با منش نیک، با دانش و سیاست می دانست. جهان امروز هم از کوروش و زندگی او آموزه های بسیاری برگرفته است.
کوروش بزرگ (
576-529 پیش از میلاد) شاه پارسی، به‌انگیزه بخشندگی‌، بنیان گزاردن حقوق بشر، پایه گزاری نخستین امپراتوری چند ملیتی و بزرگ جهانی، آزاد کردن برده‌ها، احترام به دین‌ها و کیش‌های گوناگون، گسترش تمدن و ... شناخته شده‌است. کوروش نخستین شاه ایران و بنیان‌گزار شاهنشاهی ایرانیان می‌‌باشد.


<      1   2   3   4   5   >>   >