سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/11/29
11:19 صبح

آدم ربایی در گچساران

بدست نازی | admin در دسته

بنا به خبر های رسیده دیروز در حالی که رئیس بانک ملی شعبه قدس گچساران در حال خروج از بانک بود توسط یک دستگاه ماشین پراید ربوده می شود که با تماس به موقع کارمندان بانک با نیروی انتظامی توسط نیروهای گشت شهری در پارک دوستی به محاصره درآمده و دستگیر می شوند. در همین زمینه اخباری مبنی بر ربوده شدن یک زن توسط افراد ناشناس با یک دستگاه تاکسی شنیده شده که با دفاع این زن با سلاح سردی که به همراه داشت یکی از سرنشینان را زخمی کرده که متاسفانه بر اثر پرتاب سنگ صورت این زن به شدت آسیب دید که با اطلاع به نیروهای انتظامی محل اختفای آنها در سربیشه شناسایی شد . با تماس همدستان این فرد دستگیر شده با تلفن همراه ایشان بقیه افراد دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید. به نظر می رسد با فرماندهی جدید سرهنگ حسن پور که سابقه فرماندهی حوزه انتظامی بوشهر و نورآباد ممسنی را داشته است سعی در برگرداندن امنیت به شهر حساس گچساران را داشته باشد .

86/11/29
10:30 صبح

افزایش تعداد تایید صلاحیت‌شدگان

بدست نازی | admin در دسته

آخرین خبرهای غیررسمی دریافتی خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات حاکی است که تعداد داوطلبانی که شورای نگهبان آنان را تایید صلاحیت کرده ، افزایش یافته است

براساس این گزارش ، گفته می‌شود آمار قبلی که شورای نگهبان آن را حدود ? 270?تن اعلام کرده بود به حدود ? 350?تا ? 400?نفر افزایش یافته است.

هیات‌نظارت مرکزی‌شورای نگهبان تا سوم‌اسفندماه کار بررسی‌صلاحیت داوطلبان مجلس را مطابق قانون ادامه خواهد داد و در این روز اسامی نهایی نامزدها اعلام می‌شود.

داوطلبانی که همچنان‌به بررسی صلاحیت‌خود معترض باشند بازهم این فرصت را دارند که مراتب شکایت و اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند و این شورا در مدت زمان قانونی به شکایات و اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.

گروه‌ها و احزاب سیاسی از روند بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان ابراز رضایت و خرسندی کرده‌اند و معتقدند که امکان‌رقابت در انتخابات مجلس هشتم زیاد و مناسب شده است.

" مهدی کروبی " دبیرکل حزب اعتماد ملی از امکان به دور دوم کشیده شدن انتخابات در حوزه‌های انتخابیه مهم از جمله تهران سخن گفته است.


86/11/29
10:27 صبح

چاپ پوستر توسط نامزدهای انتخابات مجلس ممنوع نیست

بدست نازی | admin در دسته

35نفر از نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی با امضای طرح 2 فوریتی استفساریه در خصوص تبلیغات انتخاباتی، خواستار اخذ نظر مجلس در خصوص این موضوع شدند.
در این طرح 2 فوریتی استفساریه تاکید شده بود: با توجه به اینکه در اصلاحات صورت گرفته در قانون انتخابات در زمینه تبلیغات انتخاباتی نصب و الصاق هرگونه پوستر و عکس ممنوع شده است، آیا چاپ اینگونه پوسترها نیز ممنوع است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز سه شنبه هفته گذشته خود به 2 فوریت این طرح استفساریه رأی مثبت دادند و درنشست علنی روز چهارشنبه هفته گذشته نیز کلیات این طرح را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس روز یکشنبه گذشته نیز با بررسی جزئیات طرح استفساریه ماده 61 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 1386بر مصوبه خود تاکید و مقرر کردند چاپ پوستر توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع است و نامزدها می‌توانند برای معرفی خود از بروشور، کارت و تراکت استفاده کنند.

 

این طرح که مصوب جلسه هفتم بهمن مجلس شورای اسلامی بود، در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و این شورا نظر خود را به شرح زیر اعلام کرد: «با توجه به نظریه تفسیری شورای نگهبان از اصل73 قانون اساسی، طرح‌ استفساریه ماده (61) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 1386، تفسیر نیست بلکه قانونگذاری است، لذا مغایر اصل73 قانون اساسی شناخته شد».


86/11/28
11:43 صبح

فرماندار گچساران: برخی تخلفات انتخاباتی در این شهرستان رخ داد

بدست نازی | admin در دسته

فرماندارگچساران در استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت:برخی تخلفات انتخاباتی توسط نامزدها و طرفداران آنها در این شهرستان رخ داده است.

منوچهر حبیبی افزود:مردم و بازرسان انتخابات، تخلفات انتخاباتی نامزدها را به ستاد انتخابات شهرستان گچساران گزارش می‌دهند.

وی بااظهارتاسف از تخلف نامزدها از قانون انتخابات، اظهار داشت: تخلفات انتخاباتی این افرادشامل حضورکاروانی در مناطق روستایی، دادن وسایل، غذا، حضور و تشکیل برخی مجالس است.

وی اظهار داشت: تخلفات این افراد به قاضی ویژه رسیدگی‌کننده به تخلفات انتخاباتی و ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

حبیبی گفت: تخلفات نامزدهای انتخاباتی جمع آوری می‌شود و دست آخر در رسیدگی به اعتبار نامه نماینده قبول شده نیز تاثیر دارد.

وی به نامزدهای انتخابات توصیه‌کرد هم خود و هم طرفداران آنان از تخلفات انتخاباتی خودداری کنند.

حبیبی،شیوه تخریب یکدیگر را که برخی کاندیداها با هدف رسیدن به قدرت در پیش گرفته اند، نادرست دانست و افزود:این گونه شیوه‌ها کاربرد ندارد.

فرماندارگچساران از نامزدها خواست فقط به بیان برنامه‌ها و شایستگی‌های خود بپردازند و از تخریب یکدیگر و همچنین دولت خودداری کنند.

شهرستان گچساران دارای دو حوزه انتخابیه گچساران و باشت است.

این شهرستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است


86/11/23
9:37 صبح

برای تمام شعب اخذ رای گچساران رایانه در نظر گرفته شده است

بدست نازی | admin در دسته

مسوول کمیته فن آوری اطلاعات ستاد انتخابات مجلس هشتم در گچساران گفت:
برای تمام شعب اخذ رای در این شهرستان رایانه تهیه شده است.

داود ایوبی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ? 132?شعبه اخذ رای برای هشتمین دوره انتخابات مجلس هشتم در گچساران فراهم شده و به همین تعداد هم رایانه با مودم تدارک دیده شده است .

وی ادامه داد: در شش شعبه اخذ رای از این تعداد شعب اخذ رای در منطقه کوهستانی پیچاب باشت امکان برگزاری انتخابات بصورت رایانه‌ای نیست اما اما اطلاعات رای‌دهندگان در نزدیکترین مکان وارد رایانه خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای وارد کردن اطلاعات رای‌دهندگان صندوقهای سیار ، یک روستا به عنوان روستای مادر مشخص و رایانه با کاربر در ان مستقر می‌شود و بلافاصله پس از رسیدن اطلاعات، کدها وارد رایانه می‌شود.

ایوبی گفت: برای جلوگیری از بروز مشکل فنی ، برای هر ? 15?صندوق اخذ رای یک بازرس فنی برای بررسی فنی رایانه‌ها انتخاب شده است .

وی افزود: برای هر صندوق اخذ رای علاوه بر خط تلفن موجود ، یک خط تلفن دیگر برای موقع ضرورت دایر شده است .

او ادامه داد: امکان لازم برای استفاده از اینترنت پرسرعت در انتخابات مجلس هشتم در این شهرستان فراهم شده است .

ایوبی گفت: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در رایانه‌های در نظر گرفته شده در حین کار، حدود ? 20?درصد رایانه کمکی هم اماده شده است .

وی تصریح کرد: رایانه‌های مورد استفاده برای انتخابات مجلس هشتم در گچساران از سوی اموزش و پرورش تهیه شده است .

گچساران دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

این شهرستان با دو حوزه انتخابیه گچساران و باشت ،بیش از ? 91?هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد.

شهرستان گچساران ? 140?هزار نفر جمعیت دارد.


<      1   2   3   4   5   >>   >