سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/3/31
2:19 عصر

نحوه محاسبه نمرات امتحانی دانشگاه پیام نور

بدست نازی | admin در دسته

سیستم آموزشی مخصوص دانشگاه پیام نور خروجی اولیه نمرات امتحانات این دانشگاه را نیز منحصر کرده است. این خروجی در حالت اولیه خود حالت های متفاوتی دارد که بعد از چند عمل ریاضی ساده در انتها بر مبنای 20 محاسبه می شود. در این مطلب اخبار پیام نور سعی خواهد کرد حالت های مبهم را با ذکر مثال به اطلاع برساند
حالت اول : اگر استاد برای دانشجو نمره میان ترم در نظر بگیرد
میان ترم از 6 نمره + نمره امتحان از 14 نمره = 20
حالت دوم : اگر استاد برای دانشجو نمره میان ترم در نظر نگیرد
نمره امتحان از 14 نمره ضرب در 10 سپس تقسیم بر 7 = 20
نکته 1 : نمرات دانشجو در تمام موارد در هر دو حالت محاسبه می شود و بهترین حالت در نظر گرفته میشود.به طور مثال اگر استاد برای دانشجو نمره میان ترم 3 از 6 نمره را در نظر بگیرد و دانشجو نمره 14 از 14نمره را کسب کند در حالت اول نمره دانشجو 17 می شود اما در حالت دوم نمره دانشجو 20 می شود پس سیستم نمره 20 را برای دانشجو در نظر میگیرد 14*10/7 = 20
اگر چه شنیده میشود این آیین نامه در حال تغییر است .

90/3/29
3:54 عصر

توجه توجه به دانشجویان پیام نور مشهد

بدست نازی | admin در دسته

از تاریخ 28/2/90 اعلام اسامی برای اطلاع یافتن  از شماره صندلی بر روی تابلو ها منتفی شده و برای اطلاع یافتن از شماره صندلی به سایت پیام نور مشهد یا سامانه پیامک استفاده کنید.

90/3/29
3:50 عصر

امکان اعتراض به کلید سوالات تستی امتحانات پیام نور

بدست نازی | admin در دسته

دانشجویان به سایت گلستان مراجعه کنند .

90/3/25
7:55 صبح

برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور در ایام اعتکاف

بدست نازی | admin در دسته

امتحانات دانشگاه پیام نور در روز 28 خرداد برگزار میشود.
به گزارش اخبار پیام نور ، رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات روز شنبه 28 خردادماه این دانشگاه براساس برنامه قبلی برگزار می شود. محمدهادی امین ناجی در پاسخ به این سؤال که آیا دانشگاه پیام‌نور در ایام برگزاری اعتکاف، امتحانات این دانشگاه را برگزار خواهد کرد یا خیر، گفت: به دلیل اینکه امتحانات دانشگاه پیام‌نور به صورت متمرکز برگزار می‌شود، امکان این را نداریم که امتحانات را خارج از برنامه زمانی برگزار کنیم.
وی افزود: طبق تصمیم دانشگاه پیام‌نور، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 25، 26 و 27 خرداد هیچ واحد دانشگاهی پیام‌نور امتحانی برگزار نخواهد کرد اما امتحانات پایان ترم تحصیلی این دانشگاه روز شنبه 28 خرداد برگزار می‌شود.

90/3/22
3:53 عصر

امکان اعلام اشکال و اعتراض به سوالات امتحانات دانشگاه پیام نور

بدست نازی | admin در دسته

اعلام اشکال و اعتراض به سوالات امتحانات دانشگاه پیام نور در سیستم گلستان امکان پذیر است
دانشجویان پیام نور می توانند برای اعلام اشکال و اعتراض به سوالات امتحانات دانشگاه پیام نور به سیستم گلستان مراجعه کنند.این پست مطلب بهانه ای است برای اینکه دانشجویان بتوانند سوالاتی که دارای اشکال هستند را به اطلاع سایر دوستان خود نیز برسانند.علاقه مندان می توانند در بخش نظرات اشکالات امتحانات را مطرح کنند.توجه داشته باشید برای اعتراض به سوالات باید به سیستم گلستان مراجعه کنید.

   1   2   3      >