سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/12/2
3:36 عصر

بدون شرح

بدست نازی | admin در دسته

در این زمانه ی بی های و هوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم لحظه لحظه ی خود را

برای این همه ناباور خیال پرست؟

به شب نشینی خرچنگ های مرداب

چگونه رقص کند ماهی زلال پرست

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند

به پای هرزه علفهای باغ کال پرست

رسیده ام به کمالی که جزانالحق نیست

کمال دار برای من کمال پرست

هنوز زنده ام و زنده بودنم خاری ست به چشم تنگی نامردم زوال پرست


85/12/2
9:12 صبح

هیتلر یهودی بود

بدست نازی | admin در دسته

شخص «آدولف هیتلر» یهودی بوده و بنا بر اسناد تاریخی، خود وی از پایه‌گذاران رژیم اسرائیل به شمار می‌رود.

محمدعلی رامین، در گفت‌وگویی مشروح با «بازتاب»، درخصوص موضوع هولوکاست، ضمن بیان این مطلب گفت: وی درخصوص تشکیل دولت اسرائیل گفت: دولت بلشویکی شوروی در زمان «لنین» و پس از آن «استالین»، از عواملی هستند که هرچند یهودی‌اند وخود را مارکسیست و لائیک و بی‌دین معرفی می‌کنند، ولی همراه با هیتلر تا جنگ جهانی دوم، اساس شکل‌دهی اسرائیل را پیگیری کردند. در این زمینه، کتابی منتشر شده که الان من با خود آورده‌ام نامش «آدولف هیتلر، موسس اسرائیل» است. از«هنکه کاردل»، یک آلمانی متولد 1922می‌باشد که ثابت می‌کند هیتلر، خود یک یهودی و مادربزرگش یک فاحشه یهودی بوده و پدرش تا چهل سالگی اسم فامیل مادر یهودی‌اش را داشته و پس از آن فامیل هیتلر را برگزیده است. شخص آدولف هیتلر نیز با توجه به این‌که مادرش یک زن یهودی بدکاره بوده، حالت کراهتی نسبت به یهودیت پیدا می‌کند و در یک مرکز و صومعه مسیحی در اتریش که عکس‌ها و اطلاعاتش در این کتاب موجود است، برای نخستین بار علیه یهودی‌ها اطلاعاتی جمع‌آوری می‌کند و از همان جا از یهودی بودن خویش گریزان می‌شود.


85/11/30
1:14 عصر

دو تا بیست در مدیریت اسلامی

بدست نازی | admin در دسته

در کلاس مدیریت اسلامی مطرح شد:

  • طولانی ترین خطبه امیرالمومنین 20 دقیقه طول می کشد.
  • در مدیریت بهترین حالت وجود ندارد بنابراین هیچ وقت نمی توان خود را در بهترین وضع دانست. در اسلام نیز خودبرتربینی بزرگترین گناه است. این موضوع شما را یاد یک نمره 20 معروف نمی اندازد؟

 


85/11/21
3:15 عصر

برگزاری نشست تخصصی جامعه شناسی هنر

بدست نازی | admin در دسته

 

نشست تخصصی ?جامعه شناسی هنر? با همکاری فرهنگستان هنر و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، در فرهنگستان هنر برگزارشد.

دکتر راودراد گفت این زیر عنوان دارای سه ویژگی؛ الف: تأکید برمسایل جامعه شناختی هنر ایران، ب: جامعه شناسی هنر، ج: مسایل و مشکلات هنر در ایران( آسیب شناسی هنر در ایران) بودکه موضوع برگزاری این نشست تخصصی شد، و درتدوین مقالات دقت بر این بود که در مورد اغلب هنرها مانند موسیقی، نقاشی، سینما، تئاتر و ادبیات، موضوعات مقالات انتخاب شوند.


85/11/21
11:17 صبح

مطلب غیر علمی 2

بدست نازی | admin در دسته

موقع نوشتن مطلب قبل خیلی عصبانی بودم. الان که فکر می کنم می بینم در صلاحیت من نیست بدبختی و خوشبختی آدم ها را تعیین کنم. حق با دوستانی است که نظر داده اند. در این موارد باید به احادیث متوسل بود. البته خوشحالم که هاله حدیث امام صادق طوری در ذهنم بوده که با دیدن چنین وضعی بازتولید شده بود.

از طرف دیگر انگار هوای بد محیط کار آدم را مریض می کند. خیلی خوب است که گاهی آدم هایی سالم را هم ببینی و در هوای آنها تنفس کنی. مثل مدیر کلی که بعد از این نوشته با او حرف زدم. کسی که مدتها مدیرکلی نه مدل پرایدش را بالا برده و نه ولعش را برای ریاست. انگار نه انگار در جامعه مسموم ما زندگی می کند. شاید هم ما دور خود را مسموم کرده ایم و فکر می کنیم همه جا همین طور است.


<      1   2   3   4   5   >>   >