سفارش تبلیغ
صبا ویژن

93/12/27
12:52 عصر

عکس خنده دار 2

بدست نازی | admin در دسته

http://s2.picofile.com/file/7950130856/%DA%AF%D9%88%D8%B1%D8%AE%D8%B1_%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%AF%D8%A7%D8%B1.jpg

 

عکس های خنده دار

 

خنده دارترین عکس های جهان

 

...ادامه در ادامه مطلب...

 


93/12/24
7:47 عصر

هشدار کاخ سفید به سناتورهای جمهوری‌خواه

بدست نازی | admin در دسته

در پی افزایش تنش‌ها میان دولت آمریکا و کنگره، کاخ سفید در نامه‌ای خطاب به سناتورهای جمهوری‌خواه به آنها هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید روز شنبه در نامه‌ای به سناتورهای جمهوریخواه هشدار داد که هر قانونی مبنی بر نظارت کنگره بر توافق با ایران درباره برنامه هسته‌ای‌اش می‌تواند تاثیر بسیار منفی بر مذاکرات هسته‌ای داشته باشد.

این نامه توسط دنیس مک دونف رییس اداره کارکنان کاخ سفید چند روز پیش از زمان دستیابی به چارچوب سیاسی توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5 به کنگره فرستاده شده است که نشان دهنده افزایش تنش‌ها میان کاخ سفید و جمهوریخواهان در کنگره درباره مذاکرات هسته‌ای است.

کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا هرگونه قانون یا طرح پیشنهادی در این باره را وتو خواهد کرد.

مک دونف اعلام کرد: کنگره در نهایت این قدرت را دارد که تحریم‌ها را بردارد یا به تحریم‌ها علیه ایران ادامه دهد اما هرگونه قانون یا طرح درباره نظارت بر توافق می‌تواند موجب تخریب مذاکرات شود. ما بر این باوریم که طرح یا قانون در این باره می‌تواند تاثیر بسیار منفی بر مذاکرات پیش رو بگذارد و بار دیگر توانایی ما برای مذاکره درباره توافق را زیر سوال ببرد و موضع آمریکا را در برابر متحدانش در مذاکرات هسته‌ای تغییر دهد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش 47 سناتور تندروی جمهوریخواه آمریکا در نامه‌ای سرگشاده به مقامات ایرانی اعلام کردند که رییس‌جمهور آتی می‌تواند توافق با ایران را نپذیرد. این نامه سرگشاده با انتقادهای شدید کاخ سفید و مقامات دولت آمریکا و حتی متحدان این کشور در گروه 1+5 از جمله آلمان و انگلیس مواجه شد.


به نقل از تابناک

93/12/24
7:47 عصر

تذکر نمایندگان برای عزل یونسی

بدست نازی | admin در دسته

امضاهای تذکر نمایندگان به رئیس جمهور درباره اظهارات اخیر علی یونسی به 104 امضا افزایش یافت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، امضاهای تذکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پیرامون اظهارات اخیر علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی به 104 امضا افزایش یافت.

در همین راستا، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: نمایندگان به اظهارات آقای یونسی اعتراض داشته و همین اعتراض سبب امضای این تذکر شد.

وی همچنین اعلام کرد که این تذکر به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شده و قرار است در جلسه علنی امروز خانه ملت قرائت شود.

بر اساس این گزارش، در تذکر نمایندگان که با عنوان «عزل آقای یونسی دستیار رئیس جمهور به علت مواضع ناشایسته ایشان و تهدید امنیت ملی» ‌نگاشته شده، آمده است:

جناب آقای روحانی

رئیس‌ جمهور محترم ایران اسلامی

آقای یونسی دستیار ویژه جنابعالی در امور اقوام و ادیان از زمان شروع به کارشان در این جایگاه مهم بارها با مواضع نسنجیده و اقدامات اختلاف‌برانگیز و برنامه‌های تفرقه‌ساز امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دادند.

از جمله مواضع اخیر ایشان در همایش «ایران؛ نام، مردم، سرزمین» با این عنوان که «در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی ماست بلکه هویت، فرهنگ، مرکز و پایتخت ماست»؛ این جملات همان القای ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی که توسط دشمنان انقلاب اسلامی بارها در رسانه‌های آنها و مواضعشان بیان شده می‌باشد.

جناب آقای رئیس‌ جمهور

جمعی از نمایندگان مجلس مصرّانه از جنابعالی می‌خواهند با توجه به روحیه تذکرناپذیر آقای یونسی و اصرار وی بر ادامه این مواضع ناپسند و حساسیت سیاست‌های داخلی و خارجی ناشی از مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران از شما می‌خواهند آقای یونسی را از این جایگاه عزل کنید و اجازه ندهید این مواضع نسنجیده و بحران‌آفرین ادامه یابد.


به نقل از تابناک

93/12/24
7:47 عصر

تکذیب بازداشت عاملان حمله به مطهری

بدست نازی | admin در دسته

یک منبع آگاه در استان فارس با اشاره به انعکاس اخباری در برخی سایت های خبری مبنی بر دستگیری عاملان حمله به علی مطهری در شیراز گفت : هنوز کسی در این ارتباط دستگیر نشده است.

این منبع مطلع که خواست نامش برده نشود صبح یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تنها برخی عوامل شناسایی شده اند و اسامی آنان در اختیار مقامات قضایی استان فارس قرار داده شده است.

وی گفت: در زمان حاضر وکیل انتخاب شده برای پیگیری این موضوع به دنبال گرفتن حکم بازداشت معرفی شدگان است تا در مرحله بعد با کمک حوزه انتظامی به دستگیری متهمان نیز اقدام شود.

این منبع آگاه و مسوول در خاتمه اظهار داشت: بی تردید دستگیری ضاربان باید از مجاری قانونی صورت گیرد که این قضیه به یک سقف زمانی نیاز دارد.

به رغم پیگیری خبرنگار ایرنا از حوزه انتظامی و قضایی استان فارس برای روشن شدن موضوع دستگیری و یا عدم دستگیری ضاربان که شناسایی و معرفی شده اند،تا لحظه مخابره خبر نتیجه ای به دست نیامد .

برخی سایت ها اخباری مبنی بر دستگیری سه نفر از ضاربان به علی مطهری را در فضای مجازی انتشار و انعکاس دادند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ساعت 16 روز دوشنبه هجدهم اسفند93 وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت 18و 30 دقیقه در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند.

با ورود مطهری به سالن فرودگاه، عده ای با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند.

این عده هنگامی که مطهری سوار بر خودرو شد،شیشه های خودرو را با سنگ و چوب شکستند. راننده خودرو مطهری با سرعت به حرکت درآمد، اما این عده موتور سوار در تعقیب وی به حرکت درآمدند.

راننده خودرو پس از این تعقیب، وارد کلانتری میدان گل سرخ شیراز شد و بیش از سه ساعت را در محاصره این عده در داخل کلانتری گذراند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به محض بازگشت از پنجاه و هشتمین اجلاس جهانی مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل متحد به کشور (روز پنجشنبه)، جلسه ای در خصوص حادثه وقوع یافته در شیراز تشکیل داد.

وزیر کشور مقرر کرد تا هیاتی مرکب از معاون امنیتی - انتظامی، رییس دفتر جانشینی فرماندهی معظم کل قوا در ناجا و رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ضمن رسیدگی دقیق به ابعاد حادثه شیراز و اقدام قاطع، نتیجه را به شورای امنیت کشور گزارش کنند.


به نقل از تابناک

93/12/24
7:47 عصر

نامه 110 نماینده در حمایت از علی مطهری

بدست نازی | admin در دسته

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 110 نماینده مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه ضمن حمایت از علی مطهری نماینده مردم تهران، خواهان برخورد با اقدامات خودسرانه شده اند.

ایرج عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با تاکید بر این که امضاهای این نامه در حال افزایش است، افزود: ما در این نامه از رییس قوه قضاییه خواسته ایم با کسانی که در جامعه بی نظمی ایجاد می کنند و یا افرادی که دست به اقدامات خودسرانه می زنند، برخورد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: قوه قضاییه در این راستا با عاملان اقدامات خودسرانه برخورد جدی کند.

نامه نمایندگان مجلس در حمایت از علی مطهری مربوط به حمله عوامل خود سر در روز دوشنبه هفته گذشته به وی است که برای سخنرانی به دانشگاه شیراز دعوت شده بود.



به نقل از تابناک

   1   2   3   4   5   >>   >