سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/4/25
9:39 صبح

یوسفی به تیم پاس همدان پیوست

بدست نازی | admin در دسته

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با عقد قرارداد داخلی به تیم پاس همدان پیوست.

محسن یوسفی پس از جدایی از تیم استقلال تهران با مسئولان باشگاه پاس همدان مذاکره کرد و امروز پس از توافق نهایی با عقد قرارداد داخلی به مدت 2 سال به این تیم همدانی پیوست.
مسولان باشگاه پاس همدان در مورد نحوه جذب یوسفی که به دلیل خدمت سربازی مجبور به ترک تیم خود شد، تاکید کردند برای جذب وی هماهنگی‌های لازم را با مسئولان استقلال تهران انجام دادند.
جواد شیرزاد، یکی دیگر از بازیکنانی است که امروز با مسئولان باشگاه پاس همدان به توافق‌ نهایی رسید و با حضور در هیئت فوتبال استان همدان قراردادش را به مدت یک سال تمدید کرد.



87/4/25
9:38 صبح

توافق اولیه پرسپولیس با نصرتی برای ادامه همکاری

بدست نازی | admin در دسته

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از سفر به اسپانیا، برای تداوم همکاری با مسئولان باشگاه مذاکره کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از سفر تیم ملی فوتبال به اسپانیا از محمد نصرتی دعوت کردند برای انجام مذاکره در باشگاه حاضر شود.
گفته می شود دو طرف برای تداوم همکاری به توافق اولیه دست یافته اند.
مبلغ پیشنهادی نصرتی مورد تایید مسئولان باشگاه قرار گرفته و قرار است پس از بازگشت ملی پوشان از اسپانیا، و تایید نهایی افشین قطبی، قرارداد نصرتی تمدید شود.


87/4/25
9:38 صبح

قرارداد بازیکنان سابق ابومسلم با پرسپولیس قانونی است

بدست نازی | admin در دسته

دبیر هیئت فوتبال تهران گفت: در آئین‌نامه درباره تسویه‌حساب مالی بازیکن، موردی ذکر نشده و عقد قرارداد سه بازیکن سابق ابومسلم با پرسپولیس قانونی است.

مصطفی شهبازی در گفت و گویی اظهار داشت: تسویه مالیاتی هیچ ارتباطی با باشگاه‌ها ندارد و اداره مالیات باید در این مورد تصمیم گیری کند؛ اما در مورد تسویه حساب مالی که عنوان می‌شود بازیکنان ابومسلم برای حضور در پرسپولیس نیاز داشته اند، باید بگویم بازیکنی که قراردادش با باشگاه منقضی شده یا یک فصل در هیچ تیمی بازی نکرده و یا کمیته انضباطی وی را آزاد نماید، آزاد محسوب می‌شود.
وی افزود: چنین بازیکنی می‌تواند با باشگاه مورد نظر خود وارد مذاکره شده و قرارداد امضا کند. در آئین نامه هیچ موردی در مورد تسویه حساب مالی بازیکن قید نشده است و فقط باشگاهی که چنین بازیکنی را به خدمت می‌گیرد باید 20 درصد از قرارداد بازیکن را به باشگاه قبلی پرداخت کند.
رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی امروز مدعی شده بود قرار داد 3 بازیکن ابومسلم با پرسپولیس به دلیل نداشتن تسویه حساب مالی غیر قانونی است.



87/4/25
9:38 صبح

جلسه پرسپولیس و نمایندگان شرکت آلفا برگزار شد

بدست نازی | admin در دسته

صبح امروز در پرسپولیس جلسه‎ای با حضور مسئولان باشگاه و نمایندگان شرکت آلفا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی پرسپولیس،‌ پیرو توافق قبلی با نماینده و وکیل شرکت آلفا در ایران مبنی بر انجام بازی‌های دوستانه به فاصله بین دو نیم فصل فوتبال 88 – 87 یا پس از اتمام فصل، امروز و در پرسپولیس جلسه‎ای دوباره با حضور نمایندگان اعزامی شرکت آلفا از امریکا تشکیل شد.
طرفین توافق کردند یک کار گروهی مرکب از نمایندگان طرفین در دفتر حقوقی باشگاه تشکیل و در آن در خصوص زمان قطعی برگزاری مسابقات و فراهم کردن مقدمات سفر، گفت و گو و تصمیم نهایی گرفته شود.


87/4/25
9:37 صبح

بیژن سلطانی به عنوان مسئول حراست پرسپولیس منصوب شد

بدست نازی | admin در دسته

در حکمی از سوی مدیر کل حراست سازمان تربیت بدنی، بیژن سلطانی به عنوان مسئول حراست باشگاه پرسپولس منصوب شد.

طبق هماهنگی انجام شده و موافقت رئیس سازمان تربیت بدنی، بیژن سلطانی طی حکمی از سوی مدیر کل حراست سازمان تربیت بدنی، به عنوان مسئول حراست پرسپولیس منصوب شد.
قرار است وی از فردا کار خود را رسما در باشگاه پرسپولیس آغاز کند
سلطانی قبل از این، سابقه 10 سال فعالیت در حراست سازمان تربیت بدنی و آکادمی المپیک را دارد.


<      1   2   3   4   5      >