سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/6/31
3:12 عصر

آخرین خبر ها از استان و گناوه

بدست نازی | admin در دسته

سپاه: تغییرات عمده در سپاه گناوه 

در پی  تغییرات اساسی در سطح سپاه کشور ظاهرا سپاه گناوه هم از این تغییرات مستثنی نخواهد بود. این تغییرات درون سازمانی به حوزه بسیج ریگ و حوزه بسیج روستایی نیز کشیده خواهد شد.


سپاه: برخورد شدید فرماندی سپاه با متخلف

در پی توهین کردین یک مامور راهنمایی و رانندگی به فردی بسیجی سرهنگ صفری خواستار پیگیری این موضوع شد. ظاهرا ایشان خواستار برخورد شدید با مامور متخلف شده اند و  خواهان رودر رو قرار نگرفتن  این دو ارگان نظامی هستند.


حوادث: باند فساد اخلاقی

ظاهرا طی چند روز آینده یک باند فساد اخلاقی که در سطح شهرستان گناوه فعالیت میکند دستگیر خواهد شد. این باند که از استان های مجاور به گناوه آمده اند برنامه خود را بر روی جوانان شهرستان متمرکز کرده اند.


کرمانشاهی ها: فساد اخلاقی

تعدادی زن و دختر کرمانشاهی با هجوم به شهرستان گناوه در پی رواج فساد اخلاقی در بین بازاریان هستند.



سوک . گردن کلفتی شهردار ریز

سالن ورزشی چند منظوره‌ی شهر ریز برای چندمین بار توسط شهردار تعطیل شد.

شهردار ریز به دلیل عدم پرداخت عوارض ساخت این سالن به شهرداری متبوعش با ریختن چند سرویس خاک جلوی این ساختمان در حال ساخت از ادامه‌ی کار آن جلوگیری کرد. در پی رجوع ماموران شهرداری برای تعطیلی این پروژه درگیری فیزیکی نیز بین ماموران و کارگران پیمانکار رخ می‌دهد. شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که فرماندار جم، مهندس محمدی شهردار ریز را تهدید کرده است که اگر در کار این پروژه سنگ اندازی کند ممکن است در پرداخت عوارض آلایندگی به این شهرداری تجدید نظر شود.


وزیر و جلالیان: میگلی و پور فاطمی کجا هستند؟؟

وزیر نفت در نامه ای به مدیر عامل شرکت ملی نفت خواستار انتقال تدریجی اما با برنامه شرکت‌های نفت مرکزی و فلات قاره به شیراز شد. دستور نوذری برای انتقال دفتر مرکزی و فلات قاره به شیراز در حالی می باشد که از چهار منطقه فلات قاره، خارگ و بهرگان در استان بوشهر و لاوان و سیری در استان هرمزگان قرار گرفته است.این شروع موضع گیری های شدید جلالیان در برابر نوذری بود. ظاهرا پور فاطمی و میگلی اصلا در مجلس نیستندو فقط بار این قبیل مشکلات بر دوش  جلالیان است.


کشتکار: می ماند یا می رود.

طی روز های گذشته خبر از رفتن کشتکار فرماندار دشتستان به گوش می رسید . اما  فعلا این خبر مسکوت مانده تا جایگزین مناسبی برای ایشان پیدا شود. ظاهرا گزینه های مورد بحث راضی به قبول این سمت نشده اند.البته موضوع آمدن خسروی از دیر به دشتستان هنوز منتفی نشده است .


نصوری:رایزنی ویژه با احمدی نژاد و اطرافیان دولت

در پی خبر جمع آوری طومار بر علیه معاون سیاسی استاندار نصوری را وا داشت تا رایزنی وسیعی را آغاز کند. هر چند خبر می رسد که جمع آوری طومار کذب بوده ،اما نصوری در ضیافتی که مسولان  بسیج مهندسی استان ها در حضور احمدی نژاد به صرف افطاری داشتند به رایزنی برای ماندن در پست خود پرداخت.


فرزند غلامحسین کرمی: رانت از رویا تا واقعیت؟؟؟
معاون سابق پشتیبانی و منابع انسانی استاندار بوشهر دریافت وام بنگاههای زودبازده توسط پسرش را به شدت تکذیب کرد. در پی خبر گرفتن وام 400 میلیون تومانی توسط فرزند یکی از مسولان و بازپردخت نکردن آن این خبر توسط غلامحسین کرمی تکذیب شد.شایعه دریافت وام بنگاههای زودبازده توسط پسرش و عملیاتی نشدن پروژه را تکذیب کرد.

کرمی گفت: این موضوع صحت ندارد و پسر بنده به جز یک مورد وام 500 هزارتومانی که مربوط به سال های گذشته بوده، یک ریال هم تسهیلات دریافت نکرده است.

 یکی از مسئولین بخش بازرسی بنگاههای زودبازده بوشهر گفت در حالی که طرح فرزند معاون سابق استاندار بوشهر به تصویب رسیده بود؛ اما به درخواست کرمی برای جلوگیری از ایجاد شائبه ها این تسهیلات پرداخت نشده است.
ارم نیوز. سرهنگ غلامی :

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان بازنشسته شد.

سرهنگ پاسدار اردشیر غلامی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان بعد از 30 سال خدمت با اعلام بازنشستگی از 14مهر ماه عملا با نیروی انتظامی خدا حافظی خواهد نمود . سرهنگ غلامی که قرار بود بمدت یک سال دیگر حکم او تمدید شود ولی 14 مهر ماه را برای خدا حافظی اعلام نموده است .

87/5/13
1:10 صبح

برگزاری جشنواره غذای سالم در نیکشهر

بدست نازی | admin در دسته

برگزاری جشنواره غذای سالم در نیکشهر

 


به مناسبت هفته سلامت جشنواره غذای سالم در شهرستان نیکشهر برگزارشد 0
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیکشهر گفت : این جشنواره با مشارکت داوطلبان سلامت برگزار و در آن انواع غذاهای محلی و ارزش غذایی آن به حاضرین در جشنواره معرفی شد.دکتر ایمان افتخارزاده افزود : شرکت کنندگان در این جشنواره همچنین با نحوه تهیه غذاهای کمکی برای تغذیه کودکان خردسال اشناشدند و طریقه نگهداری غذا بصورت بهداشتی را فرا گرفتند 0
در شهرستان نیکشهر انواع غذاهای محلی بنام های کوریگ ، انباگ ، دوگراد ، خرما بریز ، مرغ دم پخت ، کوسیچ ، حلواشکری ،اش رشته ، کوتوک و هوارو طبخ می شود.

تاریخ ارسال:20/1/1387 - ساعت 10:33


87/5/13
1:8 صبح

بهبود رشدشاخص های بهداشتی شهرستا ن نیکشهردرزمینه مرگ ومیروبیماری

بدست نازی | admin در دسته

بهبود رشدشاخص های بهداشتی شهرستا ن نیکشهردرزمینه مرگ ومیروبیماریها

 


شاخص های بهداشتی شهرستان نیکشهردرزمینه مرگ ومیرمادران وکودکان /بیماری مالاریاوبیماریهای روده ای رشدقابل توجهی یافته است.
رییس مرکزبهداشت شهرستان نیکشهرگفت:  7سال است که هیچ گونه موردی ازبیماری روده ای واگیردار دراین شهرستان گزارش نشده است .

افتخارزاده گفت :علی رغم وقوع سیلاب درسال گذشته و افزایش تالابها وبرکه ها ی محل زیست پشه مالاریا , بااقدامات صورت گرفته میزان مبتلایان به بیماری مالاریا8 درصدکاهش یافته  است .
 وی ادامه داد :مرگ ومیرکودکان زیر5سال از42موردبه 36مورد درهزارنفرکاهش یافته است.

افتخارزاده  افزود: مرگ ومیرمادران هم از29به 27 نفردرهر100هزار نفررسیده است .
رییس مرکزبهداشت شهرستان نیکشهرخاطرنشان ساخت :دراین شهرستان یک بیمارستان  /118 مرکزبهداشت شهری وروستایی وخانه بهداشت  و 5 پایگاه اورژانس وجود دارد.

تاریخ ارسال:21/1/1387 - ساعت 15:21


87/5/13
1:4 صبح

به بار نشستن درختان انبه در شهرستان نیکشهر

بدست نازی | admin در دسته

به بار نشستن درختان انبه در شهرستان نیکشهر

65 هکتار از درختان انبه باغات شهرستان نیکشهر به بار نشستند .

مدیر جهاد کشاورزی نیکشهر گفت : ارقام سندری ، فجری ، لیلیوم ، بیگم پالی ، چوسا و سرولی از مهمترین ارقام انبه در این شهرستان است .

پیر بخش افزود : این محصول باغی تا سه ماه دیگر وارد بازار خواهد شد که اغلب به صورت تازه خوری و برای ترشی استفاده می شود .

وی  میانگین برداشت انبه درهر هکتاررا یازده  تن عنوان کرد. .

تاریخ ارسال:25/1/1387 - ساعت 13:48  

87/5/13
1:2 صبح

سردار محمد غفاری دیروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی نیکش

بدست نازی | admin در دسته

کاهش جرائم در استان  

فرمانده قرارگاه فتح و انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح و مقایسه عملکرد این قرارگاه در سال 86نسبت به سال قبل از آن گفت پارسال جرائم خشن در استان بین 10تا 100درصد کاهش یافته است.

سردار محمد غفاری دیروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی نیکشهر افزود در این مدت کشف سرقت های مختلف 11 تا 124درصد و مواد مخدر 24درصد رشد یافته است.

 وی گفت سال گذشته 206 هزار و 507 تبعه افغان دستگیر و از طریق اردوگاه های استان به کشورشان بازگردانده شده اند در حالی که در سال 85تنها 23هزار تبعه طرد شده بودند.

سردار غفاری تقویت مرز از نظر نیروی انسانی/ تجهیزات و انسداد / پیشگیری از وقوع جرم و افزایش امنیت اجتماعی را از اهم برنامه های انتظامی و قرارگاه فتح سیستان و بلوچستان در سال جاری عنوان  کرد. در این مراسم سرهنگ محمد رضا مرتاض به عنوان فرمانده جدید انتظامی نیکشهر معرفی شد.

تاریخ ارسال:27/1/1387 - ساعت 8:26

   1   2   3   4   5      >