سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/3/3
6:41 عصر

درگیری خونین پلیس با زنان در میدان هفت تیر تهران

بدست نازی | admin در دسته




30 اردیبهشت 1386


کانون زنان ایرانی :تذکر ماموران نیروی انتظامی به دختران جوان در مورد بدحجابی باعث درگیری در میدان هفت تیر تهران شد.

امروز(یکشنبه) صبح و عصر در پی اجرای طرح مبارزه با بدحجابی تعدادی از ماموران وی‍ژه این طرح با دختران جوان درگیر شدند. به گفته شاهدان عینی، ماموران سعی در دستگیری و بازداشت این زنان داشتند و با مقاومت آنان چند تن از مردان حاضر در میدان هفت تیر نیز با ماموران به بحث پرداختند.

یکی از مغازه داران میدان هفت تیر در این باره گفت: "ماموران زن به سه دختر25 تا 30 ساله در باره حجابشان تذکر دادند، اما این تذکر با لحن تندی انجام گرفت که باعث برانگیختن واکنش آنها شد.
یک پلیس زن سعی داشت با کشیدن دست یکی از دختران سعی در سوار کردن او به ماشین داشته باشد، اما او حاضر به سوار شدن نبود. مامور مرد هم با پای خود به ساق پای زن جوان زد. این ماجرا باعث دخالت مردم شد. این سه زن سرانجام توسط حاضران در میدان هفت تیر از صحنه خارج شدند و با یک ماشین سمند از صحنه دور شدند."

آنها در حالی سوار ماشین شدند که لباس هایشان در جریان درگیری پاره شده بود و دیگر حجابی بر سر نداشتند.


یکی از رانندگان تاکسی خطی نیز در باره درگیری صبح در میدان هفت تیر گفت: "امروز صبح هم ماموران با رفتار تندی دختر جوانی را به دلیل بدحجابی کشان کشان سوار خودرو نیروی انتظامی کردند و با خود بردند. فریاد های این دختر جوان اعتراض های مردم را نیز برانگیخت."
به گفته او در درگیری بعد از ظهرمیان مردم و پلیس مادر و دختری که از سوی ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند در حالی که صورت خونیشان را به ماموران پلیس نشان می دادند در اعتراض به این نوع برخورد روسری خود را از سر برداشتند."

گفته می شود این مادر و دختر با موبایلشان مشغول فیلم برداری از برخورد خشن پلیس با زنان بودند.


86/3/1
12:52 عصر

زندگینامه یک کوه

بدست نازی | admin در دسته

ساخت مستند استاد ترابی وارد فاز تازه ای شد . براساس تصمیمات جدید اتخاذ شده قرار بر این شد که ابتدا کتابی بر اساس زندگی و خاطرات ایشان نوشته شود و سپس با استفاده از اطلاعات کتاب و با توجه به مانور تبلیغی بر محور کتاب فیلم مستندی پیرامون ایشان ساخته شود . تا کنون چندین ساعت از مصاحبه با ایشان را ضبط نموده ام . اما پیاده نمودن مصاحبه ها و ویرایش و اصلاح و حذف و حک آن خود ماجرایی دیگر است . مشکل بزرگ من نبودن نیروی همکاری کننده در این زمینه ها ( مصاحبه ، پیاده سازی نوار و ... در هر بخش از فعالیتهای مستندم )میباشد . نیرویی که بتوان از صحت عملکرد او و ادامه دار بودن همکاری او مطمئن بود . امیدوارم به زودی چند نیروی همکار خوب نصیب شود .

86/3/1
12:52 عصر

یک عمر خبر

بدست نازی | admin در دسته

استاد عبدالحسین جعفری از پیشکسوتان خبرنگاری ایران میباشند . ایشان بیش از 40 سال خبرنگاری موفق و پویا را در کارنامه خود همراه دارند . کارنامه ای که درخشش آن دیده هر بیننده فرهنگ دوست را خیره میکند . استادی که شاگردان فراوانش جز نیکی و اخلاق حسنه از او ندیده اند . و اکنون من کمترین افتخار شاگردی ایشان را دارم . قصد دارم زندگینامه این تاریخ گویای خبرنگاری را ضبط و منتشر کنم . ایشان سوم تا دهم خرداد نمایشگاهی از آثار 40 ساله خود در مطبوعات ایران را برگزار میکنند . محل نمایشگاه فرهنگسرای شهرستان مبارکه میباشد . راستی طراحی پوستر نمایشگاه به عهده من است .

86/3/1
12:51 عصر

اولین کار خبری و استخدام

بدست نازی | admin در دسته

این هفته اولین مصاحبه خبریم را انجام دادم . البته مصاحبه که نه ، میشود گفت شرکت در همایش خبری با مدیر شرکت مخابرات استان . مسئولین مملکت ما همه یک دوره تخصصی پیچاندن ذهن و مربوط نامربوط گویی رفته اند . همیشه مشکلات تقصیر دیگری است و در نهایت تقصیر هیچ کس . بگذریم سه پیشنهاد کار دارم . یک هفته نامه به عنوان صفحه آرایی ، یک هفته نامه و یک خبرگزاری کشوری به عنوان عکاس و خبرنگار . و من هر سه را پذیرفتم . تا چه پیش آید . میدانی ، عاشق اطلاع رسانی هستم . با هر وسیله ای از سخنرانی و شعر و هنر گرفته تا روزنامه نگاری و فیلم سازی . آنهم اجتماعی و مستند یا با رویکرد مستند .

86/3/1
12:50 عصر

نفر برتر عکاسی محرم

بدست نازی | admin در دسته

چند ماه پیش سازمان تبلیغات مسابقه عکاسی با موضوع محرم برگزار کرد که نتایجش چند روز پیش اعلام شد . عکس ( مست عشق ) من به عنوان عکس برتر انتخاب شد . تندیس و لوح سپاس و ربع سکه .

<      1   2   3   4   5   >>   >