سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/1/28
5:1 عصر

مجری الجزیره: وجود رسانه های آزاد، دروغ غربی هاست

بدست نازی | admin در دسته

جام جم آنلاین: فیصل القاسم، مجری برنامه معروف الاتجاه المعاکس در شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: یکی از دروغ های بزرگ که همچنان بسیاری سعی می کنند از آن بهره برداری کنند وجود رسانه های آزاد است.


85/1/28
4:54 عصر

تجلیل شخصیت های برتر ارتباطات جهان از پروفسور حمید مولانا

بدست نازی | admin در دسته

در همایشی که به مناسبت بزرگداشت مقام علمی پروفسور حمید مولانا در دانشگاه امریکن در واشنگتن برگزار شد ، آثار نیم قرن این دانشمند ایرانی مورد نقد و بحث قرار گرفت و از خدمات فرهنگی و آکادمیک وی در سطح جهانی تجلیل شد.


85/1/28
4:50 عصر

شبکه انگلیسی الجزیره به زودی افتتاح می شود

بدست نازی | admin در دسته

 شاخه زبان انگلیسی شبکه ماهواره ای الجزیره، اوایل ژوئیه افتتاح می شود.به گزارش رویترز، نایگل بارسونز، مدیر اجرایی این شبکه در لندن گفت: اگر مشکلی پیش نیاید پخش شبکه انگلیسی الجزیره همزمان با جام جهانی آغاز خواهد شد.


85/1/28
4:46 عصر

کاربران اینترنتی فقط سه صفحه اول فهرست نتایج موتور جستجو را می‌ب

بدست نازی | admin در دسته

یک مطالعه نشان می‌دهد، بیشتر کاربرانی که از یک موتور جستجوی اینترنتی استفاده می‌کنند انتظار دارند مطلب مورد نظر خود را در صفحه اول فهرست نتایج ارایه شده بیابند.


85/1/28
4:45 عصر

روزنامه نگاران سال 2005 ، بیش از هر سالی کشته شدند

بدست نازی | admin در دسته

جام جم آنلاین: سازمان خبرنگاران بدون مرز با ارائه گزارش سالیانه، اعلام کرد، سال 2005 طی ده سال گذشته، برای خبرنگاران جهان، پرخطرترین سال بود و بیش از هر سال دیگر، خبرنگاران کشته شدند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط، براساس این گزارش،عراق، بیش از هر جای دیگر جهان، برای خبرنگاران خطرساز بود.


<      1   2   3   4   5